Pozdravujem pani! Mam na Vas otazku..ked mala moja 2,4JTD(100kw) nejakych 100tis. km, rozkotulalo sa mi to na dialnici bez problemov na 230km/h, z kopca aj viac(samozrejme podla budikov), teraz ma nieco po 200tis.km a 210 jej robi uz problem. Myslite ze to moze byt turbo? alebo vaha vzduchu? Trosku mi zacala cudit. este ohladom toho EGR, akym najrozumnejsim sposobom ho vyradim? Dakujem
22.43, 29. 1. 2007, odpovědětTrosku mimo topic ale...nedoporucoval bych ti jezdit pres 200km/h s autakem ktery ma najeto 200tis, at uz je v jakemkoliv stavu.
10.27, 31. 1. 2007, odpovědětV poho, ale v dnešní době má auto nalítanejch 200tkm za pár let (teda vyjma těch bazarovejch s 120tkm a 10ti lety stáří:) a pak se s ním teda už mám bát jezdit? Nevím, ale pokud je poctivě udržovaný, tak i ve třechstechtisících kilomertech může být kára spolehlivá. Teda nemám na mysli auta korejské a jiné asijské provenience.. :))
20.39, 31. 1. 2007, odpovědětTo co řekl filip je naprostá pitomost já měl přez 200 a když má údržbu a dostává podvozkový části tak ti bude lítat než shnije a to už může mít nalítáno o hoooooodně víc. Spíš bych asi viděl problém u tý váhy a to turbo nevím to sice pak žere olej ale dokud není hodně špatný tak tlakuje leda by mělo zatuhký lopatky nebo ohořelý konce
17.13, 1. 2. 2007, odpovědětzdravím AR,já mám toyotu corollu a ta měla nalítáno poctivých 320000 km.Teď už má po GO a sviští dále. Mimo to jsem loni zakoupil i AR 156 SW 2.0ts a jsem s ní zatím také spokojen,s krasavicí.
17.11, 3. 2. 2007, odpovědětJa nerikam ze to auto nepojede pres 200, proc by nejelo pokud je masina udrzovana ale co podvozek, muze byt klidne v dobrem stavu ale urcite si nemenil vsechno total komplet.... Jinak nevim kolik je "pitomeho" mozku potreba aby se pochopilo ze 200.000 najetych v Italii nebo na Nemeckych dalnicich neni a nikdy nebude 200.000 najetych na ceskych deravych silnicich... Uz fakt koncim s tuhle debatou :)
23.14, 1. 2. 2007, odpovědět