Ahoj Alfaci. Samozrejme to bych nebyl ja kdybych den pred srazem nemel problem s autem :) Vcera jsme vymenili vodni pumpu na moji 2.5 V6 za uplne novou. SAmozrejme se museli sundat rozvody a kladky jinak se tam neda dostat z boku. Nevim jestli to ma s tim nejakou souvislost ale najednou mi cvaka v motoru nekde pod krytem jak je napis V6 24V jakoby hydrostel. Dela to jen od volnobehu do cca 1900 ot a pak je to v pohode jako predtim.. nevite nekdo co to muze byt? je to takovej kovovejsi zvuk jako by nejaky kryt rezonoval a pak ve vyssich otackach prestal. mechanik ma dnes dovcu tak nevim zda s tim muzu tech 50km jet nebo ne.. Diky moc Fiki
12.03, 30. 1. 2009, odpovědětkluciiii...nikdo nic??
12.39, 30. 1. 2009, odpovědětAhoj. Nasadil si správně rozvodák tak jak byl. Můžou být rozhozené ventily
12.48, 30. 1. 2009, odpovědětMě už se to taky stalo sice ne na Alfě ale na Kii. Měl sem rysky kde se dalo ale spetl jsem se o 1 zářez na rozvodáku a už to bylo. Oprava 10000 kč a 8 ventilu vřiti. :)
12.52, 30. 1. 2009, odpovědětmě to cvakalo cca týden v nízkých a pak už vůbec nechytla. Měl sem propálené ventily a pár jich bylo ohlích
12.56, 30. 1. 2009, odpovědětDržím palce. Pak dej vědět co stím je :)
12.59, 30. 1. 2009, odpovědětto věřím já už bych byl taky.
13.01, 30. 1. 2009, odpovědětjak jsem měnil variátor tak mi motor po nastartování taky nějak divně cvakal(při volnoběhu), ale po cca 10 minutach to utichlo a vše šlape tak jak má..možná než se to promazalo(variátor)..jinak rozvody nastavit vždy jen s přípravkami na nastavení(váriator děla odchylku 3 zuby)..
10.31, 31. 1. 2009, odpovědětak by si zle nasadil remen, tak by to islo ako traktor a neisiel by moc do otaciek. Ak je to naozaj cvakanie, tak to budu ventily, ak sa nemylim tak su hydraulicky zdvihane. takze ak nemas malo oleja tak moze cerpadlo slabsie tlacit...
10.17, 1. 2. 2009, odpovědět