ahoj.mel bych dotaz,co znamena kdyz je hodne znecistena koncovka vyfuku cerne?neni to hodne paliva?mam i docela velkou spotrebu.znamy mi meril sondu,pry mi protika pres ni hodne paliva.kdyz rano nastartuju,citim benzin na chvilku v aute.nevite cim to muze byt?diky
11.25, 6. 2. 2009, odpovědětJá měl stejnej problém, ale mě úplně odešla lambda, pokud tobě ale lambda běhá jak má, tak bych hledal problém asi ve svíčkách, prostě ti to blbě spaluje, i když u alfy to může být způsobený i něčím co s tím zdánlivě vůbec nesouvisí;-)
11.55, 6. 2. 2009, odpovědětna diagnostice to zadnou chybu nehlasi.jeden servisak napojil na konektor od lamdy merak a vyskocili mu tam silene velke hodnoty,ze to je pry jak kdyby v benzinu plavala.jinac auto jede uplne v pohode,obcas akorat zakolisaji otacky
16.19, 6. 2. 2009, odpovědětPokud diagnostika nic nehlásí, tak ti to prostě blbě spaluje, i když to na výkonu není moc znát, zkus se mrknout na svíčky, viděl bych problém asi tam.
6.51, 9. 2. 2009, odpověděta nemlátí ti motor? Možná taky netesní válce... nebo chyceny šály...
14.50, 9. 2. 2009, odpovědětmohla by to byt vaha vzduchu ta ma obrovsky vpliv na zmes
19.40, 13. 2. 2009, odpovědětmotor je ok,bezi krasne,akorat sem tam zakolisaji otacky.zkusim zajet na diagnostiku jestli to tam neco nenapise.diky chlapi za rady
22.10, 13. 2. 2009, odpovědětŘekl bych, že jezdíš krátký trasy se studeným motorem.
19.19, 14. 2. 2009, odpovědětjsou to zrejme svicky,protoze kdyz pali prvni ctverice svicek (0-cca3000ot/min) mi taky cukala.A jak jsem ji prislap a roztah nad 3000ot./min,tak ani trochu necukne.Ja mam tedy 156 2,0 T-Spark a delali to svicky.Novy,kvalitni a nejlevnejc je ma BOSCH-45000,-
13.14, 15. 2. 2009, odpověděttaky by to mohlo bejt spatnou kostrou,pal. cerpadlem,benz. filtrem,pricpane trysky,nekvalitni benzin atd atd.........................fak je tezýke urcit,cim to je pusobeno...........
13.26, 15. 2. 2009, odpovědětkdyby mu mlatil motor,tak asi nejspis nebude resit saze a zavan benalu.Mel by jiny starosti a to se schanenim tak min. 30,000 na to,aby moh zase jezdit.A púokud to ma chyceny na panvych (saly ma skudka vole),tak to sluchem nemuze poznat.To pozna az v tu chvili,kdy zacne mlatit na klice nebo az bude mit diru v motoru a obojiho si urcite vsimne,to se neboj.A pokud jen zacne mlatit na klice,tak invest prave tech 30,000 to spravi.ale pokud mi vyleti valec skrz blok,tak novej motor nebo spis novy auto.......
13.38, 15. 2. 2009, odpovědět