úvodem děkuji všem kteří přispěli radou,mám téměř všechno,ale vyskytl se další problém od váhy vzduchu je odřezán přívodní kábel a zůstali jen 2 dráty.Zástrčka s pojistným pérkem není, no při nejhorším už bych to nějak napojil,ale nevím který drát na který kontakt patří a nerad bych to odpálil.Dík za radu norbert
13.56, 18. 7. 2006, odpovědětMrknu se na to VIN ale asi mas 4 drát váhu. Mam schema včetně barev vodičů zkusim na to mrknout.
15.03, 18. 7. 2006, odpovědětpokud můžeš poslat foto amailem tak to skus norbert schmidt.norbert@tiscali.cz
16.55, 18. 7. 2006, odpovědětJe to jednoduchy pokud maš hliníkove viko motoru a rídící jednotku v kabine ne na skrtici klapce, pak tam mas váhu 0 280 217 111. neni k ni zadna nahrada. Zkus ji sehnat na vrakaci, zalezi odkud jsi. Má k sobe na sání cidlo teploty nasavaneho vzduchu. Cidlo teploty ma 2 dráty váha 4
20.02, 18. 7. 2006, odpovědětTo čidlo teploty se da zapojit libovolne. Váha vzduchu ma ocislovane vyvody 1 2 3 4. 1 je kostra, 3 je napájení 12V(se zap. klíčkem) 2 je spolecnej potencial s jedním drátem od cidla teplot a melo by na nem byt cca 5V, 4 jde přímo do řídící jednotky pin 7.
20.10, 18. 7. 2006, odpovědětPokud mas RJ u skrtící klapky tak je vse jinak, tak to zjisti.
20.11, 18. 7. 2006, odpovědětAhoj lidi nemáte někdo nefunkční váhu vzduchu na 1,9 JTD potreboval bych vědět jaký typ integrovaného obvodu použil uvnitř výrobce u mojí váhy je typ zničen a kdybych to věděl ta ušetřím peníze nejen sobě ale i vám ty součástky stojí opravdu jen pár kaček tak jestli to někdo máte tak mi to pošlete na email dík.
23.08, 2. 9. 2006, odpovědětNa váze je nesmysl cokoliv opravovat! Jsou tam wolframový vlákna který ničím nenahradíš a ty v 99% způsobujou, že váha nefunguje!
22.48, 3. 9. 2006, odpovědět