Co si myslíte o LPG v Alfině 156? ..můžu mít 1,8i s LPG ale hodí se vůbec k tomu autu? ..potřebuji auto na každý den do práce a s LPG má můj kamarád super zkušenost jezdí za 1kč/km ...zajímal by mě váš názor ..nemám s Alfou žádné zkušenosti předem Děkuji za názor ..a pokud máte někdo LPG tak prosím o info ..
16.27, 18. 7. 2006, odpovědět1 - benzín, 2 - nafta a až hodně vzadu LPG (spíš nikdy). Pokud chceš jezdit levně, kup si nějakou nákupní tašku (Yaris, Polo, atd. > tam si můžeš LPG dát), ale 156tku tím rozhodně sprzníš. Tak to vidím já!
18.35, 19. 7. 2006, odpovědětLpg je tak trochu trest pro jakekoliv auto :o) Ja osobne znam cloveka co ma splynovanou supru 3,0 L biturbo a prijde mi to tak trochu perverzni , pravdou zustava kdyz chces jezdit v alfe a za malov kup si jtd a kdyz chces jezdit na spotrebu kup si VW Lupo 3L to by te mohlo uspokojit :o))))
21.26, 19. 7. 2006, odpovědětnedej se ... ;o) mam 1.8 s LPG. prepnuti a jizdu na LPG/benzin proste ani nepoznas ... nehlede na to ze LPG samo o sobe ma vyssi oktanovy cislo ... co je dobra rada a sam jsem to vyzkousel .. dat na LPG Brisky DR15YS a dryhu AR14YS. Fakt je poznat, ze jsou delany na spalovani LPG
9.04, 20. 7. 2006, odpovědětLPG je zvěrstvo do jakéhokoliv auta
15.21, 21. 7. 2006, odpovědětVe škodě 120 mi sloužilo skvěle 0,7kč/km do jinýho auta bych to nedal je to prasečina
21.45, 21. 7. 2006, odpovědětnejaky argumernty?
22.45, 21. 7. 2006, odpovědětNo já Alfu mám moc rád ale musím mít auto na každý den a na nějaký hnusné polosplastosložené nákupní tašky .. opravdu nadšení nemám... ale jezdit každý den do práce přes město a cca dalších 30km tam a zpět za 2,5kč/km ..to si opravdu nemohu dovolit :( ..proto jsem myslel že LPG by mohlo být kompromisní řešení .a když se přepne na benzín tak to pojede tak jako tak ne?
17.40, 22. 7. 2006, odpovědětJa mam 1.8i s origo Alfa Romeo LPI, je to priame vstrekovanie plynu s vlastnou riadiacou jednotkou (dovoz Holandsko). Strata vykonu ziadna, jazdi to perfektne. Dufam, ze aj dlho bude :)
10.53, 22. 8. 2006, odpovědětTaky se přidám s jednou faktickou...minulý týden ztroskotali v Praze 3 Italové s AR 156 1.8 s LPG a lomili rukama i nohama a že prej zase nemůžou nastartovat kvůlivá tomu plynu a samý "iritante" a "stupido" nakonec to byla špatná baterka. No to auto vypadalo dost utahaně, osobně bych to do auta nechtěl. Viděl jsem to domontovaný do různejch velkoobsahovejch amerik a tam mi to přišlo k věci, ale jinak bych souhlasil s tím, že když chceš úsporu, tak vol diesel.
13.11, 22. 8. 2006, odpověděttakze to LPGickem nebylo ... proc jsi to teda psal? :o)))
11.35, 23. 8. 2006, odpovědětNo protože s tím provozem s LPG měli asi trable a pokaždý když se jim to zastavilo, tak už asi automaticky mysleli, že to je tím LPGéčkem, jinak jak jsem napsal, to auto bylo "utahaný" jako pokaždý, když máš motor a celou koncepci vozu stavěnou na určitej výkon v určitejch otáčkách a pak tam máš i třeba o málo slabší agregát (díky LPG přijdeš o pár HP vždycky), tak to musíš víc točit abys byl např. spokojenej s akcelerací a potom ty vibrace a teplo prostě to auto utahaj...
12.09, 23. 8. 2006, odpovědětna kolik vlastně výjde takové zabudování LPG
15.10, 22. 8. 2006, odpovědětLPG - pojízdná rakev i s kremací na čtyřech kolech....plyn je na topení a ne do auta...
9.32, 23. 8. 2006, odpovědětwarum je pojizdna rakev pouze auto s LPG? benzin je mnohem nebezpecnejsi. Tak jak je resena bezpecnost LPG, tak neni resena bezpecnost zadnyho benzinaku
11.36, 23. 8. 2006, odpovědětPodle této logiky patří do kamen i nafta... Skutečně nechápu tyhle předsudky odpůrců LPG. LPG systémy musí vyhovovat tak přísným normám, že by ses divil. Pokud je systém namontován odborně, je bezpečnost vyšší jako u benzínu, to je prostě fakt. Moderní systémy vstřikování LPG jsou na tom výkonově téměř stejně jako na benzín, spalování je normálně řízeno "benzínovou ECU", ECU vlastně ani neví, že motor ve skutečnosti jede na plyn. LPG má pouze dvě nevýhody - první je zmenšený zavazadlový prostor a problémy se zatížením zadní nápravy a druhý problém je zaklepávání ventilů do sedel, který se vyskytuje u některých motorů a řeší se přidáváním aditiv typu Flashlube, atd... Takže před tím, než začneš psát nesmysly, tak si o tom něco zjisti.
12.37, 23. 8. 2006, odpovědětDo sportovního auta jako je Alfa podle mě LPG nepatří, to je jako by někdo chtěl dávat LPG do Lamborghini....:)
13.32, 23. 8. 2006, odpovědětA nafta patří?
13.44, 23. 8. 2006, odpovědětAle nebavme sa o LPG, ktore Vam domontuju na pockanie.. Ja mam LPI s vlastnou vstrekovacou jednotkou a rozdiel oproti benzinu ziadny.. Inak plny suhlas - diesel nepatri uz vobec do sportovych aut :)
14.25, 23. 8. 2006, odpovědětkluci už toho nehcte, je to věc názoru. LPG je opravdu bezpečnější než benzin. Jde pouze o to, jak to kdo vidí. Pro mě osobně znamená LPG zprznění auta (nafta zčásti také, i když ji mám), benzin je prostě benzin a tuplem do sportovního vozu. Jestli chceš Dextře ušetřit, kup si nějaký malý auto, který nic nežere (Yaris, Polo, Lupo, apod). Možná to teď napíšu hnusně, ale pokud na to nemáš, nemůžes honit vodu.
14.40, 23. 8. 2006, odpovědětNemůžu si pomoct :) V čem je LPG zprznění? Nebavím se o starých systémech řízených podtlakem, mám na mysli vstřikování. Řízení spalování na stejné úrovni jako benzín, výkon téměř jako benzín, plynulejši průběh spalování = menší "rázy" v motoru, motor se dřív zahřeje, vyjetý olej skoro jako nový, atd... Nevím, co myslíš pod pojmem "zprznění". Btw já LPG nemám, ale najel jsem s ním na Lancii Prisme 1.6 dost km a maximální spokojenost a to ještě nebylo vstřikování...
14.55, 23. 8. 2006, odpovědětSouhlasím s Tebou, ale můj názor je, že to tam prostě nepatří. S LPG to auto ztrácí styl.
9.31, 24. 8. 2006, odpovědětJá teda nejsem velkým zastáncem LPG ale když někdo chce mít alfu 156 a nejezdit za 10l tak proč ne a když někde nějakou potkáš tak se jí rozhodně nedíváš pod kapotu jestli tam má nějaký lpg
14.56, 24. 8. 2006, odpověděta je to venku .. LPG kazi image .. :-)))
11.50, 25. 8. 2006, odpovědětJasně, "je bezpečnější než benzín", proto taky s LPG nesmíš parkovat v hromadných a podzemních garážích.
15.53, 11. 6. 2008, odpovědětvidel sem spoustu znicenejch motoru plynem a reknu jen jediny tohle mi domu nesmi!ve skodovce dobry ale jinak ne na usporu je diesel.
14.09, 6. 2. 2009, odpovědětJa mám taky 1,8 LPi Originál do nového auta,Rozdíl ve výkonu absolutně nepoznáš, a žere mi to do 10l plynu za 14,20 takže se vůbec nemusím bát to pořádně vytočit protože i když to budu honit co to dá tak si to vezme max.12l. takže je to podle mě lepší, než mít auto na benzín a mít strach trušku na to šlápnout, aby mě to nesežralo. a pokud jde o životnost motoru, tak ta je vyšší než u benzínu, jelikož plyn je čistší palivo a motor se tak nezanáší karbonem. na www.autoscout24.nl jsou alfy na plyn které mají najeto i přes 350tis.km. takže závěr je že kdo plyn neměl tak na něho nadává a kdo ho má, chválí.
21.34, 4. 9. 2006, odpovědětPripajam sa, trocha ho tocim a max 12l spotreba.. Ale pozor na typ splynovaca a plyn. Ja mam holandske LPI (znacku si nespomeniem) a vraj to nema az take filtrovanie ako ine splynovace, lebo v Holandsku maju velmi cisty plyn. U nas sa tomu vyrovna FLAGA, takze tankujem len to, ak sa da.
12.47, 5. 9. 2006, odpovědětJá mám Vialle a pokud je to možné tak tankuju na plynovce u známého má taky Flaga za 3 roky jsem neměl nejmenší problém.
18.00, 5. 9. 2006, odpovědětJa mam 1.6TS, LPI Vialle a taky spokojenej, na plyn to jede jeste lip a spotreba okolo 10litru. Tankuju jen u Shellu mam eurocard. takze asi za 13,30 :) zatim jsem s tim najel 17tis km, ale je v aute od zacatku a to kolik ma najeto fakt nevim na 100% :(
8.30, 6. 9. 2006, odpovědětPresne, je to Vialle, uz som si spomenul :) Ja mam najazdenych asi 145 000 a zatial ziadny problem, dufam ze ani nebude, lebo u nas na Vialle nie je servis. U vas v Cechach myslim nejaky je.
8.38, 6. 9. 2006, odpovědětna lpg jezdím cca 10 let a doporučuji sekvenční vstřikování italské firmy landi renzo typ omegas. o nic se nestarám a jezdím cca 10l/100km 1km= 1,6kč . klidně alfu plynem zprzním když ušetřím za každý km 1,5kč stejne toza 3 roky bude stará srač
14.23, 28. 5. 2008, odpovědětnechapu lidi jak nekdo muze rict ze nafta nebo plyn nepatri do auta . ja mam takovy nazor ze kdyz benzin tak jedine v turbu .
6.56, 29. 5. 2008, odpovědětTak dát si LPG do alfy to je opravdu pruser to už ani nejde komentovat něco takovýdleho to je prostě hruza nechápu někho kdo si to tam dá když chce dělat parádu s alfau tak by měl mít i na ten provoz a neřešit nějaký finanční náklady na jízdu podle mě tenhle názor má většina alfistů!!!!!
19.00, 4. 6. 2008, odpovědětTak na tom nešetři ;-) my si na tom klidně šetřit budem a 40tis ročně je pro mě dost na to abych si tam ten lpg dal :-P
22.04, 4. 6. 2008, odpovědětHlavne si zmen NICK, potom trocha studuj a tak pis.. si myslis ze nafta je lepsia alternativa pre alfy??? (nic proti dieslu, len reagujem)... :))))
22.45, 10. 2. 2009, odpovědětHAHAHA TO SE MUSÍM SMÁT...mám 1,8 ts LPG+sekvence nádrž v rezervě mám najeto 250 000 km z toho 200 000km na lpg a na motor jsem nešáhl.....jen platte drahý benzín..já beru plnou za 600 kč!!!!
17.15, 5. 2. 2009, odpovědětlpg je perfekt mam 2?5 V6 a nemenil by som.
18.33, 5. 2. 2009, odpovědětznama ma punto na lpg chudiatko uz vazne zere olej vynechava ide ako traktor tym lpg ho zabila
21.21, 5. 2. 2009, odpovědětbrzdi trocha, najprv si nieco o modernom LPG prestuduj a potom mudruj.. neznicila nahodou znama fiat na nizkych otackach, viem ako chodia zeny, takze skor by som to dal na nu ako na LPG..
22.44, 10. 2. 2009, odpovědětja mam na LPG asi takýto názor vydel som zopár obrázkov ako montovali lpg neodbornými spôsobmi osoby ktoré nemali nato certifikát,,ja osobne mam vo fiate tipo LPG je to 2,0i.e. r.v. 93 a tri roky to jazdí bez najmenšej poruchy a síce trošinku je to slabšie než benzín ale to len pretože to nie je sequent,,ak si dáš sekvenčné strekovanie plynu priamo do valcou a riadiacu jednotku splynovaču ti nakonfiguruje na športovú jazdu tak málo kto by spoznal že v aute je lpg,,teda podla výfukových plynov,,a viem že niektoré 156 sa narodili už s lpg,,je to len o nazore a rozhodne neušetríš s malým obsahom tak jak na lpg,,,nové technologie splynovačom nemaju konkurenciu a vydel som to už montované v iných autách než alfy napríklad také subaru impreza,toyota,a podobne ....
7.50, 6. 2. 2009, odpovědětproste vydíte viac kladných názorov na lpg ,,,lpg neni jak kedysi že jedna hadica do sania a hotovo.,, teraz tam nastal velmi veľmí pokrok,splynovače maju riadiace jednotky,všade čidla a ochrany,,,proste kto nepozna ,,nech radčej nehodnotí!!!A kto raz skúsil LPG tak nanom bude jazdit už vždy
7.55, 6. 2. 2009, odpovědětČau lidičky, já měl LPG v Laguně a najezdil jsem s ní 80 tis. na LPG. Rozdíl žádnej. Lepší spotřeba, ale na úkor prostoru v kufru a co si budem nalhávat 156 kufr nic moc. Jinak je pravda, že je to náročnější na teplotu a mazání, ale stejně asi nepočítáš, že s ní najezdíš 150 tis a ještě jí budeš mít. Já sám mám 156 JTDm. Do Alfi bych plyn nedal, je to sportovní auto a tam plyn nepatří, jedině v úpravě NOS ;-)
10.19, 6. 2. 2009, odpovědětPlně s tebou souhlasím... já sem šťastným majitelem 2,4... výborný výkon, spotřeba solidní.. nemám důvo měnit, ale taky kolik to stoji ta přestavba na plyn??? myslím že neco kolem 40, ne?? možna vic... a taky se ta bomba musi pravidelně menit.. ja mít takový problém jako Dexter, tak si koupím za 40tis. nějaké auto buď teda na plyn, neb nějakého nafťáka se spotřebou 4,5l a tím jezdím do práce a alfu mám jen na blbnutí....
12.01, 6. 2. 2009, odpovědětp.s. ešte by som chcel povedať tolko pozrite sa koľko ma oktánové číslo lpg a porovnajte to s 95,,,hmm
12.55, 6. 2. 2009, odpovědětKAMARAT MA LPG V 146 1,6T.S. ...A FUNGUJE MU TO SPOLAHLIVO.. TU SU ORTODOXNY ALFACI.. PYTAT SA ICH CO HOVORIA NA PLYN V T.S. MOTORE JE AKO KEBY SI IM VRAZAL KLINCE DO SRDCA :) ČUS :)
13.28, 6. 2. 2009, odpovědětDOKTOR: yaaaj heh :) tak níííč
13.58, 6. 2. 2009, odpovědětoktany jsou dobrý, ale to nahradíš i benzínem 100 oktanavkou, ale nic nenaložíš do kufru, dražší STK, nemůžeš do podzemních garáží, má to své pro i proti, ale rozhodnutí bude stejně na Tobě ;-)
14.21, 6. 2. 2009, odpověděta benzin alebo naftu natankujes na kazdom rohu neviem ci by som sa s lpg autom vybral niekam do zahranicia a hladal tam pumpu na lpg
19.43, 6. 2. 2009, odpověděthmm, tak asi nevies ako to chodi v zahranici.. tam LPG znamena nielen setrenie financii ale aj zivotneho prostredia na tom si daju zalezat, ja mam LPi alfu z holandska, kde je plyn uplne bezna zalezitost... takze???
22.42, 10. 2. 2009, odpovědětna plyn kydaju len ti, ktori nemaju paru o co ide a jedine s cim sa stretli su nejake mudrlantske reci o splynenej skode 120 v krcme po piatom pohariku. ja mam 2.5 V6 so sekvencnym plynom BRC a argumenty typu ze plyn nieje pre sportove auta, nieje imidzovy a ine tuposti su mi na smiech. vykon mam ten isty, spotreba plynu je taka ako benzinu, len s rozdielom ze benzin stoji 33 sk a plyn 13.30sk, takze mam pod zadkom 190 koni a naklady na phm ako 1.9 tdi 66KW. Do podzemnej garaze nemozem, v kufri mam dojazdovu rezervu, ale pri tej uspore nakladov ma to fakt netrapi.
12.06, 9. 2. 2009, odpovědětNo neviem, spotrebu mam urcite vyssiu ako na benzin, hoci to moc nepocitam :) je divne ze spotrebujem 11-12 litrov plynu v meste aj mimo mesta, asi preto, ze idem stale naplno :))))) inak u nas stoji flaga momentalne 12,90 Sk, ine netankujem...
22.48, 10. 2. 2009, odpovědětZa dva měsíce tahám z německa GTA a jestli do toho přijde nějakej plyn, tak to bude jedině dusík :-D Nafta patří do kamen, ale i v autě dokáže pěkný kousky. Turbodiesely jsou už na dost vysoký úrovni srovnatelný s benzínem (když maj o půl litru větší objem jak ten benzín). Výhodou je pořád menší spotřeba. Ale LPG bych si dal tak do formana na chatu. Toyotu runner v LPG. Myslel jsem, že je to bez rozdílu, když jsem jezdil v nízkých točkách. Ale v terénu jsem zjistil, že mi to prostě netáhne tak jak benzín. Ale každýho věc...
2.31, 11. 2. 2009, odpovědětA mal si LPG so zmiesavacom alebo LPi, teda priame vstrekovanie plynu s vlastnou riadiacou jednotkou? Ak to prve, tak doba uz pokrocila a v sucasnosti je LPi na velmi vysokej urovni.. uz to nie je stary forman s bombou v kufri.. ale niektorym ludom sa to skratka neda vysvetlit.....
8.50, 11. 2. 2009, odpovědětSekvenčné vstrekovanie je najmodernejší spôsob vstrekovania LPG. Celá sústava sa skladá z reduktora – splyňovača, vstrekovačov, plynového ventilu, tlakovej nádrže, trubiek, hadíc a pomocného materiálu. Plynový ventil prepúšťa kvapalný LPG z tlakovej nádrže do reduktora. Reduktor – splyňovač sa vmontuje do prednej časti v motorovom priestore, tým, že je napojený na chladiacu sústavu sa v ňom LPG prehrieva a mení skupenstvo. V plynnom stave prechádza do vstrekovačov, ktoré sa vmontujú do sacieho potrubia a tie vstrekujú LPG priamo do jednotlivých valcov
10.15, 11. 2. 2009, odpovědětVe formanu i v toyotě jsem měl starej typ - jsou to starý auta....
13.40, 11. 2. 2009, odpovědětsevenofnine: jsem rád, že se tomu směješ, že plyn do sportovních aut nepatří, jistš se tomu smějí i třeba ve Ferari a už jistě rychle plánují jak ho tam namontujou :-))))))))))))))))))))))))))))))))
9.41, 13. 2. 2009, odpovědětno, co k tomu dodat, porovnavat alfu 156 a ferarri je uplne "normalne" aj co sa tyka sportovosti aj ceny vozidla.... ked si raz kupim ferarri /co sa asi nikdy nestane/, tak urcite nebudem riesit temu LPG. ale teraz ostanme pri zemi a akekolvek argumenty niekto pouzije, pokial ja mam 190 koni pod zadkom a 1km ma priemerne stoji 1.80 sk- tak tato tema ma pre mna vyznam. existuje na nete vypocet kde zadate kolko vam zere auto, kolko km rocne najazdite.... a potom zadate kolko ste zaplatili za namontovanie lpg a vypocita vam za kolko sa vam investicia vrati. a co sa este tyka tej sportovosti, pozrite si www.brc.sk ake rozne typy aut uz boli prestavane a ci vasa alfa je z nich najsportovejsia.
10.25, 13. 2. 2009, odpovědětKamos ma LPG najeto 150 000 na lpq a vse super zadny problem na alficce..166
9.34, 5. 6. 2009, odpovědětchlapi doba sa zmenila , vo svete nielenze natankujes lpg ale aj paliva o akych my tu nesnivame zatial(vodik, bioplyn,bionafta,prepaleny olej) . a ja mam vo mojej 2,5 v6 Ag sekvencne strekovanie a nelutujem ze som zato dal peniaze. mozem jazdit na plní plyn kolko chcem a jazdim za 5e na 100km . takze cuero sportivo Vazeny . a este som zabudol kolko smradu kto vypusta z auta .
22.06, 6. 6. 2009, odpovědětjá bych se toho určitě nebál,taky jsem uvažoval kdysi o plynu,ale nakonec sem koupil naftu a tu mám ted ve 2,4. u plynu by mi vadilo jen mít v kufru tu bombu,že zavazí,ale za tu úsporu by to asi stojí...
22.28, 6. 6. 2009, odpovědětkamo s plynem jak do tebe někdo vleti nestačiš čict ani au plyn do moji Alfy jen přes mrtvolu
12.08, 8. 6. 2009, odpovědětMoc uvažuji o LPG do svoji 156 2,0 16V TS. Jenom mi bude vadit nadrz v kufru nebo kdyz misto rezervy, tak mi bude vadit v kufru rezerva. Najezdim cca 30 tisic za rok. Docela by mi bodlo abzch místo za 26,40 tankoval za 9,90 litr. ceny jsou ze dneska nat95 a LPG na ONO Nýřany. při spotřebě 10l/100km je to asi 60% úspora +-. Ale zase na druhou stranu alfičkou dost žiju, teď jí budu dávat trochu úprav a potom už nepůjde používat jako užitkové vozidlo, takže mam v záloze starý herky jako třeba escort 1,8i, tipo 1,9D nebo formana 1,3 na LPG (super auto na uspory - a když odejde motor, koupim ho někde za 1500 a výměna zabere 2 hodiny ve dvou před panelákem. Takže LPG ano, ale do sport auta bych ho nedal. je na vás jestli máte třeba alfu na koukani a machrovani nebo mate SW 2,4 JTD na vozeni veci. Cuore Sportivo
18.53, 9. 6. 2009, odpovědět