Ahoj potřeboval bych poradit a zároveň mám pro vás radu. Taky jsem se rozhodl pro výměnu radičky u mé ALfy a zároveň bych chtěl zkrátit tyčku. Je zbytečně dlouhá. Koulu jsem sundal nakoenc rada jak na to ale co dál?? Nemá te někdo foto a radu jak jste to udělali?? Kouli tam dám z alfy i s prstenem v chromu Je krásná kovová a i s vyznačenou 6. Jenže teď ten problém. Zkrátit prstencovou tyčku na ovládání zpátečky a 6 to nebude takový problém zkrátit a svařit. ALE co udělat s tou tyčkou? Když ji uříznu tak nakonci nebude už rýhování ( tisícihran ) pro nasazení kule.?? Jak jste to kdo provedll?? Mohl byste dát někdo návod případně fotky díky moc. A teď rada jak na to s tou kulou. Neměl jsem ji nikdy dole a tak jsem si myslel že to půjde z tuha a taky jo. Než mně napadlo : nesmíte ji táhnout potřebovali byste ohromnou sílu a mohli byste něco poškodit v převodovce. Tak jsem zkusil ji přitom naklánět do stran jakoby lámat a hle po zabrání jsem ji krásně stáhl dolů ikdyž nikdy nebyla sundaná. Takže malá rada pro ty kdo o tom uvažují. ALe já bych potřeboval vědět co s tou tyčkou. D9ky mc ahoj Lukáš
22.53, 11. 2. 2009, odpovědětTo tady nikdo není?? Kdo to dělal ?? V diskuzi hodně zpět to pár kluků dělalo.
9.55, 13. 2. 2009, odpovědětA co ji zkrátit níž a ten tisícihran tam znova ńavařit?
10.27, 13. 2. 2009, odpovědětjá to uřízl a dal jsem tam sparco hlevici řadící páky a vypadá to dobře a tisícihran není třeba.
15.41, 13. 2. 2009, odpovědětJa som ju prerezal tak zhruba v strede, skratil tak dva cm, narezal na oba konce zavit, vysustruzil rurku do ktorej som narezal ten isty vnutorny zavit, do rurky som este z boku navrtal a narezal mensie zavity pre cerviky. Potom no len spojis a nema sa ti to sancu pohnut.
16.12, 13. 2. 2009, odpovědět