Cauvec kluci. Nesetkal jste se nekdo s tim ze Vám pri zvysovani otacek jde rucicka otackomeru nahoru trhane?? ? Dik Fiki
19.28, 18. 2. 2009, odpovědětMne zas opacne !Ked brzdim ,tak 90 padne na 70 alebo nizsie!
19.41, 18. 2. 2009, odpovědětMne to robi tiez, hned od nizkych to ide akoby skokom, ale od tych 1000-1200 to ide plynule.......
20.01, 18. 2. 2009, odpověděta samozrejme vi nekdo co s tim??
20.10, 18. 2. 2009, odpovědětnemůže se o něco zadrhávat? nebo špatný kontakty?
20.27, 18. 2. 2009, odpovědětotackomer a rychlomer funguje na modernych autach asi takto. pod rucickou je krokovy motorcek ktory sa vacsinou toci dookola.samozrejme na zaciatku ma zarazku aby mal pociatocnu polohu.smerom hore je obmedzeny len napetim,ktore ide do neho podla toho aka je rychlost alebo otacky.ale rotor toho motorceka je v magnetickom poli to znamena ze do stran ho nic nedrzi.vacsimou sa toto pole poskodi// zacne zadrhavat rucicka ked sa zacne opierat o vnutorne telo plasta kde sa toci/, tato zavada sa nestane sama od seba je to presne vyvazene a nie je moznost aby sa pole zmenilo a zacalo to zadrhavat.stane sa to len vtedy ked niekto daval neodborne dole rucicky kvoli oprave alebo napr. stacaniu kilometrov.potom sa poskodi presna poloha rotora a ten v urcitych miestach zadrhava.aj ja som mal takyto problem.nic ine mi neostavalo len vymenit cele budiky. ale zase sa moze problem opakovat. lebo kto zaruci ze sa tie budiky neotvarali a ze sa neposkodili???? takto to je u vsetkych modernych autach a nie len na ar.
20.48, 18. 2. 2009, odpovědět