ak by chcel niekto nachipovať svoju alfu tak ma kontaktujte mailom. aj jtdm motory.
18.58, 19. 2. 2009, odpovědětAlebo mňa :-). JTD, JTDm, a už aj benzín :-)))
19.04, 19. 2. 2009, odpovědětv maji sa vidime :)
21.14, 19. 2. 2009, odpovědětnapis mi telefon na tebe
22.07, 1. 3. 2009, odpovědětAhoj Sarkan mala by som otazku co u teba stoji chip na 2,4JTD som zo ZV, dik
20.16, 23. 10. 2009, odpovědětOdkial so chcel bi som nacipovat 156 85kw jtd aka cena je za cip dik
23.21, 30. 6. 2015, odpovědětto:Sarkan - Ahoj Peter k Tobě vždycky.
20.02, 19. 2. 2009, odpovědětSarkan:Umis i 156 v6?Akorat mam jeden problem, uz nekdo prede mnou tam neco tvoril , a vymenil pamet rid. jednotky , misto 28f2OO , tam mam pres redukci dan pamet 29f200.Uz jsem se jednou spalil a tak schanim nekoho solidniho na chip a na tebe sem slysel samam pozitiva.
20.03, 19. 2. 2009, odpovědětsarkan ešte robíš vo winolse? mám ecm2001 v5.3 full a winols 1500 full.
23.19, 19. 2. 2009, odpovědětak budeš potrebovať nejaké drivery tak napíš, pošlem ti. ciao
23.22, 19. 2. 2009, odpovědětAhoj pani, a neplanuje sa nejaka akcia ako bola kedysi myslim v ZA? Nieco ako ze sa bude robit naraz viacej aut? Mam 1.9 85kw a rozmyslam o cipe. Kolko by to cele zhruba vyslo?
11.50, 20. 2. 2009, odpovědětMěl bych zájem o číp.Mám 156 2,5 V 6.O kolik to zvedneš a za kolik?Mám kontakt,ten slibuje 20 koní a točák o 20nm.
12.52, 22. 2. 2009, odpovědětSlibuji 36 koní a 28 Nm. Grafy z brzdy pošlu mailem, hned jak je vyrobím. Cena nízká, doživotní záruka na software.
20.11, 22. 2. 2009, odpovědětTak to by šlo.Můžeš mi poslat nějaký kontakt na Tebe,abychom se mohli domluvit.Díky
20.33, 22. 2. 2009, odpověděttaky se připojuji k dotazu. ty hodnoty (pokud jsi opravdi schopnej je udělat) jsou víc než zajímavý.
20.45, 22. 2. 2009, odpovědětNo jasně, udělám i víc, ale bez záruky na software. To už je závodní úprava na vlastní ryzyko.
20.57, 22. 2. 2009, odpovědětjá se spokojím i s málem ale chtělo by to víc informací.
21.00, 22. 2. 2009, odpovědětCo bys chtěl přesně vědět?
21.02, 22. 2. 2009, odpovědětNo bud z toho ma z toho ProfiCyptuning peknou prdel, nebo je stejnej cvok jako ti co mu veri :)
21.07, 22. 2. 2009, odpovědětnějakej kontakt na tebe atd. jak to děláš, jestli se to potom dá vrátit zpět atd.. to děláš výměnou ŘJ nebo upravuješ stávající program nebo jak to děláš?
21.08, 22. 2. 2009, odpovědětjá zatím slyšel jen o nárustu z 190koní na 208koní-o víc jsem totiž zatím neslyšel.
21.08, 22. 2. 2009, odpovědětNo zvednou vykon chipem u atmosferickeho motoru o 19 procent je z rise snu ;)
21.14, 22. 2. 2009, odpovědětno ze 190 na 208 je necelých 10% a to se dá. těch 36koní nevím.
21.15, 22. 2. 2009, odpověděttakže prakticky formou typu powerbox?
21.19, 22. 2. 2009, odpovědětNa stejnem princypu funguje nafta i benzín. Není to powerbox, který upraví hodnotu z teplotního čidla. Motor si pak myslí, že je studený a dává víc paliva. Mi komplet upravujeme datová pole pro všechyn jízdní řežimi. Budu upřímný, úprava má vliv na emise. Před STK se to musí odpojit. Ale je to na konektor - noproblemo. Brzdu umíme taky, ale není v ceně. Vlastní brzda noproblemo, vrácení peněz také.
21.44, 22. 2. 2009, odpověděta když se budeme konkrétně bavit o 2,5i V6 24V r.v. 98 tak tam se to pohybuje jak? a cena? takže se do origo ŘJ vůbec nezasahuje a kdykoliv bez jakýchkoliv problému se to dá na místě odpojit a hned jet?
21.48, 22. 2. 2009, odpovědětJak říkám - 36 koní a 28 Nm u motoru v 1A stavu. Záleží na konkrétním stavu auta a jeho komponentů. Jetsli máš špatnou váhu, nebo jiné komponenty, nemohu to garantovat. Dělám to pro zábavu, nemám ceník. Kolk bys za to byl ochoten dát?
21.55, 22. 2. 2009, odpovědětJak tady čtu tak na 2,5V6 benzin umi nekdo chip, ktery přida 36 splašenych kobyl. to je nejak mnoho, ne, na atmosferu???jestli ano, tak to chci..
22.26, 22. 2. 2009, odpovědětna benzíne sa dá spraviť tak 7-8% na výkone. bavíme sa o hladkom benzíne. ak chcete chip na benzín tak šarkan (jeho môžem doporučiť), ja sa venujem len ropákom. robil som jeden leon 1.8 turbobenzín a výkon + 40ps. neviem ako chceš ty pridať toľko ps na hladkom benzíne.
8.52, 23. 2. 2009, odpovědětpredlženie vstreku sa kombinuje zo zvýšením tlaku vstrekovania. u diesla samotným predlžením vstreku dosiahneš o dosť zvýšenú dymivosť. u benzínu je to trochu komplikovanejšie, taká lambdasonda sa ti určite nepoďakuje. už keď si dáte chipovať benzíny tak u niekoho kto vám potom motor rovno zdiagnostikuje a zmeria emisie. ladiť benzín je trochu iné ako ladiť diesel. z toho dôvodu benzíny nerobím a ani sa nechystám.
10.13, 23. 2. 2009, odpovědětA Steinbauer si za to hulení nechá královsky zaplatit. A jsou lidé, kteří by to bránili do roztrhání těla. Je mi jich líto.
12.12, 23. 2. 2009, odpovědětproxy.seznam.cz: podstata zvýšenia výkonu je dostať viac paliva do valcov pri rovnakom čase vstrekovania. to znamená že zvýšiš tlak a množstvo paliva. a do valcov sa ti dostane väčšie množstvo paliva za rovnaký čas. samotným pridávaním množstva paliva sa predlžuje dĺžka vstreku, a keď to prešvihneš tak to bude huliť jak lokomotíva. reklama neni všetko. ať vám to jezdí ;-)
15.10, 23. 2. 2009, odpovědětsel by chinout 2.0T.S. 114KW? jaky by byl narust a na kolk by to prislo?
22.21, 26. 2. 2009, odpovědětNo kdyz vas vidim jak se tu hadate, tak me to zacina take zajimat. Cipuju auta a konkretne 2.5 v6 mam nekolikrat uspesne zasebou, nicmene se pohybuju v hodnotach maximalne do 215kobyl a to je asi tak hranice kdy to necoudi. Vic kobyl se nam podarilo maximalne kombinaci s filtry a vyfukovymi systemy, ale stejne to bylo v radu maximalne do 10ti koni. Vytahnotu takhle vic, uz by asi chtelo sadu (vacka, krouzky atd. napr. od autodelta). Jinak prodavaji i chip primo do konkretni alfy a take jsou nekde na hranici 210koni kdyz tam neni nic vic. No jestli se tech 36 opravdu podarilo tak se jeste mame dost co ucit, jinak souhlasim ze motor by musel byt opravdu 1A stav.
8.26, 2. 7. 2009, odpovědětjarda stačí spraviť peknú www stránku a čo tam popíšeš ti zhltnú aj s navijákom. :-) ja som robil cez výkend seat leon fr tdi pd. predtým to bolo chipované v jednej profifirme. prerobenie softu síce trvalo dlhšie ale výsledok bol k spokojnosti.
15.54, 2. 7. 2009, odpovědětnajväčší problem vidim v JTD v dvojhmotovom zotrvačniku asi ho zavarim na tvdo + chip + 30% alpiners2 a budem trhať asfalt.....
22.51, 2. 7. 2009, odpovědětTakze kdybych chtel teda nchipnout 1,9JDT 81KW ale nezvednout spotrebu tak koho by jste doporucili v blizkosti Zlina. Jen mi stejne prijde ze to jede na 81KW nejak dobre, celkem to dymy a 81KW oktavku udelam uplne v poho.
13.52, 7. 7. 2009, odpovědětahoj kolik by stal chiptuning na ar 156 1,6 rv98?? A o kolik koniku se zvedne vykon-??? 437@seznam.cz
12.46, 8. 7. 2009, odpovědětak chcete chipovať benzínové motory tak kontaktujte šarkana. hladké benziňáky nerobím. len turbobenzíny.
15.24, 8. 7. 2009, odpovědětkvůli takovym prasárnám jste si kupovali alfu?! Neni vám ji líto? To se už ani nedivim že má Alfa Romeo takovou špatnou pověst, jak se to všem kazí, když se to takhle hromadně přehrává a čipuje, doufám že moje kráska neprošla taky nějakou mutací.. Přeci vám musí dojít že co je dělané z fabriky od výroby má svůj smysl a důvod tudíž je nejlepší pro vůz a jízdu..
15.53, 8. 7. 2009, odpovědětněkteré věci které jsou z fabriky nejsou nejlepší pro auto ale pro emisní limity atd. takže to není tak docela pravda co říkáš.
16.24, 8. 7. 2009, odpovědětMno a to má svůj smysl! Protože s timhle přístupem bysme se tu všichni za chvíli udusili! Stačí vidět toho kouře občas..
16.57, 8. 7. 2009, odpovědětVW se chipuje snad ještě víc a taky jedou!
6.41, 13. 7. 2009, odpovědětNechal jsem si dělat 2.4JTD ve svý 156 u kluků v Camp Performance a odladěno na brzdě +17 kW.
14.52, 14. 9. 2009, odpovědětto ti chipem na 2.4JTD přidalo jen 17kW? Tak to kluky z Camp Performance pozdravuj a upozorni je, ať to s tím výkonem nepřehání, ať tam přidávají tak max 10kW, že pak to bude ok :-D
11.35, 24. 10. 2009, odpovědětjsi debil.. klíďo si čipem zvedni výkon o 50%, když se na to cejtíš, ale otázka je pak kolik s tím najezdíš kilometrů, než motor udělá pápá.. uvažuj. Čipovat, ale s rozumem.
11.56, 24. 10. 2009, odpovědětAhoj kolko by stal rozumny soft do mojej 159 88kw multijet
21.05, 15. 10. 2012, odpovědětKde si.dat cip na alfu jtd
23.18, 30. 6. 2015, odpovědětChcel bi som cipnut alfu 85 kw kolko bi to stalo a odkial si dik
23.22, 30. 6. 2015, odpovědět