Chtěl sem se zeptat když jedu mam motor na 90°C a z ničeho nic teplota padne uplně na nějnižší hodnotu tim padem vevnitř auta neni nic moc teplo..je to normalní???děkuji
10.47, 4. 2. 2007, odpovědětMě to topí pořádně až tak po ujetí 15km ale stejně nic moc ale teplota na budíku vpohodě
11.19, 4. 2. 2007, odpovědětzdar zdar mam taky gtvečkoteplo tam mám tak po 7km ale mám před chladičem daný karton a ježdením po městě to vyženu tak na 70 stupnů
20.53, 16. 2. 2007, odpovědětja mam 156 1,9 JTD,mne to tiez zacne kurit az zhruba po tych 7 km,alebo vtedy ked sa rucicka pohne k prvej palicke
12.38, 18. 2. 2007, odpovědětmám 2,5 6V a taky jsem tenhle problém řešil, blbne termostat kterej je dost drahej, protože je dvoucestnej a je součástí hliníkové roury. Po rozebrání jsem odřezal držáky termostatu a nehradil původní termostat termostatem Gates TH12988G1, stojí asi 3 stovky, je taky dvoucestnej a stačilo ho trochu přizpůsobit (ostřihnout obvod). Od tý doby jsem najezdil 3000 a super, vyleze asi na 85 stupňů a drží. žádný kolísání. Nedoporučuju nic před chladič, tyhle motory se snadno uvařej a těsnění pod hlavou se foukne raz dva. Bacha na to jestli ti chvílema netopí, může to být zavzdušňováním od válců, to je začínající malér.
13.42, 18. 2. 2007, odpovědětna V6 stojí termostat 1050,- ...není to komplet, ale jen ta "důležitá" část...a je to origo
17.34, 18. 2. 2007, odpovědět