Ahoj, koupila jsem si Alfu 156 1,9 JTD rv.98, týden to stálo v garáži, pak jsem jen nastartovala a hned se roztrhal klíňák, tak mi ho vyměnili a jela jsem s tím 2x a už se jeden dílek odtrhnul. Má s tím někdo zkušenosti? Dík za radu.
13.36, 21. 2. 2009, odpovědětpokud tam nemas nejakou mechanickou vadu(NECO CO BY HO TRHALO) tak asi mas jen smulu...zkus jinou znacku;-) jinak vítám tě mezi alfisty:-)
15.44, 21. 2. 2009, odpovědětMal som rovnaky problem,kedy mi v priebehu 3 dni roztrhlo 3 remene. Problem bol vo vodiacej kladke ktora mala volu,nasledne vytlacala klinak do strany a ten sa na kovovej remenici trhal. Vymena novej vodiacej kladky situaciu vyriesilaan 2 mesiace a cca 2000 km v poriadku. Pokial mas moznost dat mechanikovi auto,nech sa pozrie na tu vodivu kladku, bede s najvacsou pravdepodobnostov s volou. Samozrejme je treba skontrolovat aj zvysne kladky, ale verim ze to bude v nej. Nova v alfe original cca 60 eur, druhovyroba bude lacnejsia, ale menej kvalitna(aspon u mna nevydrzala ani pol rokam
16.36, 21. 2. 2009, odpovědětAhoj Nikol taky tě vítám mezi alfama, od kad jsi?
8.30, 24. 2. 2009, odpovědětTak klíňák do pátku vydržel :-( po cestě do práce se roztrhl. Naštěstí nedaleko od bráchy, tak mě odtáhl do garáže, mám připravenou kladku a klíňák, jsou prej dva druhy, tak jsme to snad trefili, no uvidíme, snad to nebude něčím jiným.
12.15, 27. 2. 2009, odpovědětAhoj Nikol, většinou je problém ve vodící a napínací kladce, lidi to nemění protože tvrdí "je to zbytečné a stojí to peníze". Ta vodící kladka je plastová , ona se zdeformuje a řemen tam neběhá jak má. Napínací taky vyběhana a navíc nefunkční dopínací pružina, takže to netlumí kmitání. Když budeš mít jakýkoliv dotaz tak klidně piš na mail, nebo volej 774817943.
12.58, 27. 2. 2009, odpovědětjj bude to tou vodící kladkou, je nějak vyosená, brácha vyměnil napínací kladku a i řemen, ale vodící mu dovezl kámoš až teď, tak to vymění ráno. Odkud jsi? A co máš za Alfu?
22.53, 27. 2. 2009, odpovědětláda, ked mi pri nastartovaní píska v motore, neviem či to je tam nejaka kladka alebo remen, myslíš že je najvyšší čas ho vymeniť?....potom to prestane ked je zohriaty motor, len ked za studena naštartujem tak to tam píska. inak som menil všetky tie remene pred 30 000 km. nevieš čo by tam mohlo pískať???dík za radu vopred
16.54, 28. 2. 2009, odpovědětJá z Plzně:o)) doufám že se někdy ukážeš na nějakém srazíku
16.44, 27. 2. 2009, odpovědětMám 156 1.8 ts
15.34, 28. 2. 2009, odpovědětNikol: máme 156 crosswagona Q4 a červené GT ve 2.0JTS a jsem z Prahy www.autopavelka.com, Jardo: většinou lidi nedávají kryty pod motor protože je rozlámou a nový je docela drahy, tak vlhkost a písek líta do motorového prostoru. To pískání může dělat sposta věcí, ale jako první zkus vzít siliconový olej,motor nastartuj a nastříkej ho na řemen, ale zespodu na ty drážky a uslyšíš zda se to mění, no a pak to může byt třeba nějaká ta kladka, atd....
18.22, 1. 3. 2009, odpověděthttp://www.agauto.sk/cz/detail/kryt-motoru-spodni-kryt-pod-motor-alfa-romeo-156-8230.html Tohle mi nepřijde příliš drahé a ta ochrana za to stojí
18.59, 1. 3. 2009, odpovědět