Mám jtdm 16v, na diagnostice mám zjištěný špatný egr ventil. Poradte mi prosím, co mám dělat, jestli koupit nový egr ventil, nebo jezdit se špatným, nebo ho vyřadit, jestli to u multijetu vůbec jde, popřípadě jak a jeké jsou výhody nebo nevýhody
14.10, 22. 2. 2009, odpovědětservus,moj stryc s tym mal problem,ale na Megane :) a v nejakom servise ktory sa zaobera takymit vecami ho len odpojili,a povedali ze je to ok...
14.26, 22. 2. 2009, odpovědětmám taky 16v a řešil stejný problém. Můžeš ho zaslepit, což je pro motor "lepší" (jde ti tam furt čistý vzduch), ale mě to hlásilo chybu motoru i přesto auto jelo super. Po nějaké době se mi ozval kámoš, že má pro mě nový egr, tak jsem ho vyměnil. Klad zaslepení je, že ti de čistý vzduch do motoru, ale horší emise. Jinak zásadní funkci egr nemá. Je to pi.. kvuli emisím a akorát to zasírá turbo a jiné věci :-)
16.16, 22. 2. 2009, odpovědětjj Petr má právu. Nic se nestane, když ho budeš mít zaslepený(já tak jezdím už půl roku....taky čekám na nový.EGR je jen kvůli emisím.
18.44, 22. 2. 2009, odpovědětDíky moc za rady a ještě jeden dotaz, jak ho zaslepit? že to bude na palubním počítači hlásit chybu mi nevadí
21.53, 22. 2. 2009, odpověděthttp://pokec.azet.sk/PetoNK?show=fotoalbumy&al=4318252 možno ti to pomôže, ja mám 85kW s euro3, hádam to bude podobné...
22.58, 22. 2. 2009, odpovědětPetoNK: a ked si ho zaslepil vsetko jazdi ako ma? Nema to na nieco nejeky zly vplyv?
18.56, 24. 2. 2009, odpovědětja som ho zaslepil cca pred 4 mesiacmi (1,9JTD) a nepocitil som ziadny rozdiel, teda okrem toho, ze uz necmudi :-)
19.16, 24. 2. 2009, odpovědětA kde si ho konkretne zaslepil? na tej spodnej privodnej trubke (pred EGR) alebo az za ventilom niekde na tej spojovacej trubke co ide z EGR uz priamo do sania?
21.01, 24. 2. 2009, odpovědětno, najlahsi pristup bol na trubke za ventilom, ale az na tom druhom (hornom spoji), len som povolil sroby a vsunul pliesok a poriadne zatiahol.
14.20, 25. 2. 2009, odpovědětAj ja som to zaslepil až za egr, za tou ohnutou vrúbkovanou trubkou, tesne pred saním
14.28, 25. 2. 2009, odpovědětzeptám se možná hloupě, ale má EGR vebtil i TS?
14.36, 25. 2. 2009, odpovědětna mondeu 1.8 r.v. 2001 benzin EGR JE
19.48, 31. 3. 2015, odpovědětZdaerc pánové, mám JTD z 1999 a docela mi to kouri kdyz tomu dám. Nedělávalo mi to. Nekde jsem cetl, ze by to mohl práve ERG ventil, je to možný? Další vec je, že když mám konstantně selapnutej plyn a jedu (mel bych plynule zrychlovat), tak při 2700 otackach mi to jakoby ucukne a uz to tahne min - to je vahou vzduchu, ze? diky borci
16.50, 12. 8. 2011, odpovědětTo mi na V6 egr nemáme, tak to jsem teda rád.
16.57, 12. 8. 2011, odpovědětdíky za radu :-/
0.20, 13. 8. 2011, odpovědětR.o.s.t.a.n.:Myslim,ze nema aspon som o tom nepocul nikdy, ze by benzin mal EGR ventil :) Myslim ze je to cisto zalezitost iba dieselovych motorov
19.45, 14. 8. 2011, odpovědětJa jsem rikal, ze mam JTD - naftu... zadnej benzin...
17.26, 15. 8. 2011, odpovědětno fabia 1.2 HTP má tiež niečo podobné
0.14, 15. 8. 2011, odpovědětNO NEBAVILI SME SA O ALFA VS FABIA ALE O MOTOROCH KTORÉ MAJÚ EGR VENTIL
12.35, 28. 8. 2011, odpovědětbenziny maji taky egr . nevim jak u ALF ale u vectry 2.5v6 jsem EGR mel.
12.56, 28. 8. 2011, odpovědět