Zdravim Vas,u me 156 jtd 85kw se objevil problem a vubec nevim co to je. Asi pri rychlosti 100km a vys se zacinaji objevovat mensi vibrace ktere ale pri seslapnuti plynu naberou na velikosti. jedu treba 120 docela to jde-pak seslapnu plyn a do auta,volantu, pedalu vleti vybrace ktere zase pri sundani nohy z plynu zmizi. Nemam ale vubec paru co to muze byt. Vykon se mi zda stejny.Na jedna dve to vali furt super. Ramena mam vsechny nove. Kolo je malinko pouchnute ale to by pak delalo furt a ne jenom pri seslapnuti plyny.Prosim poradte mi nekdo.
8.36, 23. 2. 2009, odpovědětHomokinetický kloub poloosy (90%), nebo setrvačník (10%).
9.06, 23. 2. 2009, odpovědětJestli je to homokloub,jako že asi jo. Tak bych to neriskoval. Může to prdnout každou chvíli,ale i nemusí. Já mám načatej vnitřní už asi 3 tejdny (ten neni tak namáhanej jako venkovní-nezatáčí) a jelikož jsem ho ještě nesehnal tak jezdim pořád dál,ale jenom po Praze kde mě vždycky někdo odtáhne. S venkovním není problém sehnat. Cena v rozmezí od 1400,- do 2200,-. Záleží jestli vnitřní nebo venkovní a od koho kupuješ. Čus
13.54, 23. 2. 2009, odpovědětJO jo bude to asi tripoid na poloose u prevodovky.
17.19, 23. 2. 2009, odpovědětkosi, riesil som tento isty úroblem asi tak pred par tyzdnami. kazdy mi hovoril ze je to poloos,moj nazor je takyto. po cestach jazdia auta ktore maju 500000 km a niekedy aj viac. poloosy vybuchane ako svina, vsetko hrkoce ale po vybraciach ani slychu. podla mna mas roznitovany dvojhmotovy zotrvacnik tak ako ja. je tam 8 nitoc na kazdej strane a mal som 7 urvatych. takze som to menil za 5minut dvanast. keby sa odtrhol aj ten posledny, tak koniec a pravdepodobne by si to odniesla aj lamela. zotrvacnik vydrzi podla mna 230000km. mal som presne rovnaky problem pri dvoch talianoch. zrovna to bolo pri 220000az 230000km.podla mna je to ono ale mozem sa mylit. kontroloval som vsetky klby a pri tych kilometroch nebol ani naznak opotrebovania, takze asi tak
17.38, 23. 2. 2009, odpověděttak dekuji za radu, dnes jsem byl v nemecku na kontrole rekli mi uplny hovno.vymazl jsem 30 euro jako prd.pry to bude predni pravy hnaci ridel,,za 450 euro ze mi to zpravi. takze to risknu a dojedu tech 600km domu a nechan to doma za 80 euro zpravit.myslim ze to za ten risk stoji.kdyz to nebude vonco tak to bude na tuty ten setrvacnik.mam nabouchanych 160000 ale kdi vi kolik ma alfa opravdu.dekuji moc chlapi
19.50, 23. 2. 2009, odpovědětdam vedet v pondeli jestli alfa vydrzela a co to bylo
19.53, 23. 2. 2009, odpověděttakze vymena prave predni poloosy..cena 11 000 kc nebyly repasy.skoda ale cekat jsem nemohl ted slape jako vitr :-)
9.52, 1. 4. 2009, odpovědětdam svoj nazor ide o to kedy ti to roby ake otacky mas akurat na otackomery ci to nie je vykon ked ti zapina turbo ja som mal tak nevyladený chip ked som pridal na 4-tom a 5tom prevodovom stupni plny plyn a otacky boli okolo 2000 a som chcel zrychlovat zacalo to v ybrovat jt mal som v tych otackach velky krutiaci momentv tych otackach sa znizil vykon a je to ide to jak hodiny
13.27, 1. 4. 2009, odpovědětale ja by som si vyskušal vimeniť pneumatiky až potom by som niečo kupoval:-))
22.45, 1. 4. 2009, odpovědětJestli umíte číst tak už to má zpravený.Byla to pravá poloosa:-)))
22.59, 1. 4. 2009, odpovědětserus a ako si vedel [zistil] ze to bola prava?? mal si tam nejaku volu alebo ako si nato prisiel?pls daj vediet dikes
23.38, 2. 9. 2010, odpovědětjj, mel jsem to samy, porad jsem nevedel cim to je, ale kdyz jsem videl jak se polosa hybe do stran, bylo jasno. S mlatenim poloosy jsem jeste dojel 1000km, moc z te vnitrni hlavy nezustalo..ale po vymene parada. Vymena 350£ repas :(
2.47, 3. 9. 2010, odpovědět