Potrebujem poradiť. Nemenil niekto z vás predné brzdy na 1.6 alebo 1.9 za tie vačšie vetrané? Musia sa vzmeniť aj brzdiče alebo iba kotúče a platničky?
8.33, 19. 7. 2006, odpovědětKotouče brzdiče a mozna i těhlice.
17.01, 21. 7. 2006, odpovědětNevím na čem to zkoušel štěpán ale já měnil z jtd rok 01 orig. větrané za jtd rok 00 nevětrané mám doma obě dvě komplet nápravy je to úplně stejný ( ramena,těhlice, brzdiče) jde to libovolně kombinovat a ty kotouče sem tam dal a normálně to tam pásne
21.41, 21. 7. 2006, odpovědětTy mas tosku jine podmínky, měníš vetrané za nevětrané. Větrané maji tlouštku 15mm a větrané 22mm. Nevim jak brzdič, ale litinovej drzak brzdice kterej je prisroubovanej k tehlici je tutově jinej. Na kotouč je tam skvira tak 18mm a tam 22mm kotouč nedostanes. Nevim jak ostatni roky, le ja mam 98 a na nevetranejch kotoucich hlinikovej brzdič. U dvoulitru kde jsou vetrane kotouče je brzdic litinovej.
10.41, 22. 7. 2006, odpovědětZdravím alfíky. Tak už je to tady. Konečně mám doma kotany a desky a můžu měnit. Kotany jsem zvolil ZIMMERNANN sport vrtané a desky ATE. Bylo mi to doporučno dodavatelem.Tak snad půjdou do sebe. Ještě než se na to vrhnu,tak bych měl asi dvě otázečky. První, jsou kotouče nějak zozdělené na pravej a levej?? Prohlížel jsem je a žadnej rozdíl jsem nenašel, tak se raději ptám. Druhá otázka, jak je to pak s odvzdušňováním brzd? Až budu odvzdušňovat musim mít nastartovanej motor, pravě nevím jak se to řeší u ABS??? Nebo jestli je na to nějakej jenej fígl, budu rád za každou radu.
17.53, 18. 9. 2007, odpovědět