Co takhle nacvičit tohle do alfiny???? http://www.devilcar.cz/inshop/
10.48, 27. 2. 2009, odpovědětVysjkytla se chyba nějak to nejde.....
10.51, 27. 2. 2009, odpověděttady je taky odkaz a taky by mě zajímalo co vy na to.slyšel jsem na to chválu lae mě to přijde jako blbost. http://www.sportovniautodoplnky.cz/motor/turbonator/
13.40, 27. 2. 2009, odpovědětTak to chválí ten kdo to prodává.Je to pi...na!Kdo o motorech nic neví,tak protoho je to naprostá bomba.
14.16, 27. 2. 2009, odpovědětleda kdyby to bylo na nějaký pohon a neroztáčelo se to pouze proudem vzduchu. ale nevím a za tu cenu bych do toho nešel-kdyby to stálo 200kč tak bych to možná vyzkoušel.
14.19, 27. 2. 2009, odpovědětno podle veho to je nějak elektricky poháněno...ale je otázka jak moc to dokáže tlačit...
14.52, 27. 2. 2009, odpovědětBože muj, Vám už definitivně hrabe... Tlak v sání je přesně vypočítanej. Tohle je největší čínská volovina za poslední dobu...
15.17, 27. 2. 2009, odpovědětAno,opět jedna z naprostejch kokotin.Tak k tomu jen,že tohle může výkon jen zhoršit-pokud to nemá svoje napájení a ta turbínka nenatlačí víc vzduchu do sání než si motor nasaje sám.Ale to nemá-tohle jen zmenšuje průřez sacího kanálu,tudíž i výkon a to hlavně při akceleraci
15.59, 27. 2. 2009, odpovědětTak jeto správně!
17.04, 27. 2. 2009, odpovědětNo to je píčovina doufám že to nikoho nenapadne koupit.To at mi ty prachy raději pošle na účet já už bude vědět co s nima:-)
17.20, 27. 2. 2009, odpovědětUž jsem si to koupil, je to mazec, hned jsem objednal dalších 6 ks, a zapojím je do série, pak tam k tomu dám ještě jeden, kterej zapojím předřadně a další dva zapojím na koncovku výfuku, aby mi to rychleji vytahovalo spaliny z takových těch válečku, ve kterých běhá takový ten soudeček :o)))))) Myslíte, že si takovou hovadinu mlže vůbec někdo koupit???? A myslím, že to něco vypovídá i o majiteli těch stránek, kterej si tam takovou kokotinu umístí na prodej..
19.41, 27. 2. 2009, odpovědětjá kdybych měl tuning e-shop tak si to tam dám taky-protože takovejch blbců který si to koupí je a kšeft být musí. je další spousta hovadin (teď mi třeba napadá svítící kocovka výfuku) který jsou k ničemu a stojí mraky peněz a lidi si to kupujou. ale osobně to někomu prodat v kamenném shopu-to bych asi neměl odvahu :-) .
19.54, 27. 2. 2009, odpovědět:D Tak to je dobra sracka :D
19.55, 27. 2. 2009, odpovědětnapadlo mě že by se to jěště mohlo dát do větráků topení aby to víc foukalo.
19.55, 27. 2. 2009, odpovědětSuper nápad, větráky taky beru...Já to dám ještě do odtrhu na bliksny, aby mi líp blikaly :o)))) Jo a taky na vodní pumpu, aby se mi lépe pumpovala a hnala antifrízu... A taky si ještě koupím svítící ventilky na kola - to jsem taky nedávno viděl na jedný X5 :o) Lidi, prosím, sežeňte mi někoho, kdo to koupil, protože takovýho blba bych strašně rád viděl osobně...
22.23, 27. 2. 2009, odpovědětjo, ty ventýlky jsem taky viděl a je to fakt bomba. ale na svítící koncovku vejfuku nikdo nemá. a když si tam dá někdo svítící dvojkoncovku tak je 2x king.
22.28, 27. 2. 2009, odpovědětA tady máš tu dvojitou,v sérii co zvyšuje výkon úplně nejvíc)))to je dokonce RACING dual megaturbonátor http://www.sportovniautodoplnky.cz/elevo-racing-dual-turbonator/
1.22, 28. 2. 2009, odpovědětpani a hlavne ked sa vam to v tom sani rozsype, tak budete mat twinturbo kompresor vykon!!!
23.33, 8. 3. 2012, odpovědětdobrý den nebudu tady obhajovat něčí výrobek, ale musím vás všechny zklamat tato věc opravdu funguje ale uplně jinak něž uvádějí samy prodejci, ono totiž tento tak zvaný turbonátor, slouží uplně k jinému ůčelu, k tomu se později dostanu a ted trochu do hystorie, tato věc vznikla a hojně se používala motociklovou firmou BNW v padesátých a šedesátých letech minulého století, ale její prvopočátky sahají až do vývoje letectví ing. Adolfa Hitlera. samozřejmě firma BMW toto používala pouze u závodních motorů a vyrobrno to bylo z mosazi, a nyní se dostáváme k samotnému jádru věci, tatu turbínka měla za ůkol ochladit nasávanou směs tak že funguje výborně pouze pro tento učel, když to řeknu laitsky a blbě je to jako by intercoler pro atmosférické motory, a nyní předastavte si na kolik se nasávaný vzduch zahřele, a tato ho ochladilo až o sedmdesát procent, nic méně kdo zvás měl např. audi 100 c3 2.0 tak tato turbínka byla též montována v sání této audi ale pozor né co nejblíže škrtící klace nabo karburátoru ale coz ani prodejci neví, montuje se poze mezi sací potrubí a škrtívcí klapku, nebo sací potrubí a karburaci, prostě musí ležet pod škrtící klapkou, a pak je efekt nezkutečný dopro vázená nádherným kompresorovím zvukem, jinak to skoro nefunguje a jak to vím, můj otec pracoval ve výskumném ustavu a metalexu na závodních motorech a stím to se také jezdilo a ladilo, tak že to nevymysleli nějací ing. v Číně ale taková je zkutečnost bylo to i bržděné a škoda favorit s motorem 1.3 BMM měla s původních 50KW 56KW 108NM, věř te nebo né tak že to hloupost není ale musí to být pod škrtící klapkou, coz si každý zručný kutotil a opravař za pomoci mezi kusu dokáže vyrobit doma sám, motovaly jsme to na motory vw 1.6 55kw a vysledek byl nezkutečný samozřejmě se musí předělat sání hlavně serte na sportovní filtry a vyfuky u BMW 2.0 jsme naměřily po instalaci tuning filtru a laděného výfuku o osm koní méně!!!!!!!!!!! ono to akorát tan příjemný zvuk se stává pocitovou záležitoatí a člověk si myslí že to jede lépe, ono stačí dát originál výfuk od předu až do zadu noví a nevěřily by jste jak se motor oživí, dvanáct let jsem ladil motory vím o čem píšu Jirka
14.20, 30. 5. 2014, odpovědětMusím vás všechny nevěřící Tomáše zklamat, nejprve: vlastně dnes tento výrobek ani sami prodejci neví k čemu pořádně slouží, hlavně že jej nabízí. Tak trochu historie. Tato turbínka byla vynalezena v šedesátých letech minulého století firmou BMW Ano BMW pro závody motorek, byla vyrobena z bronzu a montovala se přímo do trompetek sání karburátoru, v sedmdesátých letech ji okopírovali a upravili ve svazarmu pro automobilový sport a a montovala se za Difuzor karburátorů a při použití jednokomorových karburátorů Solex se vsazovala přímo do difuzoru a měla jediný cíl a to, co nejvíce ochladit nasávanou směs, směs která se ochladila a zhoustla, tudíž se jí do motoru vešlo více a vytvořila lepší podmínky k hoření a následnému dokonalému spalování, nutno podotknout že tento výrobek se používá v automobilovém sportu stále např v Anglii, kde je ovšem montován mezi škrtící klapku a sání ne jen že nasávaný vzduch ochladí ale také ho tak zvaně spirálově složí do sání, při správném použití je nárůst velmi znatelný ale při montáži ve vzduchovém filtru nebo dál od škrtící klapky fungule naopak. Tak to jen tak pro začátek, jinak např Audi 200 pro americký trh o obsahu 2.3 i z roku 1988 bylo toto součástí sání. Sami jsme to několikrát měřili na brzdě a u felicie 1.6 z původních 55 kw a 135 NM vzrostl výkon na 67 KW a 142 NM věřte nebo ne, opakuji při správné montáži, je to jako se sportovním filtrem kuželem, pokud špatně spočítáte délku a průměr sání na něktorých motorech to ubralo i sedm koní proti originál Airboxu. ale pokud správně spočítáte může nastat mírný výkon motoru, u turbomotoru je sportovní filtr vyhození peněz nechunguje vůbec, do turbomotoru nedostanete více vzduchu než dovolí turbo i kdyby jste tam měli místo filtru záclonu, vždy se jedná o pocitovou záležitost stejně jako sportovní výfuky, ale jedná o ten či onen typ a provedení. Hezký den. Jirka
12.17, 3. 4. 2016, odpovědětA napadlo tady někoho to třeba že to nemá až zase tak moc tlačit vzduch do válců ale že prouděním se nasavany vzduch ochlazuje? Čím chladnější vzduch tim je jeho hustota menší a vleze se ho více.
14.34, 14. 12. 2019, odpovědět