Zdravim Alfisti, Potřeboval bych poradit, koupil jsem si nový krokový motorek, protože kolísající otáčky už mi pily krev. Ale teď k problému - po namontování nového motorku mi otáčky na volnoběh neklesnou pod 1500 za min. Servisák mi povídal, že prý po namontování nového se musí na diagnostiku a motorek tzv. nakalibrovat (jeho rozsahy). Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti? Prosím díky za každou radu. S pozdravem CuoreSportivo :(
21.35, 28. 2. 2009, odpovědětje ho třeba zkalibrovat ale najdi si někde návod protože na to není třeba jezdit do servisu. hlavně nejezdi do autorizovaného protože tam ti nabulíkujou jak je to složitý a ty zaplatíš spoudtu peněz přitom je to otázka 5ti minut. pokud jsi z prahy tak zkus www.autopavelka.cz
21.51, 28. 2. 2009, odpovědětkolko ta vysiel ten krokovy motorcek??
22.07, 28. 2. 2009, odpovědět4 500,- kč BOSCH
22.30, 28. 2. 2009, odpovědětJj ten návod bych fakt potřeboval...než zase vypláznout další prachy za diagnostiku..:(
22.31, 28. 2. 2009, odpovědětKde si vzal krokový motorek od bosche za 4500,- Poraď internetovou adresu nebo přímo adresu kamenýho obchodu a já tam hned jedu. Sehnal jsem totiž jen origo z IMOFY za 5500,- nebo víc, teď už nevím. Dík za odpověď
15.25, 1. 3. 2009, odpovědětzadej si někam do vyhledávače kalibrace krokového motorku nebo škrtící klapky a ono ti to vyběhne. nebo popros nějakého servisáka co alfám rozumí.
23.10, 28. 2. 2009, odpovědětdělá se to nějak že se zapne klíček do první polohy, počká se 90 sekund a pak jěště neco ale teď nevím přesně.
23.13, 28. 2. 2009, odpovědětKolísání otáček volnoběhu Pokud váš TS motor na volnoběh netočí 900 otáček, ale náhle kolísá mezi 500 a 1500 otáčkami, můžete zkusit následující návod. Ve většině případů motor opravíte za 10 minut: Šroubovákem uvolníte kroužek kolem sací trubice v místě napojení na trubici se škrtící klapkou. Vytahněte a trochu stranou odkloňte sací potrubí a nastříkejte trochu WD-40 na škrtící klapku. Jednou rukou ji otevřete a druhou vyčistěte i vnitřek. Nechte minutu nebo dvě působit. Potom celý prostor škrtící klapky očistěte hadříkem. Příčinou kolísavého volnoběhu je to, že škrtící klapka zachytává špínu ze sání. Tento nános poté zamezuje úplnému zavření a motor si chybně myslí, že je klapka pootevřená, jaky byste stáli pravou nohou na pedálu. Po vyčištění klapky ji musíte takto přenastavit: Vložte klíč a otočte do poslední polohy před startem. Nechte ho tak 90 sekund. Potom ho otočte zpět na dalších 90 sekund (klíč nechte uvnitř). Potom bez plynu nastartujte a několik sekund ho nepřidávejte. Pokud tímto problém nevyřešíte, můžete mít špatný krokový motorek volnoběhu a ten je nutné vyměnit. Volně přeloženo z webu alfa156.net. --------------------------------------------------------------------------------
0.47, 1. 3. 2009, odpovědětMá tady někdo z vás diagnostiku, která umí nakalibrovat nový krokový motorek?????
9.24, 1. 3. 2009, odpovědětja som to urobil presne podla vyssie uvedenheo navodu a presne to tak funguje . doporucujem.
17.53, 1. 3. 2009, odpovědětje to jednoduchý-neznalý to daj do servisu a tam na to tři hodiny koukaj a tváří se že na tom něco dělaj a nechaj si zaplatit balík.
18.02, 1. 3. 2009, odpovědětTiez som menil krokovy motorcek a ten reset riad.jednotky s tym nemal nic spolocne... Bez s tym na examiner a mas pokoj. Nespekuluj.
17.55, 2. 3. 2009, odpovědět