Včera večer jsem přijel domů a vše ok, dneska jsem ráno skočil do auta a nějak mi zatuhává řadička. Vyklopim ji doleva doprava a ona tam téměř zůstane, nevrátí se do kolmé pozice. Když jedu, tak tam teď musim chvíli lovit trojku. Čím to může být? Nepršelo, nemrzlo... :-(
9.36, 2. 3. 2009, odpovědětMáš zatuhlou páku řazení na převodovce.Je to páka zvrchu převodovky na které je nacvaklý kloubek od lanovodů řazení.Vycvakni kloubek,pak povol matku na ose té páky a vyklepni ji ven.Potom tu osu páky očisti jemným smirkem, a namaž vezelinou a dej to zpět.Radši něž ji přišroubuješ tak s ní zkus jěště otočit,jestli jde lehce.Jestli ne,tak ji jěště znovu očisti smirkem.
11.16, 2. 3. 2009, odpovědětPřesně tohle jsem si před chvílí přečetl v jinym příspěvku. Přijde mi to ale divný proč by z ničeho nic po pár hodinách stání takhle zatuhla. Není to nic dramatickýho ale vadí mi to a zároven bych byl nerad, kdybych to nějak zničil (neřešením)
11.30, 2. 3. 2009, odpovědětNa mé Alfě to zatuhlo po dvou dnech v garáži. Ta osička orezne v místech kde je uložená v pouzdrech,ty pouzdra jsou z plastu tak se to pak zadírá.Někdy stačí to prostříkat VD,ale to je zas řešení jen na chvíli.Není to složitý tu osičku očistit,uděláš si to v klidu sám.
13.33, 2. 3. 2009, odpovědětNejsem zrovna autotechnicky zručný, ale zkusim to omrknout :-)
16.21, 2. 3. 2009, odpovědětskontroluj ci mas brzdovu kvapalinu...mohla vytiect a vtedy sa radi napicu....
14.24, 2. 3. 2009, odpovědětbrzdová??
16.21, 2. 3. 2009, odpovědětEste moze byt bordel v bowdenoch v ktorych su tiahlach radenia ak mas popraskane prachovky. To sa stalo mne. ostala mi zaseknuta 3ka. Menil som komplet tiahla potom. A nieje to az taka morda ako som si myslel. :)
16.55, 2. 3. 2009, odpovědětNo to se mi stalo taky,akorád mám problém zase vyřadit pětku, jak se tá řadička vytahuje,ze vnitř??
17.13, 2. 3. 2009, odpovědětZospodu... Najprv si to odpoj na prevodovke, potom treba dat dole cast vyfuku aby si sa dostal k tomu plechu na ktorom drzi ta kulisa aj parkovacka (nezabudni dat dole tie kozenne manzety v interiery). A pozor na tie nove tiahla moc ich neohybaj, lebo sa zlomia a budu ti nanic. Teda popisujem demontaz v V6 ale predpokladam, ze na inych motor. verziach to bude podobne.
17.20, 2. 3. 2009, odpovědětXenn : ja mam tiez V6 a nejde mi vyradit 6 ked uz ju tam dam ale obcas sa mi stava ze aj 5 ide horsie. Prosim porad este raz . musim ist nato od spodu ? alebo od vrchu ? a preistotu nevies co to stoji nove ?
18.25, 2. 3. 2009, odpovědětNajprv skus odpojit tiahla z tej veci na prevodovke a hybat stym malo by to ist lahko a mal by si vediet zaradit vsetky rychlosti. Ak ti to pojde lahko problem je v tiahlach a v tom pripade plati to co som pisal vyssie... dvihnut auto, zhodit kat a potom sa dostanes k tomu plechu (ma na sebe zospodu aj ten tepelny stit, nanitovany) na ktorom dzri kulisa a parkovacka. odpoj tiahla k zadnym brzdam daj dole v interiery tie kozenne manzety a mal by si to dat v pohode dolu. Mna druhe tiahla stali 1000Sk boli z 2.4jtd 6q mali cca 24tis km. nove neviem ci nestali cez 5tis Sk V pripade ze ti pojde tazko hybat s tou vecou na prevodovke tak ju skus vycistit a premazat, tak ako to tu pisali. :)
19.17, 2. 3. 2009, odpovědětKdyby Ti utekla brzdová kapalina,tak by ti šlo špatně řadit,nebo vůbec by jsi nezařadil .Tobě se pouze nevrací radička do střední polohy.Vyčisti si tu osičku a uvidíš,že to bude OK.Řešil jsem to už na třech Alfách.
17.58, 2. 3. 2009, odpovědětasi to tak bude, díky .... ale stejně mi nejde do hlavy, jak se to takhle může změnit během 8 hodin stání na parkovišti :-s
19.18, 2. 3. 2009, odpovědětTak jsem včera rozepnul manžetu okolo řadící páky a mrknul dovnitř. Nic chytrýho jsem nevykoukal, prostříkl jsem to WDéčkem a změna žádná. Dnes ráno jsem opět sednul do auta a řadička šlape jak fík, krásně se vrací. Uvidíme jestli to tak zůstane, nebo to po pár týdnech zase zatuhne.
9.28, 4. 3. 2009, odpovědět