Zdravím všechny. Mám Alfu 156 1.9 jtd 77 kw. Když se motor trochu zahřeje, tak pod plným plynem chcípne. Ale když přidávám postupně, vše je ok. Mám vyměněné čerpadlo, všechny snímače, čidla, řídící jednotku a já už nevím co všechno. nevěděl by co s tím. Už jsem dostal návrh na výměnu vstřikovačů, ale nevím jestli to tím může být. jsem už bezradný
12.36, 15. 3. 2009, odpovědětJaké čerpadlo jsi měnil? Vyměnil jsi za dobré? Co říká diagnostika?
12.38, 15. 3. 2009, odpovědětdiagnostika říká velký tlak nafty. Měnil jsem tlakové čerpadlo, co je na motoru.
13.12, 15. 3. 2009, odpovědětDG říká VELKÝ tlak? Jak vysoký tlak tam máš? Měnils s čerpadlem i DRV ventil? Vstřikovače to nemohou dělat, protože když jsou vadné, tak tečou vrchem, nebo spodem. To by tam pak byl NÍZKÝ tlak. Jestli můžeš zajet do Prahy, dohodni se se Štěpánem(sbrezina (at) volny.cz
13.44, 15. 3. 2009, odpovědětNo do Prahy to mám krapet z ruky. Jsem Ostravák. Ventil jsem měl taky nový. A s tím tlakem nevím kolik tam je. Měl jsem to přímo v Alfě, poslali mě do Bosch servisu, tam řekli že je to čerpadlo, Tak jsem to dal na výměnu a dělá to stále.
13.58, 15. 3. 2009, odpovědětTvoje vstřikovače jsou stejné na všechny motory JTD 105 k - sháněj je na fiatbravoklub.com, fiatmareaclub.com, club-fiat.com
16.33, 15. 3. 2009, odpovědětTak jo. Děkuji za info. Čerpadlo nevím zda bylo nové, ale prý dobré. Neměnili mi to v Bosch servisu, ale v normálním servisu. Tak budu muset pustit chlup a dát to zpět do toho Bosch servisu. Nic jiného diagnostika neukazuje než vysoký tlak. Tak nevím. Děkuji ještě jednou
19.12, 15. 3. 2009, odpovědětObávám se, že žádná diagnostika neukazuje vysoký tlak. Většinou reportuje obecnou chybu tlaku paliva bez toho, aby řekla, jestli nízký, nebo vysoký. Ale mohu se mýlit.
19.25, 15. 3. 2009, odpovědětJIRKA ja mam to iste na 2.4jtd uz sme to tu preberali viackrat, no stale bez vysledku. V servise ti toho zvycajne narozpravaju ale casom zistis ze si uz vymenil polovicu auta, minul velke peniaze a problem stale trva. Moj tajny tip je commonrail cerpadlo. Ak je vonku zima nerobi to vobec. Ak je teplo a motor sa zahreje tak to robi pod plnym plynom, teda aspon u mna je to tak.
20.42, 15. 3. 2009, odpovědětDiagnostika měří tlak v railu při volnoběhu a k tomu je předepsaný tlak asi 230 baru který řídící jednotka nastavuje taktováním ovládacího proudu na řídícím ventilu na čerpadle.Při netěsnosti vstřikovačů musí řídící jednotka zvýšit míru impulsu taktovacího proudu na řídícím ventilu a tím také tlak v railu aby udržela motor v potřebných otáčkách.Rozdíl mezi předepsanou mírou impulsu a tím i tlaku a skutečnou mírou impulsu řid. jed.vyhodnotí jako vysoký tlak v railu oproti předepsanému.Takže čistě teoreticky by mohla diagnostika něco o vstřikovačích napovědět ale za předpokladu že snímač tlaku v railu je v pořádku.Oni i ty projevy závady by tomu odpovídaly.Když je potřeba tlak v railu velmi rychle tak se kvůli úniku nedostává.Při pomalé akceleraci je vše ok.Je to jenom názor na věc.
22.37, 15. 3. 2009, odpovědět