môže mi niekto prosím poradiť čo mám robiť? už sa na to pozerali traja ludia a každý hovorí inak a nie je si istý. na začiatku to auto hrabalo aj na "päťke" a teraz mi to vôbec neťahá a keď naštartujem, tak mi to padne pod otáčky a skape mi to. nemá niekto s týmto skúsenosť?
18.44, 16. 3. 2009, odpovědětVáha vzduchu ?
18.50, 16. 3. 2009, odpovědětväčšinou vravia, že je problém s krúžkami. ja sa moc v tom nevyznám, no už som do toho vrazila toľko peňazí... nová kluka, nová lambda sonda, nové brzdové doštičky, myslím, že by som za to kúpila aj celý motor. bolo to aj na tlakovej skúške a v pohode...
18.54, 16. 3. 2009, odpovědětA mas tam nejaky motor???
19.03, 16. 3. 2009, odpovědětMám podobný problém, nijak jsem ho nevyřešil a obávám se že ani nikdy nevyřeším. A opravdu těžko radit na dálku. Může to být cokoli. Já mám podezření na kabely, ukostření nebo něco v elektroinstalaci. U tebe to může být opravdu cokoli. Ale ROZHODNĚ to nevyřeší výměna váhy vzduchu. Ty peníze raději vyhoď lepším způsobem.
20.34, 16. 3. 2009, odpovědětmusím než souhalsit s kolegou já třeba tu váhu vyměnil a taky žádná sláva leda hold zkusit servis
21.22, 16. 3. 2009, odpovědětA chtěl bych vidět twinsparka hrabat na pětku
21.39, 16. 3. 2009, odpovědětNa co vahu menit? staci odpojit a projet, hned vim zda je dobra nebo odesla. Lidi mam pocit ze zlou povest italskych vozu nedelaji auta ale cilova skupina, ktera si je kupuje.
21.40, 16. 3. 2009, odpovědětRád si poslechnu teorii o odpojování snímačů nasátého vzduchu.
21.49, 16. 3. 2009, odpovědětskus pozriet tu... http://www.alfa156.cz/diskuse/technika/79551
8.20, 20. 3. 2009, odpovědětno já když odpojím váhu tak mi to hned zdechne nevím jak vy ale já to bez váhy těžko projedu když to zdechne... jinak u italů je menší problém s ukostřením,když kouknete co jde za slabej drát k minusu na baterce tak se ani není čemu divit že to může dělat neplechu... když to tak vezmete tak se podívejte na nějaký lankový měděný drát který je starej třeba 10 let ? 1) je zoxidovane a taky skoro černej a pak se každej diví že je to špatné na převod :D natáhněte všude nové kostry a uvidíte jestli to pomůže... každej mechanik co kdy vyměňoval u jakého koliv itala hlavně AR, fiat... tak vám řekne ať si uděláte nový rozvod hlavních kostret... jinak kolísání může dělat cokoliv... mě to taky občas zdechlo ale vyměnil jsem lamdu a bylo zdechávání odstraněno ale kolísá to dál, ale s tím už se dá jezdit, když změníte styl jízdy ani to nepocítíte že to kolísá...
12.30, 22. 3. 2009, odpověděttakže čím to teda bylo
18.20, 24. 3. 2009, odpovědětno poviem ti pravdu, že ani neviem. priatel bol s tým v oprave. ale zistili sme, že chalan, ktorý nam to predával nám povedal a napísal, že auto má 140000km, no zistili sme, že keď auto prihlasoval, tak malo najeté cez 200 000km. takže miesto toho, aby po tolkých kilometroch vymenil veci čo treba, stočil iba kilometre. takže je zbytočné kupovať a dávať auto do poriadku po súčiastkach, lebo keď vymeníme tie krúžky čo treba, zasa sa určite nájde ďalšia chyba. žere to olej aj benzín, min. 10-12 a už neviem, kde mám tie peniaze brať. alfička je priateľova láska, takže už nám zostáva len kúpiť celý motor. P.S. skúšala som ušiť poťah na rýchl. páku a je ako origoš, tak keby si mal záujem... môžem poslať foto
18.33, 24. 3. 2009, odpovědět