Zdar. Ma niekto z vas skusenost alebo vedomost s vymenou turba za silnejsie alebo vecsie na 1.9 JTD?
17.56, 19. 3. 2009, odpovědětA k cemu by to bylo???
18.14, 19. 3. 2009, odpovědětNo to sa prave pytam, viem ze na octaviach 1.8T sa da namontovat turbo z audi TT a je tam vyssi vykon a pod. Preto ma zaujima ci by to nespravilo nieco aj s tymto, ak by tam bolo ine turbo. Ja mam 1.9 JTD 2005 85kw a 1.9 JTD napr. 77kw ma turbo mensie......
18.29, 19. 3. 2009, odpovědětNejde o velikost ale o zpusob funkce,neni ucel aby davalo co nejvice tlaku.
18.53, 19. 3. 2009, odpovědětTakze ak tam dam silnejsie co dava viac tlaku tak nedosiahnem nic? Nechcem tu mudrovat len sa pytam ci dosiahnem nieco ak tam dam nieco silnejsie?
19.00, 19. 3. 2009, odpovědětKonečne niekto čo na to chce ísť trochu s rozumom. Vačšie turbo preto lebo po chipnutí motora so seriovým turbom, maličké turbo dostáva peknú nakladačku pri ostrejšej jazde (ktorú každý kto chipuje požaduje) a miesto turba tam potom máte výhrevné teleso, to turbo má také točky že sa nedokáže uchladiť a potom aj tak dopadne... Nevýhoda je zasa že turbo sa ťažšie dostáva do obrátok. Zadajte si do googla hybridné turbo, a prečítajte si pár fór. Píšu tam hlavne vaši "oblúbený" majitelia VW group o úpravách, problémoch s tým spojených a reálnych výkonoch. Je tam viacej ludí čo z 1.9TDI vyžmíkali okolo 170-180PS (keramicka spojka, iný intercooler, vstreky, iné turbo... Chip je vec posledná na vyladenie nového hardvéru... Vačšina "amatérov" to rieši opačne - chip so seriovými súčiastkami, výkon na hranici modrého z neba, na úkor životnosti seriových komponentov
19.09, 19. 3. 2009, odpovědětJá mám načipovanou 147 1,9 jtd multijet nevím kolik je tam koní ale asi tak kolem 170. Spojka to zvladá v pohodě, takže ty se s tima 140 vubec nemusíš bát.Po prvním načipování jsem měl problémy spíše se setrvákem, ten mi ten krouták nepřenesl. O větším turbu jsem taky přemýšlel, ale to se zase hůř roztáčí, až ve vyšších otáčkách, to bych nejdříve dal jiný vstřiky. Těd´budu kuchat katalyzátor a asi středový díl výfuku, u multijetu by to mělo dát asi 10 koní a turbo by mělo jít více odspodu
19.47, 20. 3. 2009, odpovědětMusim si teda aj ja pozistovat co je mozne spravit s 8v motorom.... Soft mi vie urobit cca 155-160 ale to uz bude na ukor hardwaru... takze musim cekovat ca sa da spravit. Ze by biturbo? :)))))))
20.03, 20. 3. 2009, odpovědětNo v prvom rade by som rozmýšlal ako tem motor lepšie uchladiť ani jeden výrobca nedáva intercooler predimenzovaný, http://images.google.sk/imgres?imgurl=http://www.pensotech.it/images/pg093_1_01.jpg&imgrefurl=http://www.pensotech.it/pg093.html&usg=__CRIjUlK3rOXkYvj2wdYPPyyNBvg=&h=376&w=502&sz=50&hl=sk&start=18&um=1&tbnid=cJjRk-Lg4uagDM:&tbnh=97&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dalfa%2B156%2Bintercooler%26hl%3Dsk%26sa%3DG%26um%3D1 , chladnejší vzduch = chladnejšie turbo
8.41, 21. 3. 2009, odpovědět