zdravim vas..chcel by som sa podelit so svojim problemom a nasledne jeho vyriesenim k mojej spokojnosti...dlhu dobu na alfe 146ke 1,4TS mi kolisali otacky...auto zdochynalo...chodil som po mnohych servisoch kde si ma prehadzovali ako knedlik...najskor som vymenil vahu vzduchu...potom vycistil skrtiacu klapku...neskor vymeneny senzor otacok na kluke.....a otacky si veselo robili co chceli...az nakoniec ma jeden chlapik premeral osciloskopom a prisiel na zavadu....potenciometer skrtiacej klapky...sice stalo to dost penazi ale teraz po vymene auto ide ako nove..vsetko fachci a otacky drzia na volnobeh ako prilepene....snad som tym niekomu pomohol
20.40, 19. 3. 2009, odpovědětahoj mužeš mě poradit jak složitá (časově) a jak draká záležitost to je .dík
15.40, 20. 3. 2009, odpovědětno pokud myslíš cenu přeměření osciloskopem ? mě to vyšlo na 800kč měl jsem to tam 12hodin... taky to vyhodilo že mám špatnej krokovej motorek a i lamdu, ale když jsem to vyměnil tak to stejně nepomohlo... nechal jsem volmetrem proměřit i váhu vzduchu a ta je ok, sání mám celé vyčištěné... ale otáčky kolísaj i nadále... jinak nejlacinejší krokovej motorek co jsem sehnal byl za 4900kč Tím osciloskopem proměřoval celou elektroniku v autě proto to trvalo tak dlouho,protože to projíždí úplně vše veškeré odpory...
21.43, 20. 3. 2009, odpovědětmne to zistil za dve hodky....potenciometer je hore na skrtiacej klapke a vysiel nieco okolo 180eur...original BOSH ..aleternativa sa nerobi
13.41, 22. 3. 2009, odpovědětme to delalo taky bylo to skulineckou prasklinkou v gumovym potruby- prekontorolovat...ale cukani pri studenym startu uz skoro vymyzelo..dal sem primi sani!
22.51, 2. 7. 2009, odpovědět