Mám to týden a je to druhý problém první chcíplo to a jen startovalo a nenaskočilo takže servis a prý pojistka a relé dobře to jsem zvládnul dnes vyrazím na nákup a vím že musím nechat zahřát to jsem se tu dozvěděl ale pak začala svítit kontrolka vstřikování nejdříve problikla a ted svítí pořád a když přidám na rozjezdu tak málem prolítnu sklem co stím prosím pomoc. Nic méně je to auto co jsem vždy chtěl
23.24, 20. 3. 2009, odpovědětsi kupoval nekde pres bazar? neni jeste nekde link na inzerat? Jinak s problemem neporadim, sory :(
23.40, 20. 3. 2009, odpovědětMUsis na diagnostiku a tam uvidis co je vadne,dokud jsi???
9.29, 21. 3. 2009, odpovědětměl jsem kdysy ten samý problém. zkoukni svíčky-mě občas za studena vynechávaly a zkoukni lambdu-tu jsem měl total KO. Já vyměnil svíčky,zkontroloval jsem cívky na svíčkách, vyměnil jsem váhu a lambdu a vyčistil jsem klapku a krokovej motorek a od tý doby mi to nedělá. mám taky V6ku.
9.45, 21. 3. 2009, odpovědětTak dnes ráno ještě aby se to nepletlo jsem nemohl nastartovat hned to chcíplo pak se to podařilo jen abych přeparkoval když je to studený tak to tam pěkně střílí tak nějak si myslím že to může být od každého kousek. Každopádně kouknu na svíčky a uvidím. A jak jsem psal tak ve středu jsem to měl v servisu a bylo to napojeno na počítač a říkali že to nic neukazuje že je vše v pořádku. Ale jak tak koukám stejně tam budu muset jet mám to týden takže se seznamuji musím nechat udělat rozvody,olej ,svíčky ať mám klid.
10.51, 21. 3. 2009, odpovědětJinak jsem z Prahy.
10.53, 21. 3. 2009, odpovědětAhoj všem tak dnes jsem vyčistil jen tři svíčky a klapku vzduchu zlepšilo se hodně věcí ale nestartuje mi to na po prvé je to na potřetí ale pak to jede normálně ale kontrolka vstřikování svítí pořád.
19.32, 22. 3. 2009, odpovědětahoj mam ten sami problem taky na 2.5 V6 dela mi to stejne, jak jsi vyčistil tu klapku vzduchu? dik Tomas
19.52, 22. 3. 2009, odpovědětA nedošel ti nahodou benzin?
20.06, 22. 3. 2009, odpovědětTome fakt ftipný
21.12, 22. 3. 2009, odpovědětAhoj Jirko hele mám to týden takže se v tom plácám ale vše jde řešit když to auto chceš ajá ano dnes jsem sním jel a v podstatě nebýt té kontrolky vstřikování co mi svítila a to že vím že se musí motor zahřát tak to bylo normální ale vím že to musím řešit.
21.15, 22. 3. 2009, odpovědětnazdar, mam 159 JTD ale o to teraz nejde. Co sa tyka tvojho problemu mal som to iste na Fiate 1,6 16v a tiez som cistil co sa dalo ,sviecky a co ja viem co. Nakoniec som musel vymenit vstrekovacie trysky....to bol totiz problem. Na fiat jeden kus cca 4200 SK od firmy Bosch a bohu zial vyrabala to este jedna firma ale ta ista cena. Neda sa to opravit ani nic...iba vymenit. Neviem ako to bude pri alfe 2,5 V6 ale skontroluj aj streky.
22.07, 22. 3. 2009, odpovědětOmlouvám se za záměnu jmen ale odpověď Tomášovi je že jsem vzal sprej wd a nastříkal na ní a prostě jen vyčistil dočetl jsem se to na foru ale nesmíš moc aby ti ten bordel tam nevlítnul. A taky se podívej na hadici jestli není prasklá aby to nepřisávalo falešná vzduch já už jí měl omotanou a zjistil jsem že ne dokonale takže jsem jí omotal víc a zkusím zjistit kolik stojí nová nebo vrakoviště.
7.57, 23. 3. 2009, odpovědětO.k diky moc hned se na to vrhnu snad to bude lepsi, jeste jednou dik
10.17, 23. 3. 2009, odpovědětmimochodom na cistenie skrtiacej klapky existuje origos sprej. A funguje dokonale. Stoji asi 750kc. Odpojis sanie aby si videl klapku nastarujes motor a proste treba pridavat plyn aby sa klapka otvarala a meddzi tym tam striekas ten roztok. Postupne to davkujes az kym neni cista. Tak to robia v servise.....a ked som sa pytal ci je to ok tak mi ako dokaz ukazal servisny manual a fakt to tak bolo.
15.36, 23. 3. 2009, odpovědětPokud bys potřeboval nějaký díly na alfu 156 2,5 v6 tak není problém mám skoro všechno.Tel 777159032
17.59, 23. 3. 2009, odpovědětTak jsem tu krapku taky vycistil a musim rict že se to fakt o 90% zlepsilo , ale pořad to neni ono, zkusim zajet na diagnostiku a uvidime jestli to neco napise, pak dam urcite vedet jestli se to podaři dat do kupy.
19.43, 23. 3. 2009, odpovědětJelikož jsem v práci tak jsem ted nic nedělal ale zítra jedu pro jistotu do servisu do Troje ozval se mi majitel sice auto jezdí momentálně tak na 90% ale kontrolka svítí stále chci mít jistotu.
7.32, 24. 3. 2009, odpovědětCiao amigo mel jsem taky V6 a me tohle delalo palivove čerpadlo dostal se mi bordel do nadrže a to čerpadlo nedavalo tak jak by mělo, proto ty rany.
16.08, 24. 3. 2009, odpovědětAhoj tak jak to dopadlo????
18.58, 24. 3. 2009, odpovědětTak jsem se vrátil ze servisu takže klasika napojil to na pc a už povídal. Váha vzduchu a lambda sonda a vzduchová klapka ikdyž jí člověk čistil tak to vykázalo chybu takže oni na to mají pořádný přípravky tak to udělaj. Jen ty peníze lambda asi tři a váha kolem šesti a to nemluvím že musí udělat rozvody to je taky pálka takže horší varianta asi za dvacet pět. A odkud si Tome?
10.51, 25. 3. 2009, odpovědětJenže jde o to jestli ti tam ty chyby nenaskákaly při tom tvojem čištění a věcma co jsi s tím dělal.tam budeš mít záznam o všech věcech co se staly a pokud jsi třeba odpojil váhu,nastartoval a nebo zapnul zapalování-už máš chybu kterou on následně na diagnostice přečte a konstatuje vadná váha ..A tu váhu chce zkusit na osciloskopu-případně za jízdy-lambda to samý..Diagnostika je v zásadě blbá,ta nic na 100 procent neřekně,pokud to není naprosto jasná věc a dotyčná komponenta v podstatě mrtvá.Je to o zdravym úsudku a logice a měření-diagnostika tak maximálně cosi napoví.. A jinak čistit svíčky,jo?pěkná ptákovina,fakt-až se ti rozpadne izolátor a škrábne válec,tak budeš koukat jako puk..A ano,to jsem viděl,díky čištění svíček.Rozhodně svíčky nepodceňuj-je to to co je přímo ve válci a taková vadná svíčka dokáže totálně poškodit motor.
10.59, 25. 3. 2009, odpovědětAhoj tak to je masakr,ja jsem kousek od Liberce, Turnov jestli ti to neco říka, kamoš co jsem u nej objednanej na diagnostiku tak je ted nekde mimo a jedu k nemu přisti tyden, tak uvidime co řekne me :-)
12.23, 25. 3. 2009, odpovědětDržím palce Michale a nenech se rozhodit některými příspěvky. No už se Tě pozlobila teda dost, to víš hlky Italský.
15.47, 25. 3. 2009, odpovědětPromiň ale ty si léčíš nějaký mindrák neb o co pokud si to tu přečteš tak mimo toho že mi někdo radí jestli mi nedošel benzín tak se snažíme navzájem pomoct. A co děláš ty a promiň nevím co by na tom bylo špatného vyčistit svíčky. A odradit se nenechám a servis je Pavelka v Troji a co jsem četl a znám lidi tak jsou spokojeni takže oni vědí co dělat.
17.03, 25. 3. 2009, odpovědětNo a protože se snažíme pomoct,tak jsem ti chtěl říct,že svíčky je lepší nečistit.Až se ti rozpadne izolátor a upadne do válce kterej se následně škrábne,budeš si rvát vlasy a pak si vzpomeneš na dobře míněný rady..Já to totiž viděl a to jsem si z prstu nevycucal..A jinak,když máš tak bezva servis,tak proč se ptáš tady,že jo..Odsaď čekej spíš rozporuplný reakce-protože pokud ti může opravdu někdo pomoct tak to je někdo kdo tomu opravdu rozumí,umí to proměřit,napojit na osciloskop,projet to atd..prostě měřit a měřit a k tomu i něco vědět..Experimenty obvykle nemaj moc význam a cenu..Jinak svíčky bych vyměnil za nový -už jen z toho důvodu že jsi je čistil - ty platinový je dokonce zakázaný jakkoliv čistit - protože je prostě skurvíš.
17.21, 25. 3. 2009, odpovědětPtal jsem a bylo mi řečeno že se to nedělá ale nic tím nezkazím a jsem ten kdo si to zkusí. A za druhé kdyby si četl tak to mám už týden a teprve se seznamuji a servis se mi ozval sám tak jsem to řešil nic víc nic míň.
21.33, 25. 3. 2009, odpověděttak mam podobny problem... a zmeral som zlu hodnotu snimaca atmosferickeho tlaku....merali ste ju????
21.49, 25. 3. 2009, odpovědětNo bude nejlíp,když to tam dovezeš,to je jistý..To je asi to nejlepší co můžeš udělat..Pokud to tedy nejsou nějaký paka-ale když máš dobrý reference tak snad ne.Všechno tohle tady jsou jen dohady v podstatě-nůže to způsobovat milion a jedna věc
22.38, 25. 3. 2009, odpovědětAno je to tak ale rád si tu pokecám když to má hlavu a patu takže nejdříve vyměním váhu vzduchu a sehnal jsem jí novou od Bosche za 3999kč takže to jde a v druhém servisu mi řekli že nemusím měnit lambda sondu že když je špatná váha tak háže chybu i lambda tak uvidím vyměním a uvidím dál.
20.12, 26. 3. 2009, odpovědětTaky špatná váha může ukazovat na diagnostice špatnou adaptaci škrticí klapky..Jinak mě svítila taky kontrolka kvůli váze.Lambdu tam vidí jak funguje a zrovnatak váha-tedy pokud to s diagnostikou projede.Hlavně si nech provést reset řídicí jednotky až budeš na tý diagnóze.Ono se všude píše,že když vytáhneš baterku,že se to znova načte,ale viděl jsem řídicí jednotku co se válela měsíc venku na stole a hodnoty tam zůstaly původní z původního auta..Opravdu původní adaptace smázneš až tou diagnostikou.
20.23, 26. 3. 2009, odpovědětNo to je mi najednou lásky :o) Michale posílal jsem Ti mail. Díky
20.31, 26. 3. 2009, odpovědětcago tak jsem byl na diagnostice a neukazala žadnou chybu,tak jeste skusim dojet do Fiatu v lbc a uvidime :-(
12.20, 29. 3. 2009, odpovědětTak to je zvláštní já se ted snažím koupit váhu vzduchu spíš scháním aby byla levnější než sedm tisíc takže jsem momentálně za 3990kč tak uvidím. Kdyžtak dej vědět jak si dopadl každá rada a poznatek je dobrý.
9.44, 1. 4. 2009, odpovědětTak je vše ok vyměněná váha vzduchu. Už jsou i rozvody ted ještě o víkendu olej a příští týden doplnit klima.
12.34, 29. 4. 2009, odpovědět