Zkoušel jsem zjišťovat na kolik by vyšlo přeprogramování jednotky u 1.8TS, v plzni za to chtěj 8990,- dle EDC 15 je to z 144k na 160k a toč.moment podobně + 15-20 nm.životnost by to nemělo ovlivnit. myslím,že kdybych přidal výfukový rozvody a sportovní filtry mohlo by to hodit těch 170k určitě...a vyšlo by to tak na 20.000,- :o), turbo garett jsem nenašel, ale to už je myslím zbytečný...
11.18, 27. 3. 2009, odpovědětTo si kup radši vačky od autodelty + chip..A to tě bude stát okolo 40 tisíc,ale to,že výkon půjde o 24 kobyl nahoru máš zaručený.Jinak ten chip o kterym píšeš to je spíš říše snů-jestli ti něco přidá,tak maximálně 3 koně.nevěř tomu,že víc.Jinak to sání,nad tím bych vůbec neuvažoval-to výkon jen ve výsledku zhorší.vejfuk by teoreticky něco přidat moh,ale za ty vynaložený peníze za komplet vejfuk i se svodama je to minimální nárůst a otázka 40 tisíc i víc..takže jestli chceš výkon nahoru,šel bych v první řadě do těch vaček,rpotože to je jediný reálný-a dokonce tak píšou že je zlepšení zrychlení z 0-98 o 1 sekundu.
11.26, 27. 3. 2009, odpovědětTak díky za názor, tak mě tam asi pěkně lakujou, chtělo by to někoho kdo si to nechal udělat, tu čtyricítku raději dám do benzínu...je to škoda, ono se někde říká, že chip hodí málo, když to nemá turbo a přeplňování...tak dííík...mrknu se na ty vačky...
11.32, 27. 3. 2009, odpovědětnajlepsie sa opytat sarkana ten to robi.... cena za 2TS ako my povedal ked som snim volaj je okolo 150eur....inak tie hodnoty sedia čo si uviedol ten krutak aj koniky bude to take živšie od spodu aku maš riadiacu jednotku asi bosch M1.5.5 že
11.36, 27. 3. 2009, odpovědětPokud vim tak sarkan dělal vždycky jen nafty a benzíny ne..taky ví proč - na benzínu tím nic nepřidáš..taky jak asi,když tam nenatlačíš víc vzduchu když ty naše italky nemaj turbo.
18.13, 27. 3. 2009, odpovědětPresne tak, cipovat benzinak bez turba je nezmysel...je to len na tahanie penazi. Jedina cesta uprava casovania ventilov cize vacky jak uz bolo povedane.
18.30, 27. 3. 2009, odpovědětchlapy hadat sa s vami nebudem ale sarkan robi aj benzin....určite stači mu crnknut alebo vid www.alfa156club.sk inak samozrejme že dat vačky atd.by bolo lepšie......
18.43, 27. 3. 2009, odpovědětzakup 2.5V6 a budes mlaskat:-)a bude to i levnejsi:-)
19.11, 27. 3. 2009, odpovědětTaky mam 1.8 a lakal me chip... Mam znamyho v motortecu(autoriz. servis Brno) a on se tim zabyva... Taky rekl ze mi to da na 160koni a +-20Nm... Ale ze me to nedoporucuje... Ze benzin nez turba chipovat je k nicemu anegativne to ovlivni zivotnost motoru, a jeste kdyz mam najetych 130 000Km... Ale mozna zkusim a kdyztak mi to vrati zpatky...
9.36, 28. 3. 2009, odpověděta čo chceš chipovať už na vyladenom motore, ber to tak že motory podobného objemu s podobným rokom výroby mali o 1/3 výkonu menej... Ten výkon ktorý je tam dosiahnutý je takpovediac na hranici možností, bez úprav to dalej nepôjde (turbo, vačky, odlahčenie rotujúcich častí...)
11.57, 28. 3. 2009, odpovědětMotortec, jako autorizák, určitě umý zvíšit i o víc.
14.19, 28. 3. 2009, odpovědětČus k to odpovedi co psal Martin ze jsou motory podobneho objemu s podobnym rokem vyroby o 1/3 mensi vykon.V tomhle se neshoduje stara Honda Civic r.v.1996 obsah motoru 1.6.16ventil zadne turbo ani kompresol a dosahuje seriove vykon 118kw
6.57, 30. 3. 2009, odpovědětJa stale nechapem kde si myslite ze sa ten vykon asi tak zdvihne. Atmosfericke benzinaky su skratka od vyroby obmedzene len svojim objemom. Nic ine okrem upravy vacky, vrtani a ine tvrde zasahy do motoru mu nepomozu!
2.07, 30. 3. 2009, odpovědětMalo to byt: Nic ine okrem upravy vacky, vrtani a inych tvrdych zasahov do motoru mu nepomoze!
2.09, 30. 3. 2009, odpovědětkde by se daly sehnat ty sportovní vačky?mám 2,5i V6.
8.06, 30. 3. 2009, odpovědětmrkni na chevron racing
14.05, 30. 3. 2009, odpovědět