caute, posielam foto mojej dnesnej prace. Katalyzator som sice nevykuchal ale vyrobil jeho nahradny diel. Takze pred emisnou to len vymenim. Pozerajte, komentujte, kritizujte :-) Fotky v mojich albumoch http://pokec.azet.sk/x-one-x?show=fotoalbumy
20.19, 28. 3. 2009, odpovědětTekhle to dělám na všech utech už mnoho let a taky se stím nechlubím.
20.30, 28. 3. 2009, odpověděttak sorry, ze som tu nieco poslal. Ja to neberiem ako chvalenie, ale ako inspiraciu pre inych. Aspon meno si napis ked kritizujes, nech vidime :-)
20.33, 28. 3. 2009, odpovědět...a takí chudáci čo si všetko nechávajú pre seba a ešte buzerujú, keď sem niekto napíše niečo hodnotné, nech sem radšej nepíšu vôbec!
20.42, 28. 3. 2009, odpovědětPekná práca, precízne si to spravil...a dobré, že sa podelíš o skúsenosti, tie fotky pomôžu.
20.41, 28. 3. 2009, odpovědětpeckia ale co je to by pas nic by pasove nevidim
21.14, 28. 3. 2009, odpověděthehe, hej, keby si robil bypass, ta rura by sla okolo katika. a na STK / EK mas znamych ?
21.44, 28. 3. 2009, odpovědětkdyž už jsme u toho tak k čemu slouží ta část výfuku co je těsně před zadní nápravou? je to cca 20cm dlouhý. je to prakticky mezi katalizátorem a zadním tlumičem. mám místo toho rezonátor ale co jsem vlastně odstranil nevím.
22.09, 28. 3. 2009, odpovědětok :)
10.05, 29. 3. 2009, odpovědět... je to v pohode :-)
12.52, 30. 3. 2009, odpovědětA k čemu to je, to co si udelal? Neznam to... Vysvetli mi to, nikdy sem to nevidel a neslysel o tom...
13.48, 30. 3. 2009, odpovědětKat ma v sebe hustu platinovu sietku, ktora spomaluje vyfukove plyny, takze preto ta hladka rura.
15.59, 31. 3. 2009, odpovědětNo jo... Ale ceho tim dosahnu kdyz to udelam jako Slavo?
20.48, 2. 4. 2009, odpovědětTo totiz nechapu... Jestli jde o zvuk, vykon...nebo neco dalsiho...???
20.48, 2. 4. 2009, odpovědětNa jtd to ziaden zvuk nerobi, mozno na benzine ano, to ale neviem. Ide skor o vykon.
19.54, 3. 4. 2009, odpovědětkdyž tam teď nemáš kat,nesvítí ti kontrolka vstřikování?
23.06, 2. 4. 2009, odpovědětJe to 2.4jtd rok 1998 a nesvieti mi kontrolka vstreku. Vsetko ok.
19.51, 3. 4. 2009, odpovědětZa kolik to vyrábíš?Potřebuju to na 2,0
20.07, 3. 4. 2009, odpovědětsorry ale nevyrabam to
18.44, 5. 4. 2009, odpovědětvyrobim ti to hehe
9.41, 24. 4. 2009, odpovědětZa kolik jseš schopnej to vyrobit?
9.51, 24. 4. 2009, odpověděttakze vykon... A o kolik se to muze zvednout...??? To bude jenom par koníků ne...
10.40, 5. 4. 2009, odpovědětServus Slavo , Pocuj sa chcem spitat kde vypaluju tu v KE laserom a kolko ta stali tie dve priruby?
14.15, 15. 4. 2009, odpovědětTych firiem je urcite viac, ale ja som bol tu www.net-real.sk najdes to na jazere ako ides do Krasnej a uplne na konci odbocka do prava na Golianovu a tam stale rovno a doprava. Cena je zavisla od poctu kusov a hrubky, ale plus minus 2eura za kus.
10.46, 16. 4. 2009, odpovědětservus este sa ta chem spitat ked si im to daval vypalovat tak si im dal nejaky vykres alebo len tak si to nacrtol. Ak ich mas pomerane tie prirubky na nejakom vykrese mohol by si mi to prosim poslat na maila. sakubinec@gmail. Diky moc Slavo
9.44, 20. 4. 2009, odpovědětNepotrebujes vykres, teda aspon v tej firme som nepotreboval. Iba som priniesol tesnenie, ktore vidis na fotkach a povedal som, ze krajne diery potrebujem na 8-micku zavit tak nech to da na 9mm a stredova diera nech je 62mm kedze 60tka rura nemala presne 60mm, ale to su rozmery na 2.4jtd 1998, iny motor moze mat ine rozmery.
9.18, 21. 4. 2009, odpovědětno to moze byt ze tie rozmery budu trochu ine lebo mam 1.9 2001 ja som meral tak okolo 60 vonkajsi priemer ale to len tak narychlo som sa tam vopchal s posuvkou . Kupim jedno nove tesnenie od zvodovov a dam podla neho vypalit obidve ale este sa bojim ci nemam nejake kalble aj za katalizatrom lebo vraj niektore modely aj maju aj za katosom nieco co si moze riadiaca jednotk vsimnut ked ho odstranim. A este sa chem spitat vonkajsi priemer tej rury mas tiez 62 ?
11.13, 21. 4. 2009, odpovědětTa rura co som ju privaril na priruby je 60tka ale ona nema presne 60mm, je to cca 61mm + -tak preto som dal na priruby spravit dieru 62mm nech potom nemam problem to nasadit. A trafil som sa uplne presne.
12.30, 21. 4. 2009, odpovědětja som teraz urobil velmi podobne nieco, az nato, ze som si nechal ohnut nerezovu ruru o zvodov az po koncovy tlmic, tak uvidime ze co to bude robit.. :-) btw: slavo uz behas na tej alfe, ci este nie..?
7.40, 25. 4. 2009, odpovědětidem teraz robit sebe tak zmaknem aj pre teba a dohodneme cenu. moj mail yymajoyy@azet.sk.
23.16, 1. 5. 2009, odpovědětPotřebuju to na 2,0TS 2000rok...Od 2001 má už jinej vejfuk,tudíž i kat..
1.00, 2. 5. 2009, odpovědětpriruby su hotove a dnes som ti dal stocit antikorovu ruru na rozmer takze do konca tyzdna to dam zvarit. a bude to hotovo
18.54, 4. 5. 2009, odpovědětTak to je super!!Zrovna se chystám měnit část s vlnovcem,tak to udělám při jednom.Hlavně aby na tom byl úchyt na závěsný gumový oka - to je poměrně důležitý
22.55, 4. 5. 2009, odpovědětmyslis tu tycku ca sa nastrci do gumovych zvodov tu tam budes mat jasne
17.24, 5. 5. 2009, odpovědětKdy to budeš mít tedy hotový?Už bych to potřeboval celkem
12.39, 16. 5. 2009, odpovědětuz to je
22.29, 17. 5. 2009, odpověděttaky mám v plánu si to vyrobit. co na to říká lambáda (nesvítí kontrolka vstřikování) mám 2,5 V6 - jedni lambdu před katem. Jak se změní chod motoru a zvuk?
20.04, 4. 5. 2009, odpovědětno u mna to prestalo mat tah, len hluk, ale tah nikde, cize asi pojde spat stredny tlmic.. 2.0TS..
21.21, 4. 5. 2009, odpovědětoni ty plyny asi nemají takový odpor jaký by měli mít a tak to netáhne. já tam zkusím dát rezonátor. ale když si člověk koupí leštěný svody a tak jsou svody a od nich rovná trubka až k zadnímu tlumiči tak nevím. přinejhorším se tam dá kat zase zpátky. Nebo nemáte někdo zkušenosti se sportovníma katalyzátorama?
22.50, 4. 5. 2009, odpovědětNo já myslim,že pokud nemáš euro III což nemáš - tak by ti kontrolka motoru neměla vůbec svítit..Až euro II verze má lambdu i za katem a tam pokud vyhodíš kat tak věřím,že se kontrolka rozsvítí..Jinak nevidim důvod proč by to mělo bez katu hůř jet - na co by byl větší tlak plynů ve vejfuku dobrej to mi není jasný...Jedině to může bejt spočítaný jako rezonanční obvod a fungovat s katem jako laďák..Ale to se mi moc nezdá - sportovní vejfuk má co nejmenší odpor právě aby šly spaliny co nejlíp ven..No jak to pojede uvidim..Vrátit kat můžu vždycky,že jo
22.59, 4. 5. 2009, odpovědětAž euro III verze má lambdu i za katem a tam pokud vyhodíš kat tak věřím,že se kontrolka rozsvítí.Oprava předchozího příspěvku - mělo tam bejt euro III pochopitelně..
23.01, 4. 5. 2009, odpovědětmam jednu navyse vyrobenu ak by niekto chcel tak moj mail je mrostas gmail.com.rura je antikor(14mncro2)a priruby su st37,a aj tycka do gumovych zvodov.cenu dohodneme
12.49, 14. 5. 2009, odpovědětJá bych to potřeboval - můžu to vidět na ftce někde a kolik za to?Potřebuju to na 2,0ts rok 2000..114kw..
12.40, 16. 5. 2009, odpovědětno daj mailovu adresu a poslem ti fotky.dnes som to nahodil aj ja mam 2,4 jtd 1998 a robi to super zvuk lebo ta rura aj trochu rezonuje a auticko ozilo som s tym spokojny.mno a aky mas catalyzator lebo su dva typy.skus opisat tie cisla a typ na nom.podla toho budem vediet,alebo ho odfot.napis mi na mail mrostas@gmail.com
22.26, 17. 5. 2009, odpovědět