Vyměnil jsem komplet světla a při zapnutí dálkových a zpětném přepnutí na potkávací mi přestane svítit jeden xenon ... někdy levý, někdy pravý a někdy svítí oba ... nevíte, kde by mohl být problém? Dělali mi to v servisu, tak jestli je to na "reklamaci" (zda je chyba v zapojení) nebo je to potřeba řešit nějak jinak? Díky všem, P.
12.21, 2. 4. 2009, odpovědětno hlavně u xenon - potkávací + halogen - dálka se xenony při dálce nevypínaj.
12.30, 2. 4. 2009, odpovědětTo ano, ale když prostě zhasnu dálkové, tak mi přestane svítit jeden xenon ...
13.34, 2. 4. 2009, odpovědětto tam máš H4 ? nebo H7 a H1 ?
21.41, 2. 4. 2009, odpovědětXenony mam HID sadu H1.
21.46, 2. 4. 2009, odpovědětAsi bych to řešil buď u prodejce.... nebo tam kde ti to instalovali, ale v zapojení by snad problém nebude , pokud to nejsou pouliční opraváři.... Problém by být neměl funguje to normálně potkávací H7 - dálkové H1.... Některé trafa bez ochrany jsou na rozdíly v napětí náchylné.... Co máš za Alfu a rok ?
11.02, 3. 4. 2009, odpovědětAR 156 2.5 V6 24V ... rok 98 ... podle mě bude problém někde v "komunikaci" mezi xenony a dálkovými světly ... ale nevím.
11.27, 3. 4. 2009, odpovědětNIEJE MI CELKOM JASNE,CI MAS XENONY LEN STRETAVACIE ALEBO AJ DIALKOVE... ALE PROBLEM JE NASLEDOVNY: ALFA JE SPRAVENA/BOHUZIAL/ TAK, ZE PRI PREPINANI Z TLMENYCH NA DIALKOVE A SPAT, SA PREHADZUJE NAPAJANIE ZIAROVIEK Z JEDNEHO RELATKA NA DRUHE A NA NEJAKE STOTINY ALEBO DESATINY SEKUNDY JE ZIAROVKA ODPOJENA Z PRUDU. NORMALNEJ ZIAROVKE JE TO JEDNO, LEBO VLAKNO V NEJ ZA TEN KRATKY CAS NESTIHNE ZHASNUT, ALE XENONOVA VYBOJKA TO OBCAS STIHNE. TJ. KED PREPNES Z DIALKOVYCH /CI UZ HALOGENOV ALEBO XENONOV-H1/ NA TLMENE XENONY /H7/, TAK UZ TLMENE NENASKOCIA A MUSIS SVETLA UPLNE VYPNUT A ZNOVU NASTARTOVAT TLMENE-H7. JA MAM TIEZ 2.5 V6 SW 2000 A TO ISTE, RAZ NASKOCILI RAZ NIE.... NO A TERAZ RIESENIE: NIE SOM ELEKTRIKAR, TAK SOM TO DAL SPRAVIT A UROBIL TO KAMARAT TAK, ZE TAM DAL NEJAKY KONDENZATOR, KTORY MI AJ PO VYPNUTI XENONOV PODRZI PRUD NA NICH, MNE KONKRETNE 1 SEKUNDU. TAKZE PRI PREPINANI MI KONDEZATOR PODRZI PRUD A XENONY MI NEZHASNU. PO VYPNUTI SVETIEL MI SICE ZHASNU O SEKUNDU NESKOR AKO POTOCIM VYPINACOM,ALE TO UZ ANI NEREGISTRUJEM. NA DRUHEJ ALFE MI TO TEN ISTY ELEKTRIKAR SPRAVIL NEJAK INAK, NEPOUZIL KONDENZATOR ALE DALSIE RELATKO. ZEVRAJ NA ALFACH OD ROKU 2004 UZ TENTO PROBLEM NIEJE ALE DO R.2003 ANO. TAKZE NEHLADAJ CHYBU V NAPAJANI, NA ALFE JE TO PROSTE TAKTO, NAPR. FABIA S TYMTO PROBLEM NEMA, ALE KVOLI TOMU BY SOM ALFU ZA FABIU NEMENIL :-)
15.19, 7. 4. 2009, odpovědětdik, s tym kondikom, je to fasa napad, zajtra to urobim, len mi povedz kapacitu a voltaz toho kondiku.. dik..
21.29, 7. 4. 2009, odpovědětjá mám 2,5i V6 r.v.98 a mám xenony jak na tlumených tak na dálkových a mám je tam skoro dva roky a všechno funguje tak jak má. prostě no problem.
21.41, 7. 4. 2009, odpovědětDíky moc za info ... zkusím to takto vyřešit. Dálkové xenony nemám ...
10.35, 8. 4. 2009, odpověděttak mám o důvod navíc xenony nemontovat.už tak náchylné auto na el.instalaci ještě krmit dalšíma relátkama
18.03, 17. 12. 2009, odpovědětPokud mate modely před faceliftem nemáte zřejmě originály. Xenony se montovaly až po 10/2003 a to jen u některých výbav. takže pokud HID sady, nemáte ani naklápění v souvislosti s polohou vůči vozovce, HID sady nemají komponenty propojeny s řídícím systémem příslušenství. Proto to většinou nefachčí správně. a pozor v poslední době se PČR zaměřuje právě na neorigo sady, přistižení mohou dostat již na místě pokutu spolu s nařízením o odstraněním, protože není součástí vozidla, odebrání TP, zanesením do registru a při opětném přistižení pokuta až 10 000. na argument jestli lépe vidět a nebo zavinit nehodu doporučují: jedte pomalu
19.11, 17. 12. 2009, odpovědět