Zdravim panove!Shanim variator a nemam tolik penez na uplne novej!Nemate prosimvas nekdo na prodej?Mam 1.8TS!Diky za odpovedi!
20.55, 8. 4. 2009, odpověděta čo sa stalo s tvojim variatorom? Počítaj s tým .že ked kupiš použitý tak na 99% budeš mať za studena diessel zvuk :maj sa
21.08, 8. 4. 2009, odpovědětNo prave ze se mi zda ze mam za studena diesel zvuk!Ale po zahrati pohoda!Tak newim!Menit,nebo nemenit?
21.15, 8. 4. 2009, odpovědětjak tu bylo řečeno, pokud koupíš použitý tak ti to brzy začne dělat ten samý zvuk co ti to dělá teď, opravná sada je sice levná ale vydrží tak 10 000 a pak to můžeš měnit znova, pokud nemáš známého mechanika či pokud si to neuděláš sám koupil bych radši novej sice nejlevnější co vím stojí ca 4900, ale je to jen na tobě pro co se rozhodneš... ale měnil bych ten variátor až s rozvodama ať to nemusíš kuchat tolikrát :D
21.45, 8. 4. 2009, odpovědětDa sa kupit opravna sada variatora je to jedna struna a jedna silonova podlozka,vlani som kupoval v Alfe stala vtedy 200 sk
21.30, 8. 4. 2009, odpovědětA kde jste to kupily tu sadu?diky
22.48, 8. 4. 2009, odpovědětSadu som kupoval v Alfa servise Dunajska Streda
8.12, 9. 4. 2009, odpovědětahoj, psal sem tu nekde... sehnal bych ten variator za cca 3800 uplne novej..tak kdyztak pisni na mail..
8.35, 9. 4. 2009, odpovědětA jak náročný je aplikovat tu opravnou sadu. pořád se tu o tom mluví ale nikdo nikdy nedal pořádnou odpověď
9.28, 9. 4. 2009, odpovědětTo by me taky celkem zajimalo!DIky za odpovedi!
13.04, 9. 4. 2009, odpovědětTak co chlapaci?Dozvim se neco?Please?
20.30, 9. 4. 2009, odpovědětAplikoval jsem opravnou sadu,najeto cca 15tis a v pohodě.Variátor šel rozebrat v pohodě,složit taky.
20.34, 9. 4. 2009, odpovědětPotrebuji vedet,zda mi to ve znackovym servise udelaji?A kde presne se variator nachazi?
21.30, 9. 4. 2009, odpovědětNe,nevěř tomu,že ti ta opravná sada pomůže.V tom variátoru klepe vůle mezi vymlácenejma zubama a tu žádnou opravnou sadou (pružinkou a podložkou) nevymezíš.Navíc když ten variátor rozebereš,nemáš nejmenší šanci ho smontovat zpátky tak jak byl bez přípravků.Smontuješ ho,to jo-ale ne tak jak má bejt.Když ten variátor rozebereš a budeš trošku přemejšlet jak pracuje,tak dojdeš k tomu samýmu závěru,že ti žádná opravná sada nepomůže..Ale poznáš sám a ve výsledku budeš 2x rozhazovat rozvody a tak..Vyjde tě to dráž než když bys to udělal poprvé pořádně.
22.53, 9. 4. 2009, odpovědětAnebo nejlepsi vec by byla,kdyby tady byl nekdo z okoli Zlina,kdo by mi ji aplikoval!Co?
22.06, 9. 4. 2009, odpovědětTak čaute ja to skúsim podla tohoto navodu:http://www.lanciaklub.cz/forum/viewtopic.php?t=2271&postdays=0&postorder=asc&start=60
23.50, 9. 4. 2009, odpovědětPěknej návod,to se musí nechat..Má jen pár nedostatků a to,že tam ten člověk nepíše co způsobuje zmíněný klepání a to já ti řeknu a je to psáni i v dalších příspěvcích a píšu to i tady..ten rachot způsobuje vůle v těch vymlácenejch ozubenejch kolech co tam na obrázcích můžeš vidět--a jak tam tahle vůle je už ti nějaká opravná sada za boha nepomůže.Taky si povšimni,že zmíněnej variátor kterej byl opravován se projevoval klepáním jen občas a to za studena než se tzv.natlakoval..takže on to rozebral- ty vnitřní kolečka sesadil opravdu správně,ale celej ten celek do šroubovice v těle variátoru nasadil do jiný polohy než byla-to znamená jedno a to,že původní zuby byly nějak vzájemně zajetý do sebe a jak je přesadil do jiný pozice tak částečně tuhle vůli eliminoval-takže ne že by mu pomohla opravná sada,ale vlastně štěstí při montáži-a za tím si stojim!Proto mu to pomůže,ale na chvilku a navíc jen u variátoru kterej ještě neklepe pořád-takovej kterej je v podstatě teprve načnutej.Ale k tomu vůbec nepotřebuješ ani tu opravnou sadu-stačí ho rozebrat a dát na tý vnitřní šroubovici do jiný polohy..Ale to je spíš o štěstí--a navíc zpětná montáž na těch fotkách vypadá jednoduše,ale nenech se oklamat zdáním-no však poznáš o čem to je
0.33, 10. 4. 2009, odpovědětNavíc rozhodíš rozvody-to znamená že potřebuješ přípravky pro nastavení..To je další věc..
0.38, 10. 4. 2009, odpovědětKuci, možná sem trubka, ale stejně se zeptám. Je ten variátor i na 2.5 V6 a k čemu tam vlastně je?
16.25, 10. 4. 2009, odpovědětMáš pravdu na 1,8 a 2,0 sú iné ako na 1,6. je to robené digitálnou frézou
22.27, 10. 4. 2009, odpovědětzdar ja bych variator nekupoval ta opravna seda to spravi stoji asi 120a musiš koupit oryginal italskou ty palske stoji zahovno a zaroven se musi udělat rozvody bo pujdou dolu kamoš mi to udělal za par korun spravil opravaje tak na 3-4 hodiny a pohoda
16.43, 13. 4. 2009, odpovědětUniv.dipl.ing.el.
18.09, 30. 7. 2023, odpovědět