Cau lidi tak jsem vcera nechal doplnit klimu a nejede. Zkouseli jsme kompresor pres relatka spojit na kratko a ten je v pohode. Pojistky jsem vsechny zkontroloval a ty jsou taky v poradku stejne tak spinaci rele. otazka zni je tam nekde tlakovy spinac a nebo jeste neco co by mohlo branit chodu? Klimatizace asi 4 roky nejela. majitel prede mnou na to sr**.
14.53, 15. 4. 2009, odpovědětJo mam ar 156 2,5 v6 r.v.99
14.54, 15. 4. 2009, odpovědětTAk bude ko tlakovy spinac.
15.15, 15. 4. 2009, odpověděta kde ho najdu?
15.45, 15. 4. 2009, odpovědětPred pravym kolesom taky plechovy sulok cca 6 cm siroky na nom je tlakove cidlo. ja som mal v haji rele.
13.34, 16. 4. 2009, odpovědětTen plechový šůlok je dehytrátor:-)
19.26, 17. 4. 2009, odpovědětxaperle, vůbec ti to neseplo? Mě to dělá následující: vše chladilo naprosto bez problémů, ale jen do té doby než jsem zahřál motor. pak už se chlad měnil v teplo. Zjistil jsem, že jakmile je auto zahřáté, tak kompresor sepne vždy jen na cca 5 sekun a potom vypne. Po dallších 20 sekundách se vše opakuje. Když je auto studený tak kompresor běží do doby než se zahřeje Propojil jsem vše natvrdo bez relátka (na zkoušku) a kompresor bežel bez problémů a vše chladilo. Jedna z chladících trubek však byla hodně teplá. Mám podezření na tlakové čidlo.
20.40, 18. 6. 2009, odpovědětMiroslav cernoch-Teplota motoru nemá na klimu žádný vliv.Spíš ti jde klima jen do té doby než ti zamrzne výparník a vysokotlaký spínač ti kompresor začne odpojovat pro nárust tlaku.Proto taky ta horká trubka.Zamrzání způsobuje vadný termostat.Další možnost je že máš výparník totálně znečištěný a nebo příliš mnoho chladícího prostředku v systému.Bez změření tlaků nemáš šanci na to přijít.
22.15, 18. 6. 2009, odpovědětčus chlapiska pokud komp spína a vhned vypína muže to být tím žeje buď špatná dávka chladiva - přeplněno a nebo taky se mohlo stát že při vakuováni okruhu a jeho plnění došlo k přisáti vzduchu a tím pádem se okruh chová jako kdyby byl přicpaný přitom v kondenzátoru jsou neskondenzovatelné plyny a potom to dělá paseku ale tohleto platí jenom vpřípadě žeje dávka chladiva správna . Taky múže být špatný vysokotlaký spínač a nebo ti taky nemusí spínat ventilátor kondenzátoru klimy a vtom připadě ti znovu vypíná vysokotlaký presostat no acose týka že když kompresor rozjedeš na krátko opět to může být z dúvodu špatných ochran a nebo je řízení elektronika
21.09, 18. 6. 2009, odpovědětNo hošan co to plnil jako nějakej profík moc nevypadal a doplnil to pouze na 600 a má být 650. Chtěl abych nastartoval auto a že to dotlačíme kompresorem. Prý to víc doplnit nejde, že mu to na budíku ukazuje nějakej velkej tlak. Nevím kde hledat ventilátor kondenzátoru klimy, ale když zapnu klimu, tak ventilátor jede na větší otáčky, než běží jen když je zapnutej motor. Nemesis moc díky.
22.33, 18. 6. 2009, odpovědětjooo a ještě jsem zapomněl vyčistětesi chladič motoru a kondenzátor klimy toje základ pokud se tohle zanedbá takto taky dělá paseku hoj
21.13, 18. 6. 2009, odpovědětDotaz k tématu: je u 2.0 TS nějak propojený chladič motoru a klimy. Teče mi chladič motoru a budu ho muset vyměnit, tak jestli budu muset něco rozpojit. Dík
21.34, 18. 6. 2009, odpovědětJeště jeden dotaz. Jakmile sepne kompresor, tak okamžitě začne běžet ventilátor. Máte někdo zkušenosti jak to má být. Teď stahuji schéma, tak uvidíme co třam je všechno zapojeno. Jakmile vyřeším dám vědět. Díky všem MČ.
10.58, 19. 6. 2009, odpovědětTak já jsem to byl plnit dnes na mašině Silver Futura plnej automat nápln jsem měl 350g chladiva a 5 g oleje po odsátí stareho a doplnění noveho mám 15g oleje 5g UV a 650g chladiva ,vakuum 27mB 2.4JTD R.V.2000 CENA 790KČ.
11.39, 19. 6. 2009, odpovědětmiroslav cernoch: Mám podobný problém s klimatizací , chladí jen chvilku , jak se auto zahřeje tak přestane chaldit , hlavně když je venku 30 stupnů tak to stávkuje :-) vypíná a zapíná...a někdy nejede vůbec....Tak jsetli to vyřešíte nebo poradíte tak napište....:-)
13.10, 20. 7. 2009, odpovědětMám stejný problém s klímou,nový chladič a naplněná klíma,nad 30st. začne vypínat a zapínat jinač šlape O.K.Termostat mi před výměnou šel až ke 110st.,ted píše takdo 80st. i méně!Možná že je po něm,asi ho vyměním a uvidím co se stane.
14.54, 20. 7. 2009, odpovědět