AHOJ Alfaci, četl jsem na foru, že se dájí na selespeedu nastavit otáčky - meziplyn. Někdo uváděl, že je to úplně super když podradí a meziplyn vytočí otáčky na 3500 až 4500 otáček.Já když podradím tak žáden meziplyn nemám.je jasné, že když mám např.4 a jedu na 2000otáček a podradím tak otáčky trochu se vytočí ,ale je to spíš tím podrazením,ale aby mi tam meziplyn nějak vytáčel otáčky tak o tom vůbec nic nevím. Může někdo poradit dík moc.
14.37, 16. 4. 2009, odpovědětDo hloubky do toho zas tak nevidim ale uz nejaky patek svuj zadek v selespeedu vozim :) Velikost meziplynu urcuje ridici jednotka, ktera ho vypocitava tak , aby do sebe rychlosti co nejlepe zapadaly a prechod mezi rychlostmi byl co nejplynulejsi (aby se otacky motoru srovnaly s prevodovym stupnem a rychlosti) takze aby ti motor nezacal moc brzdit nebo aby te to nevystrelilo za piskani gum dopredu na krizovatce :D Normalne ten meziplyn neni skoro vubec slyset pokud jezdis do 3-4 tis. otacek(protoze RJ to neprehani tak jako noha ridicova :)) ale pokud ve vyjezdu z vesnice kopnes za 2 nebo pri predjizdeni tam kopnes 3 hazi to pekne znejici a pocitacove presne meziplyny. Nejvic si to uzivam pokud jedu sportovnejsi jizdou a ted napr. brzdim do zatacky a podrazuju 5-4-3-2 vzdy aby nizsi rychlost padla tak do 4,5k ot to je uplna rajska hudba pro moje usi :) Ale ze by se ridici jednotka dala prenastavit na "nucene" meziplyny i o nekolikset otacek vetsi nez je potreba mi prijde blbost uz jen z duvodu ze by RJ musela cekat nez otacky zase spadnou aby mohla plynule zaradit a tim by se akorat zbytecne zvetsovaly radici casy ktere jsou uz ted na muj vkus dost dlouhe ...
20.29, 16. 4. 2009, odpovědětRYCHLOPRASE 156: Díky moc za info. Jedno mi však není úplně jasné. Píšeš, že podřadíš 5-4-3 a je to úplně super.Ja jezdím se Selespeedem zatím jenom měsíc a skoro vůbec nechápu jak podřadíš.Já myslel ,že to dělá automaticky a je mi jasné, že můžem podřadit i sám jenom někdy se dostávám do malého problému a to, selespeed podřadí např. o jeden stupen mě je to ale málo a tak podřadím ještě o stupen ,ale on mezitím podřadil ještě o další stupen a pak ten výjez se zatáčky není tak super protže to je většinov trhnutí než plenulý razantní výjezd. Určitě to bude moji neznalostí a neskušenosti, ale za krátké upřesnění jaz jezdit velice uvítám. Asi lepší by bylo kdyby si mě někdy svezl abych to viděl jak se stím správně zachází.dÍK MOC
17.13, 17. 4. 2009, odpovědět***************** "selespeed podřadí např. o jeden stupen mě je to ale málo a tak podřadím ještě o stupen ,ale on mezitím podřadil ještě o další stupen a pak ten výjez se zatáčky není tak super protže to je většinov trhnutí než plenulý razantní výjezd." ***************** Tak s tim jsem mel problem zezacatku taky :))) chce si to hlidat a pak si zvyknes pri jakych rychlostech si to podrazuje -za 2 to tam kopne bud pri rychlosti cca 25km/h (aby se nepodtacel motor) a nebo pri velmi intenzivnim brzdeni kdyz hrozi ze sepne ABS (ale max tak 75 km/h) Jedine na co je potreba davat pozor je aby sis tam kdyz ti selespeed treba pred zatackou nebo krizovatkou podradi a ty podrazujes taky omylem nekopl z trojky jednicku to by byl pruser a prevodovka to nesnasi. Jinak me to automaticke podrazovani moc netrapi protoze jezdim vzdy alespon pri 2000 ot. (celkove jezdim tak trochu svizneji) a jak se rika prevence je zaklad :))) Proste selespeed je takove trosku sportovnejsi nacini a chce to alespon trosku prispusobit styl jizdy. Jinak se neboj po par tisicich km si zvyknes a prijde ti tohle vsechno uplne prirozene :) Jinak te klidne svezu , ale jsem z Kladna / Rakovnika takze bys musel asi dorazit ty :) Jinak co rezim city - pouzivas? Ja za rok co mam alfu jsem ho mel zaplej asi 2x a pokazde jen proto abych v prave ruce mohl drzet kornout se zmrzlinou a nemusel se obtezovat s razenim- na normalni jizdu mi totiz prijde takovy neohrabany :))))
21.50, 17. 4. 2009, odpovědětRychloprase 156. Dík. Já jezdím často do Kladna. Takže pokud mi dáš na sebe kontakt tak bych se ozval. Předem děkuji. A co se týče City tak ho používám ve městě. pokud to není úplně zacpané.V takovém případě raději přepnu na seqenci protože mi strašně vadí , že jedu na 1 dka dlouho až se nerozjedu a selespeed nepřehodí na vyšší rýchlost. A ve městě se mi klidně stává, že pojíždím někdy nekonečně na 1 .Musím říct, že mi 156 není nic moc do města. To přidáš a už zase abys brzdil atd. Mimo město je to ale opravdu super i když se musím ještě zdokonalit s selespeedem.
13.26, 20. 4. 2009, odpovědětTo mate sportak s automatom ??? Fuha, prvy krat pocujem ze je niekto spokony s automatom v sportovom aute.. musim priznat ze som este 156ku s automatom nevidel... nemate niekde nahadzane foto ?? take realne foto interieru, to by som chcel pozriet.. :-)
0.24, 18. 4. 2009, odpovědětale,ale,ale..seslespeed radi pomaly.. :) radi to pomaly moja kusenost..cize jedine standade H:)
0.33, 18. 4. 2009, odpovědětS automatem? NO fuj :)) No automat bych teda nikdy nechtel ale sekvencka mi docela vyhovuje. V Selespeedech je sekvencni prevodovka z ferrari F355 , ale bohuzel u TS motoru a GTA jsou trochu horsi radici casy (ale porad je to rychlejsi nez vetsina lidi radi rukou) zlepsi se to cca po 5000ot + vice jak 60% plynu kdy se radici casy zkracuji a prevodovka to tam kope docela slusne (u GTA jsou zrychlene radici casy v libovolnych ot) Jinak neznam nic lepsiho nez si prolitavat zatacky a radit u toho na volantu - ruce nesundavam vubec z volantu a auto mam porad 100% pod kontrolou narozdil od manualu. Je to jak kdyz hrajes formule na volantu u PC :))) Jinak kdo by vedel jak se daji zkratit radici casy zasahem u RJ (nebo alepson zrusit omezeni 5000+ot) at se mi ozve na mail precejen 1s je docela dost :) tady info o prevodovce http://www.autozine.org/technical_school/gearbox/tech_gear_manual.htm#Selespeed A tady nejakej ten obrazek interieru: http://www.yauto.cz/includes/img/inzerce/Prodam_Alfa_Romeo_156_Selespee_4.jpg
13.27, 18. 4. 2009, odpovědětTaky mam Selespeeda a uz bych 156 s klasickym fofrklackem nechtel :)) Uzivam si to stejne jako Rychloprase156 :D Pohodicka na dalnici pri 130-140, pak se prozene nejakej hustokrutostrelec v TéDéíčku, kterýmu ta nafta málem teče laufem ven a pak stačí jen 2x klepnout na mínus na volantu a sešlápnout plnej :D Ale sou to mrchy do 210 se držej :))))
22.16, 20. 4. 2009, odpovědětalfa 156 selenspeed mamk problem pri otevreni dveri neslisim cerpadla hydraliky a za jizdy radi max 2 ,3 tan vubec nejde mam pocit ze nefunguji cerpadla vi nekdo jak vyzkousim cerpadlo
22.39, 28. 5. 2013, odpovědět