uZ nevim cim to muze byt , muzete mi poradit?Termostat ovtvira pri teplote 87 presne (overeno zavarovacim teplomerem) voda se mi neztaci , vetraky funguji ale stejne se to dost hreje , teplota se drizi ve veste +- 90 ale kdyz za to vezmu tak cca 108!!!! A to mi donedavne jeste fungovala pri kudle max na 95!!!!Prosim porad te mi
10.52, 23. 4. 2009, odpovědětUpchatý chladič alebo zlá vodná pumpa.....?
11.13, 23. 4. 2009, odpovědětDa se nejak zjistit ta vodni pumpa?
11.40, 23. 4. 2009, odpovědětNa mojej 166ke 3.0 V6 pozorujem teraz v lete nieco podobne, termostat tiez otvara na chlp presne pred 90 a cely cas pocas jazdy sa to tna 90 presne drzi, ale teraz ked zacalo byt viac teplo a som v meste v kolonach so zahriatym motorom, pripadne hocikde ked dlhsie auto stoji na volnobeh, tak zacne teplota stupat nad 90, pri 100stupnoch cca zopne chladic na plny vykon, niekedy to vystupa aj na 115 stupnov cca a potom sa to trosku schladi, ale na tych 100stupnoch to stoji az kym sa nepohnem a neschladi sa to vzduchom. Neviem ci to je normalne alebo uz vodna pumpa tiez ide do <>. Chladicom to nie je isto, ten bol 3 mesiace dozadu meneny za fungl novy.
14.28, 23. 4. 2009, odpovědětjinak auto ma necelejch 65 000km .Jinak sem jeste zjistil , ze mi to moc netopi ,
16.45, 23. 4. 2009, odpovědětVyměnit chladící kapalinu (vydrží max 3 roky), propláchnout a z vnějšku vyčistit chladič. Pokud je koroze na chladiči-vyměnit.
16.58, 23. 4. 2009, odpovědětPřesně tenhle problém jsem teď řešil taky.Na 99% je to špatný chladič.Vyměnil jsem ho a je to super.
20.59, 24. 4. 2009, odpovědětJestli ti málo topí je vadná vodní pumpa.Po 65000km ucpaný chladič nebude.Já mám najeto přes 200000km a chladič je v poho.
22.21, 24. 4. 2009, odpovědět