ČAU MÁM PROBLEM S CHLADÍCÍ KAPALINOU STRÁCÍ SE Z NÁDOBKÝ ALE NÁDOBKA DĚRAVÁ NENÍ TAK NEVÍM KDE SE TEDA STRÁCÍ,NAPOSLEDY SEM DOLÍVÁL DESTILOVANOU VODU
20.22, 28. 4. 2009, odpovědětkdyž jsem měl Lancii Dedru, tak se mi taky pořád ztrácela voda a nemoh jsem žádnou dírku najít a ani se neobjevila v oleji, ale až pak jsem zjistl, že je stejně prasklá hlava a teče to do válce, stálo to dost, snad to není i tvůj případ
20.51, 28. 4. 2009, odpovědětmě se stal nedávno podobnej případ. na hadičce (k topení) se mi udělala mikroskopická dirka která prosakovala pouze když byl motor zahřátej a nastartovanej. když byl vypnutej tak nebylo vidět nic protože to skapávalo rovnou na blok a tam se to rovnou odpařovalo. zjistil jsem to až když mi to skoro vyteklo a motor se ohřál na nějakých 110°C.
20.58, 28. 4. 2009, odpovědětmotor po zahriati dymi na bielo? ak ano tak hlava alebo tesnenie pod nu. nejde ti smrad z kurenia? vyskusaj kurit na plne po zohriati, mozes mat prasknuty radiator. inak len baterka, zrkadielko a pozeraj co je otecene, pripadne nastartuj studeny moto aby bol tlak v hadiciach a pomagaj ich ci niekde potom neuvidis mokre. ja som mal na jtd mokry cely blok, pekne to po hrane tesnenia pod hlavou tieklo dole, ja uz nervy ze zas peniaze to pyta, ale pri vymene termostatu som dal kvalitnu pasku na hadicu, tak ju prt stiahlo a ako je hadica vo vnutri uz vraskava, tak to tieklo.
21.38, 28. 4. 2009, odpovědět