prosim o radu mam 2,4JTD 100Kw r.v 99 v žiadnom servise mi nevedia povedat čim to je.na autodiagnostikach všetko ok.trisky,odpady,hadičky kukali.a stale to zle štartuje za tepla,uplne mi zosmyka celym motorom...ked je studený,tak to krasne štartuje ako keby tomu nič nebolo...strašne ma to štve...ak sa niekdo stim stretol poradte mi čo stim.
0.27, 30. 4. 2009, odpovědětMě to za tepla nestartovalo vůbec, až tak po půl hodině a to jsem musel mít štěstí. Vyměnil jsem snímač polohy klikového hřídele a vše ok. 2.4JTD 103kw.
17.59, 30. 4. 2009, odpovědětmeral ti uz niekto tlaky motora?
22.26, 5. 5. 2009, odpovědětzdravim,resim stejny problem,ale u 1.6TS,za studena dobry,za tepla zle,vecer jsem projizdel anglicke weby a nejcastejsi odpoved na tento problem je prave ten snimac otacek na klikovce,po vymene ok. a me vecer napadl variator(v mem pripade navic netaha do 3000ot) a nebo jak se tu resilo prehrani softu(M 1.5,5)
9.14, 6. 5. 2009, odpovědětak ti to predtym skapinalo za jazdy bude to ten snimac otaciek. na diagnostike ti to nevyhodi ziadnu chybu. lebo rj najprv zistuje ci sa motor toci az potom pusta cez vstreky palivo.
9.28, 6. 5. 2009, odpovědětmerali aj tlaky,streky...nič neskapina všetko ide tak ako ma.ono to vlastne ako keby chytelo sciplo a potom chytelo,ale dlhšie točelo...ale vždy to chytelo
16.27, 6. 5. 2009, odpovědětpo otoceni klucika pockas chvilu nech natlaci cerpadlo naftu? takto na dialku je to len triafnaie do vetra ked to clovek nevidi a nepocuje. este ma napada cerpadlo alebo snimac tlaku railu. pokial jednotka nema info ze ma dostatocny tlak paliva, nepusti palivo do motora. mne napr. tiez o nejaku chvilku par milisekund dlhsie toci, pretoze mam chip a je o nejake percento zdvihnuty tlak paliva, tak pokial ho nedosiahne tak sa nenakopne. a to ze mam ten snimac tlaku paliva zaneseny ani nehovorim... ale uz sa na jednom fore riesil podobny problem, nechcelo to startovat, nevedeli v alfe prist co to je, po par tyzdnoch zmerali tlak paliva v liste, zistili kolisavy tlak, a nakonec to bol netesny vstrekovac... skus dat auto servisu co je majitelmi alf overeny.
17.48, 6. 5. 2009, odpovědětjawaboy: to bude ono...toto skôr....to je len nejaky tlak alebo unikanie tlaku kolo toho palivoveho čerpadla-strekovaceho....
21.43, 6. 5. 2009, odpovědětskus zavolat do alfy. v dunajskej strede su dobry. sice viac zacvakas ale maju vsetko potrebne aby to vyriesili...
18.32, 7. 5. 2009, odpovědětrozobral som ten ventil na strekovacom čerpadle...povedali mi,že to stoji 10 000sk...vyčistil som ho a vymenil gumičky za 6sk. dal som to tam a zatial bez problemou...uvidim do kedy...
8.31, 9. 5. 2009, odpovědětkde si kupil tie gumicky a ake maju pros.Ta rozmery.Ja mam ten isty problem ako Ty
20.43, 2. 6. 2009, odpovědětv kazdej mototechne ich maju aspom tam kde maju sajnu o co vlastne ide. gumka ma priemer cca 5-8mm
21.16, 2. 6. 2009, odpovědětto je ten ventil na indus-kluc hore na cerpadle,kde sa vracia nafta spet do nadrze?
20.16, 3. 6. 2009, odpovědětto je ten ventil ktory je z vnutornej strany na cerpadle, nejde s neho ziadna hadicka, je na nom napychnuty konektor a je prichyteny dvoma srobami na torx kluc, dufam ze sa bavime o jtd
20.52, 3. 6. 2009, odpovědětano je to 2,4jtd-103kw
9.03, 4. 6. 2009, odpovědět