Zdar, prosím jak správně vyměnit ramena. Mám vyměnit pouze špatné (třeba jen horní), nebo udělat rovnou komplet. A jak postupovat při výměně, někde jsem slyšel, že by se měli dotahovat s autem na zemi. Pls o vyjasnění Dikec
2.38, 2. 5. 2009, odpovědětjá měnil komplet celej předek,horní i spodní ramena,čepy řízení a tyčky s čepama na stabyláku.a utahoval jsem to normálně na zvednutym autě a vše je v pohodě.Vyměníš jedno,potom druhý a pak si nebudeš pamatovat který si měnil akterý neměnil. Proto udělej komplet pro svuj klid
8.14, 3. 5. 2009, odpovědětNA zemi musis utahovat zadni ramena nez to pustis na zem.
8.22, 3. 5. 2009, odpovědětTak to mám odkleplý, horní ramena KO. Jakou značku mám zvolit a co to cca koštuje?
19.55, 7. 5. 2009, odpovědětramena dotahovat na zemi, sundaný kolo , podepřený kotou a pustit to. Já měnil jak spodní tak horní levou i pravou. To spodní ani nevadí ale když to horní dotáhneš svěšený a pak to pustíš tak se ti ten silentblok odlepí od ramene jak se to překroutí a pak to vrže jako sviňa. Už mi to sere tak přemíšlím o POWERFLEXU. Jo as neberte ty nejlevnější druháky na trhu, moc to nevydrží, já je bral myslím od FEBI a podruhý už to neudělám, jedině origo.
23.07, 7. 5. 2009, odpověděttedy vzít jedině TRW?
23.33, 7. 5. 2009, odpovědětcau, mas od Febi Bilstein ktore ramena a preco si nespokojny? ved febi je kvalitna znacka
7.50, 8. 5. 2009, odpovědětpodle mě jsou FEBI kvalitnější než nějaké značka TRW... i když jsem měnil ramena tak jsem tam dal TRW jelikož vyšly 2 za cenu od Febi
11.44, 10. 5. 2009, odpovědětJakym momentem utahujete šrouby do hliníku v zadním uložení ramene? A dáváte fluidní lepidlo aby se šroub nezažral do hliniku?
14.00, 10. 5. 2009, odpovědět