Zdravim panove Alfisti:Chci se zeptat jak je tezka vymena desticek?Je to v pohode,nebo jsou tam nejaky komplikace?Diky moc za rady!
20.19, 5. 5. 2009, odpovědětJediná komplikace je že musíš při zatlačování brzdoveho válečku zpět s ním zároven točit.
20.23, 5. 5. 2009, odpověděttočit jen vzadu!!!
20.37, 5. 5. 2009, odpovědětJestli nemáš co na práci tak můžeš točit i ve předu, hodinu ve směru hodinových ručiček a hodinu a půl proti směru hod. ručiček.
20.40, 5. 5. 2009, odpovědětvýměnu destiček jsme cca před třemi týdny dokončily. Vše OK, ale bacha na vzduch!!! Hrozná pakárna to potom odvzdušňovat.
20.47, 5. 5. 2009, odpovědětVyměna destiček ve předu max. 1h. vzadu 1,5h. žádný vzduch se tam nedostane, při zatlačování válečků musíš odsávat kapalinu z nádobky.
20.52, 5. 5. 2009, odpovědětpánové....točit s tím můžete i dvě hodiny...ha ha ha, ale je to k hovnu...pokud nejdou zatlačit, tak trochu pootočit tam a zpět a půjdou a pokud ne tak si vem nářadí, sundej třmen - pakárna na zadku (v případě kotoučů v zadu) se spodním šroubem, ale jde to. No a na zatlačení jsou ideální stolářské či jiné svorky.... Jo a nezapomeň zkontrolovat či namáznout vodítka (kluzné čepy) bo jde o plovoucí třmen....
20.59, 5. 5. 2009, odpovědětAhojte no ja som menil v zadu pred dvoma tizdnami a trosku som sa natrapil pretoze som mal prasknutu manzetu ktora chrani piestok na pravej strane a tym piestik ostal obnazeny a dostal trosku taky sivy povlak korozie na povrchu takze som vybral von cele prasiatko a som ho nejako horoko tazko vytiahol von a potom som ho trosku prelestil jemnym brusnym papierom aby siel naspat dnu zatocit.
21.38, 5. 5. 2009, odpovědětvzadu zatlačit a pak točit,a ve předu zatlačit.Před tim pod manžety davam par kapek mazaci kapaliny
21.24, 5. 5. 2009, odpovědětJen me napadlo,ze kdybych povolil odvzdusnovak a pak je zatlacil a pak ho zase utahl tak uz nevyjede ne?A muzu sroubovat!Jen takovej napad!Co vy na to?
21.32, 5. 5. 2009, odpovědět