Dobrý den. chtěl bych poradit ohledně vysoké náklonosti v zatáčkách a bouchání podvozku i na malích nerovnostech. V některých případech i auto plave v zatáčkách a výjezdu znich. Co vyměnit nebo opravit. Předem děkuji za Vaše rady.
21.03, 5. 5. 2009, odpovědětAhoj, nejezdis ty nahodou s tou moji fifinou???:D:D:D Dokonale si popsal jeji jizdni vlastnosti:D ... Jinak taky jsem zvedavej na odpovedi a rady:)
9.52, 6. 5. 2009, odpovědětNejprve zkus vyměnit kosti vpředu a vzadu (tuším se tomu řiká tyčky stabilizátoru). Tím by se mohlo srovnat naklánění v zatáčce. Pokud nepřestane bouchání na netovnostech, tak to bude uložení stabilizátoru. To je ale docela makačka, a vyměnit uložení si budeš muset sám, protože fabricky se mění celej stabilizátor. Pokud toto všechno nepomůže proti plavání v zatáčce (jakože asi nepomůže), tak Tě čekaj ramena. Předním zkontroluj čepy, a pokud jsou trochu načnutý, tam měň celý rameno. Vzadu můžeš vyměnit jen silentbloky.
15.31, 6. 5. 2009, odpovědětVypadlo mi, že u předních jde měnit taky jen silentbloky, ale stav čepu je určující zda to má smysl. Čep nevyměníš.
15.33, 6. 5. 2009, odpovědětVymenou tyciek stabilizatoru sa urcite neodstrani naklananie auta,akurat zmizne kovove buchanie ktore moze sposobovat ich vola. A ta mala vola samozrejme nemoze sposobit ze sa karoseria nahne tak citelne ze si to vsimnes. Moj nazor je ked to plave pozriet tlmice,a samozrejme aj ramena porobia kadeco zle. Dvihnut auto,skusat,kyvat,a neviem co este,lebo nastupis cestu vymeny vsetkeho co tam je.
16.37, 6. 5. 2009, odpovědětNa 99% to bude tlumičemi,mám tady orig. SPORTPAKET, tlumiče+pružiny z 1,9 jtd 16v r.v.2004 za 4500Kč
18.01, 6. 5. 2009, odpovědět