Zdravím všechny alfisty a potřeboval bych poradit koupil jsem si 19 JTD a při řezení na vyšší rychlostní stupeň mě to dost hodně zbrzdí je to normální? Nebo je někde chyba nemám z Dieselama žádné zkušennosti vždy jsem měl benzín.Všem dík za radu.
19.16, 21. 7. 2006, odpovědětNevím přesně jak to myslíš ale já když ji vytočím a zařadím spadnou otáčky a tlak od turba a ono to jakoby zabrzdí než se to zase ve vyšších sebere. dost mě to štve u nafty bych čekal lepší náběh od spoda v tom je TDi mnohem lepší (a to mám 85kw která má stavitelnou geometrii lopatek turba). Jinak na to může mít vliv stav turba u nás má chlap diag. ta srovnává aktuální a potřebný tlak na tam se to pozná.
21.36, 21. 7. 2006, odpovědětCo myslis tim brzdenim?Pokud preradis a nepridas plyn samozrejme motor zacne brzdit.Pokud udrzis otacky minimalne na 2000 a ihned pridas opet plyn tak zadne brzdeni nemuzes pocitit. Nevim jestli je TDi lepsi, nikdy jsem s nim nejel, ale zatim jsem kazde 1.9tce namrskal jak prd vcetne treba Fabie RS.
12.22, 27. 7. 2006, odpovědětNo právě že zařadím šlápnu na plyn ono to jakoby trhne jako by to chtělo vyrazit a najednou je strašná prodleva při který to spíš brzdí než aceleruje a pak se to začne zase zbýrat (tak kolem 2200 ot) a na 4000 to jede pěkně a přesně na 4000 to úplně umře docela rád bych věděl jiný názor jestli je to v pořádku (ale byl sem na giag. a OK). Mám podezření na zatuhlou regulaci lopatek turba .Za vaše názory bych byl vděčnej.
20.40, 28. 7. 2006, odpovědětNo tak tohle normalni urcite neni.Nejvetsi tocivej moment je pri 2000 ot./min a v tom momente to presne zatahne.A prodleva pri prerazeni je tak sekunda, mozna i mene.Pri 4000 ot/min je maximalni vykon, pak to zacina vadnout.Ja mam tedy chiptuning, takze prubeh tocaku a vykonu je optimalnejsi, ale i predtim rozhodne to co popisujes nebylo.
12.55, 29. 7. 2006, odpovědětTakže to mám taky v čoudu?Mám to auto krátce a ještě k tomu v naftě a zatím mi to řazení nejde tak rychle a než přeřadím na vyšší rychlostní stupeň tak mi otáčky spadnou na 900 pak povolím spojku a připadá mi jako kdybych šlapal na brzdu než sešlápnu plyn i když se snažím zařadit rychle a držím otáčky nahoře takto není tak hrozné ale přeci je to cítit.Měl jsem vždy benzín a otačky nikdy tak rychle nepadaly a jízda byla plynulá.
15.28, 29. 7. 2006, odpovědětOtacky spadnou na 900?To snad ne!To by jsi musel radit treba uz pri 1500 aby spadly takhle nizko.Ja otacky drzim kolem 2000 coz je nejvyhodnejsi.Predtim jsem mel Mazdu 323F benzin a je to samozrejme neco jineho, ale nafta ma taky sve vyhody.Treba se mi libi, ze bez podrazeni na to slapnu a ma to okamzite zatah jako hrom, na predjizdeni idealni.Mozna jeste nemas to razeni zazite, ale jde jet naprosto plynule.Ale pokud spadnou otacky na 900 nedivim se, ze to brzdi a nejde, vzdyt volnobeh je na 800 :-)Jedina prodleva je nez zabere turbo, coz je jak jsem psal tak do sekundy.Takze bud nevhodne radis nebo je nekde chyba - pravdepodobne v turbu.
16.36, 29. 7. 2006, odpovědětTo:Tiger Máš pravdu že to moc nevitáčím kolem 1100 řadím dvojku to bude asi ta chyba no skusím to pořádně vytáčet jinak dík.
17.16, 29. 7. 2006, odpovědětTak to je opravdu hodne malo.To musi strasne brumlat ne? Takze problem bych videl v tom, alficka bude v poradku :-))
17.22, 29. 7. 2006, odpovědětMoc Dík.
17.50, 29. 7. 2006, odpovědětčlověče to mi vrtá hlavou já to točím dost a ta prodleva je tam fakt hrozivá. Začínám věřit že tam mám fakt něco v kelu jenže nemám to s kým srovnat . Je fakt že sem jel s 77kw (já mám 85) a zdálo se mi že de od spoda líp a to nemá regulaci lopatek tak by měla jít hůř, já snad ještě vlítnu na tu diagnostiku
18.37, 29. 7. 2006, odpovědět