ahoj, chlapi, nevíte čím by to mohlo být? chlápek v servise mi doplňoval klimu- ještě před tím říka,l že je někde dole zkorodovaná nějaká trubka (v místech pod baterkou...ale uplně až dole(údajně nikdy nic horšího neměnil na autě-tak prej hrozná práce...cena 3tis :-( ) trubku zavařili...klimu doplnili...kompresor sepne...sahary taky frčej ale klima mi přijde, že je buďto nechladí a nebo hodně slabě...udajně tlak je tam dobrej...na vlnoběh při sepnutí taky otáčky poskočej ale ten vzduch nic ani na stupň 1,2,3,4 ani na auto atd....
9.51, 11. 5. 2009, odpovědětNormálně to běž reklamovat.Podle mě tam máš málo chladiva.Zkus to na manual a jestli to nebude lepší,tak reklamace.
12.40, 11. 5. 2009, odpovědětno manual taky nic :-( už to tam má, chlápek tak sem zvědav co mi řekne :-/
12.52, 11. 5. 2009, odpovědětTAk jestli chladi poznas kdyz shanes na hadicku od kompresoru tak musi byt vytlacna studena.muze byt ko kompresor ze uz nedava tlak.
13.15, 11. 5. 2009, odpovědětVýtlak z kompresoru je horký!!!!Ta trubka co je studena je už z výprníku do kompresu.A ta by měla být studená a orosená.
18.25, 11. 5. 2009, odpověděta to by bylo na výměnu kompresoru? nebo by se to dalo dát nějak do cakjku...? ted sem se ještě dověděl že to pěkně odflákli, bylo to i bez toho vydesinfikování , fakt hotovo
13.25, 11. 5. 2009, odpovědětKdyž ti napíchne tu klímu na tu mašinu co to odsava a tlakuje tak jsou na ní dva budíkyJeden ukazuje kolik je chladiva a druhý jak tlačí kompresor.A jak nastartuješ a zapneš klímu tak pokud je kompresor dobrý uvidiš jak poleze ručka nahoru.
18.28, 11. 5. 2009, odpovědětTaky si dej bacha na to,aby Ti tam dal olej,jinak máš po kompresoru.To Ti dělal nějaký magor,ne.
19.41, 11. 5. 2009, odpověděthm, no tak na oprave tej zkorodovanej trubky ta pekne obrali o peniaze. Tiez som ju mal deravu presne na tom mieste, je to pod posilovacom brzd, tam sa trubka dvakrat ohyba predtym ako vchadza do kabiny. V servise mi vraveli, ze 4 hodiny robota :)))) a ja som ju sam vybral za 30 minut. Das dole bateriu aj s drziakom, povolis hadicku od spojky a vytiahnes to von. Oprava trubky ma sice stala 30 eur, ale to kvoli expertom zo zvaracskej skoly, ktory to "odborne" robili 4 hodiny, pretoze chceli usetrit 5cm na hlinikovej trubke. Samozrejme ich chybu som musel zaplatit ja. Ked bola hadica OK isiel som to dat naplnit. Vsetko bolo funkcne a s teplomerom mi nameral teplotu schladeneho vzduchu 12 stupnov. Inak olej sa tam nepriadava, lebo uz ta chladiaca zmes ho obsahuje, aby sa mazal kompresor, teda aspon na 2.4jtd to tak je.
22.36, 11. 5. 2009, odpověděttak jsem je přesvědil že klima nefunguje, lehce nenápadně chtěl chlápek nadhodit, že to je další závada a že doufá že to nebude taková práce, jelikož další trojku mu za to nedam. Jesi bude prej koukat na tu trubku(prej tam je ještě jedna). Bohužel se v tom nevyzám na tolik, abych mu mohl oponovat a v místě svého bydliště nevím o nikom jiném na italy... :-( abych měl dva nadhedy na jednu závadu.
7.26, 12. 5. 2009, odpověděttak pro změnu prej dirka jako od špendlíku v té druhé rouře nebo hadici..?? co jde přímo z kompresoru , do toho mi zjistil unik kapaliny z převodovky a utrženej držák motoru ...tn co je u výfuku, měl byste někdo orintačně dohled co by to mohlo obnášet?
14.36, 12. 5. 2009, odpověděta co cidlo...to ti na to nic nerekli?
23.12, 12. 5. 2009, odpovědětnic jinýho mi neřek chlápek, myslim že o pěkně odflák no.
7.35, 13. 5. 2009, odpovědětzasadne WWW.AUTOKLIMABRNO.CZ nejlepsi servis na jizni morave a okoli...maj tam veskery vybaveni na opravu klimy! domluvit se da i bez papiru. fakt jednine doporucuju uz 2 uata tam odeme byli klima tamtlne blba a vse zpravily cca 5 hodin max a byl si dobrej
16.52, 13. 5. 2009, odpovědět