Zdarec mám 166 3,0 pokecá někdo potřeboval bych info...dík...
15.53, 22. 2. 2007, odpovědětNazdar, po čem "toužíš"? 166 3,0V6 jsem měl, r.v.2002, celkem obsáhla výbava, nyní jezdím (mimo jiné) 166 2,4 JTD.
0.09, 23. 2. 2007, odpovědětNo tak mám takovej problém mám nastartovaná a většinou je to když je studenej motor a rozjíždím se tak to jako kdyby málo táhne pak se to naráz utrhne a slyšíš to ve výfuku jako by se protáhnul nebo když podřadíš tak to taky udělá v tom výfuku myslel jsem jestli tam není voda nebo něco ale nevím.... Jinak jsem spokojenej...
10.46, 23. 2. 2007, odpovědětMěl bych dotaz na tu 2.4 JTD. Jak ti tam jde spojka? Mě se zdá, že to má dost tvrdej pedál oproti ostatním vozítkům co jsem měl. Zajimalo by mě, jestli je to normální nebo to bude nějaký problémek. Dik
22.53, 2. 3. 2007, odpovědětpokud je tvrdý pedál,očekávej výměnu spojky, pokud to necháš ještě chvíli tak,tak očekávej výměnu spojky a díky velkému zatížení i mechanizmus ovládání spojky (hlavní a pracovní válec)
23.02, 2. 3. 2007, odpovědětNo, nezdá se mi, že by to byla závada, prostě je trošku tvrdší, není tuhej, jen má trošku tvrdšípedál ve srovnání s malou Fábkou - tam jsem pedál skoro necítil do nohy.
22.43, 3. 3. 2007, odpovědětNo nejlepší pro tebe by bylo sednout do jiné 166 se stejným motorem a porovnat. Ona nová spojka je vždy hezky měkká, ale opotřebením tvrdne. Je to pozvolný jev a těžko si to uvědomíš, až když sedneš do jiného auta. Zažil jsem to i ve služebáku,kde ta spojka dělala takový odpor, že mě po 500 km za den bolelo koleno. Tohle je hodně znatelný jev u francouzských aut, kde je ovládaná spojka lankem, to pořád lidi kupují lanka a nadávají,že nic nevydrží, pak nechají udělat spojku a už nikdy pro lanko nepříjdou.
23.03, 3. 3. 2007, odpovědětBorci může mi zkusit někdo odpovědět na můj dotaz docela mě to trápí.... díky...
10.16, 5. 3. 2007, odpovědětJe jasný že ti ta spojka pude tíž neš u malý fabie, čím větší krouták musí přenášet tím větší je její přítlak a tím větší sílu musíš vyvinout abys ji sešlápnul a 2,4 jtd má krouták přez 300nm nevím přesně a fabie 1,4 kolem 100 a to už je rozdíl
12.36, 5. 3. 2007, odpovědětJo a pro pinase tou vodou to asi nebude to jen slyšíš odezvu z vejfuku ale zdroj bych hledal na dig.
12.37, 5. 3. 2007, odpovědětjojjo ale to nejhorší že na počítači to nic nenahlásilo všechno naprosto v pohodě...to je právě na nic a nevím jestli to souvisí s mím dalším problémem mám nevím jak to omeovač na 5000 otáčkách a dál to nemůžu vytočit pak mě to hodí dolů klasicky jako u omezovače čím to je??? mělo by to točit 6500 tak co se děje,???
9.40, 6. 3. 2007, odpovědětNakonec jsem se propracoval až k tomuhle motoru, jestli ti to dělá jen u studenýho, tak to mi dělalo u všech benzínů, ale jak se ohřál tak je vše OK. Ochrana proti poškození.
10.10, 6. 3. 2007, odpovědětdá se říct že jo ale pak i když je to teplý a prudčeji podřadíš tak v tom výfuku nebo kde stejně tak praskne jako by se to protáhlo..nevím..
12.12, 7. 3. 2007, odpověděta dělá to pořád ne jenom když je to studený prostě otáčky nedostanu víc než na 5000...
12.13, 7. 3. 2007, odpovědětNo otáčky jsou omezený v řídí jednotce, že se vypne zapalování, ale napadla mě možná blbost v tvým případě, já jsem svůj motor generálkoval z vraku, no a blbě jsem pootočil vačkový hřídele u jedný řady. auto sic jelo, leč stylem pod plynem zprvu dušení, pak rána kanonáda 3000 a vejš zátah, při podřazování střelba ještě horší...trvalo mi než jsem tomu přišel na kloub, a chtěl jsem ten motor vyhodit...Jinak si myslím že v tým případě to může bejt kupa věcí...jednou u 1.6 se mi to dusilo pod plynem, pak bylo slyšet i nějaký klapnutí a najednou to jelo, při podřazovní bez meziplynu to střílelo a dusilo se, měl jsem K.O. ten ventil co do sání přepouští část spalin, mě jich tam pouštěl kapku víc než bylo zdrávo, no a když se zavřel bylo to OK, nakonec jsem ho odpojil, ale odpojení není tak jednochuchý, pak začne hlásit chybu Lambda...
9.42, 8. 3. 2007, odpovědětdík chlape myslím že u mě podle toho jak to popisuješ to bude ten první problém s tím bych se docela stotožnil jelikož lamdu mám úplně v perfektním stavu ale budu muset teda zkusit udělat podle tebe a uvidíme budu teď dělat rozvody tak se na muisím kouknout nebo spíš někdo jinej jelikož já se v tom zase tak nevyznám ale jak se to utrhne tak to jede úplně v klidu tak motor si myslím že bude ok ani kapka oleje nic se neděje tak uvidíme...
9.57, 8. 3. 2007, odpověděttu zprávu nad tím jsem psal já...
9.58, 8. 3. 2007, odpovědět