Mám 147 1,9 jtd m-jet, egr je u všech multijetových alf stejny i u 156 2,4 i 1,9. Mám ho špatný a potřeboval bych vědět jestli se dá nějak vyřadit. Je tam bohužel už elektronický, tak pochybuji že by to nějaký plíšek mezi saní a egr spravil. Umí ho někdo vyřadit elektronicky nebo s ním má někdo nějaké zkušenosti? Děkuji
17.44, 13. 5. 2009, odpovědětMožná blbej nápad ale když je elektronický tak odpoj konektor.
17.54, 13. 5. 2009, odpovědětzaslepit kouskem plišku. Mě to potom hlasilo chybu, ale auto jezdilo naprosto v poho.
18.16, 13. 5. 2009, odpovědětAhoj, na Mjet motore je zaslepenie troska problem, konektor nevytahuj ale normalne zaslep privod vyfukovych plynov do ventilu ale RJ to zisti a bude ti svietit kontrolka. Unijetu je to jedno.
18.34, 13. 5. 2009, odpovědětDíky za rady a ještě dva dotazy. Je lepší ventil zaslepit před egr ventilem nebo až za ventilem u bloku motoru? Ta kontrolka mi svítí i ted, protože mám špatný egr ventil. Má to nějaký vliv na motor že svítí kontrolka se žlutým motůrkem, palubák píše motor control system failure a diagnostika napíše špatný egr ventil? třeba jestli řídící jednotka nejede v nějakém nouzovém režimu se středními hodnotami. Děkuji
19.04, 13. 5. 2009, odpovědětrataj s tym ze ked ti bude svietit chyba egr, tak to vies ale ked sa ti nieco ine poserie ako budes vediet ze je tam dalsia chyba??? okrem ogr ked ti bude svietit???
19.35, 13. 5. 2009, odpovědětnaštěstí mám diagnostiku
20.52, 13. 5. 2009, odpovědětlukas 6-7jún som v čechách na zraze, ak chceš tak mi napíš mail. upravim ti to softwarovo.
7.21, 14. 5. 2009, odpovědětAlpiners2 včera jsem ti psal email, ale nějak se neozýváš doufám, že ti to přišlo
10.00, 15. 5. 2009, odpovědět