Zdar chlapi,muj problem je v tom že jakmile jdou otacky nad 3000 tak se mi rozvítí checkengine a motor je v nouzovým.Turbo je fungl nový a vahu jsem nedavno zkousel fukgl novou a tou to taky neni.Jdiný co me napada tak je egr ventil ktery se nachazi u chladiče vody.Potom jsem i vyndal cely ventil ktry pousti vyfukovž pliny zpet do motoru ale nevím jak se nazývá.(jak se nazyva?)Nenapada nekoho neco?Díky za pomoc
0.37, 15. 5. 2009, odpovědětNikoho nic nenapadá nebo neměl podobný problem?
7.28, 15. 5. 2009, odpovědětdaj na diagnostiku. moze to este robit snimac tlaku paliva na railovej liste. ak je spinavy tak dava blbe informacie. moze to robid aj cerpadlo paliva, nemusi stihat. neviem ci to ten motor ma, ale byva este snimac tlaku turba.
8.54, 15. 5. 2009, odpovědětVím že ve vztahu k topicu nejapná poznámka, ale přecijen: 10V.
9.08, 15. 5. 2009, odpovědětJa taky teda offtopic, ale ono to Tvoje auto potřebuje na výfuku plíny? Ale asi jo, když se pokakalo.. :-)) Sorry, nemoh se si pomoct. Jinak s problémem neporadím, mám V6.
11.27, 15. 5. 2009, odpovědětCo hlásí diagnostika? Bez ní se nehneš dál a budeš jen platit za pokus - omyl.
13.20, 15. 5. 2009, odpovědětCAu.Videl bych to na prilis velky plnici tlak turba,tz. spatne reguluje,koukni jestli nemas prasklou hadicku pred turbem.Jinak diag a uvidi se co to hlasi.
15.38, 15. 5. 2009, odpovědětNa diagnostice jsem byl a poprvé jim to vyhodilu chyby P0235Snímač plnícího tlaku vzduchu(Nevěrohodný signal) a PO236Ventil regulace tlaku přeplnování(Odchylka regulace).Z toho vydedukovali že to může být ERG ventil ucpaný,tak jsem celý vyčistil a problém byl nadále,potom jsem vyměnil váhu vzduchu,pořád problem přetrvával a vřera jsem vyměnil ventil který je na zadni stěně motoru do kterýho vedou dvě hadičky a konektor,celá je to přišroubovaný k nějaký potlakový krabičce.Jediný co už mě napadá tak je OverBoost u chladiče.
12.52, 17. 5. 2009, odpovědět\Hele jestli ti to vyhazuje vysoký plnící tlak vzduchu, tak ti špatně reguluje turbo. Mě to dělalo taky, ale ještě byl cítit zátah turba až okolo 2000ot. Tak jsem rozebral turbo, vyčistil ovládání lopatek a prostříkal to sprejem na hubici k CO svářečce, to jen aby se tam tolik nechytali saze, a když jsem to dával zpět do auta, tak jsem si všiml, že je prasklá hadička, která vede do podtlakovýho ovladače právě těch lopatek, takže si to jen přisávalop falešnej vzduch. je to hadička, která vede do tý podtlakový membrány co je na turbu, tak ji zkontroluj a potom bych šel kdyžtak po tý regulaci na tom turbu. Teď je cítit zátah turba už na 1500ot.
13.11, 17. 5. 2009, odpovědětJo jo my s michalem to zname co???? :)))))))) ja mel asi taky jen prasklou tu hadicku ale nevsiml jsem si a cistil turbo ale na druhou stranu je to prace na chvili,jo michale nechtel jsi foto te nove 156sw????nebo se mi to zdalo????
16.44, 17. 5. 2009, odpovědětJasně, ale podíval jsem se na ni už v na fotkách co jsi dal na bazar, ale jestli mi můžeš poslat fotky tý faceliftový, co jsi měl u galaxiho, jak jsem byl u tebe. Ale nemusíš na to spěchat, jedu zítra ráno do německa a vracím se až za měsíc, tak to už jki možná nebudeš mít, alre foto můžeš poslat. Jo a stačí, když ti ten termostat přivezu až začátkem července? Pojedem zase do krkonoš, tak bych i ho přivezl osobně. Zatím se měj, a ať se vede.
20.10, 17. 5. 2009, odpovědětmichal-staci kdyz ho privezes az pojedes kolem,kdybych ho nahodou potreboval tak mi ho muze manzelka poslat ne???jinak ty foto te 156-1.9jtdm16v rv-2005 ti poslu,ale budou brzy i na tipcars.tak se mej a at se ti taky v nemecku dari
20.29, 17. 5. 2009, odpovědětTak pro informaci zakopaný pes byl v Overboostu(neboli měnič tlaku v soustavě)který se nachází přimontovaný u chladiče vody,klimi.Po výměně jede auto v pohodě.Jupííííííííí:-)
23.35, 18. 5. 2009, odpovědětTrochu to upresni,overboost mi nic nerika,at jsem zase o neco chytrejsi.diky
7.23, 19. 5. 2009, odpovědětOverboost:takhle to nazývali v servisu:-)Toto je přesně ono:http://www.aspraha.cz/scripts/MGrqispi.dll?APPNAME=online&PRGNAME=loginhled&lang=cs.Mrcha jedna:-)
0.52, 20. 5. 2009, odpovědětNic tam neni,jen auto stangl
8.32, 20. 5. 2009, odpovědětMaj to nějak dojebyný.Dohledej si to na auto štangl podle kodu 7.21903.48.0
9.45, 20. 5. 2009, odpovědětPOckej to je urcite ten ventil regulace-jedna hadicka pousti vzduch do nej a druha ven do turby k membrane u turba ne???ted jsem jeden prodaval,to ale mas 103/110kw verzi ne???protoze na 100kc je jeste vzadu za motorem.
11.20, 20. 5. 2009, odpovědět100kw ne kc :)
11.20, 20. 5. 2009, odpovědětjj je to on a mam 103Kw.Za kolik jsi ho pustil do světa?
13.06, 20. 5. 2009, odpovědět600kc.
20.19, 20. 5. 2009, odpovědět