kto ma 2.4jtd 100kW mohol by napisat teplotu chladiacej kvapaliny motora pri obycajnej jazde v tychto dnoch pri teplotach cca 25 stupnov vonku. Viem, ze teplota sa tu riesila mnohokrat, chcem vsak vediet ci je normalne, ze pri beznej jazde(ziadna podlaha) napriklad po meste sa teplota niekedy pohybuje cez 90. Zoparkrat sa stalo ze som s autom zastavil, motor bezi na volnobeh a teplota vstupa cez 90 az sa zapnu vetraky. V zime sa zase motor malokedy dostal k 90. díkes za odpovede
21.20, 19. 5. 2009, odpovědětMám tu samou jezdím tak 2000-3000 otáček a teplota mi přes devadesát nejde ani v koloně.(Termostat Vernet měněn 10/2007)
21.24, 19. 5. 2009, odpovědětslavo...pocas kludnej jazdy pod 90 pri rychlejsej a pri chybani sa v kolonach v meste sa dostane aj nad 90....no pri zastaveni prejde cez 90 a tiez sa zapnu vetraky..bo nechladi napor vzduchu ako pri jaazde...termostat mam tiez meneny...takze sa neboj je to dobre....a ta zima tiez suhlasi..tesne pod 90...
21.30, 19. 5. 2009, odpověděttermostat vyzera ze bol meneny, ale sa mi to nezda ked jazdim kludne tak do max 2500 otacok, teplota sa hybe za 90 a naspat. A ked tomu trochu prisolim napr. dvakrat do 4000 tak uz rucicka leti pekne za 90. Vcera vecer som isiel taky dlhsi kopec cez les, vzduch chladny, rychlost asi 60kmh a teplota motora cca 95+. Ked to porovnam napriklad s bravom TD co mam, tak tam mozes prehanat motor a rucicka sa takmer nepohne.
21.43, 19. 5. 2009, odpovědětNooo motor ma vacsiu zataz,ked ides do kopca alebo turujes....tak preto ta vyssia teplota....ked som mal zly termostat tak som sa nedostal za jazdy nad 70...a ked som stal tak siel ku 90....po vymeme je to takto....Ja som mal bravo jtd...a tam som to mal take ako tu v alfe....Ono je hlavne ze ti zopne vetrak a ochladi....takze by som sa nebal..
21.51, 19. 5. 2009, odpovědětsprávně by teplota měla být neustále na 90st... ať v koloně nebo při klidné jízdě
22.52, 19. 5. 2009, odpovědětZarostlý chladič
22.59, 19. 5. 2009, odpovědětprave nad chladicom som rozmyslal, lebo keby bola v prdeli vodna pumpa tak to sa vari motor do 130, keby to bol termostat tak bud sa nezohrieva alebo uplne prehrieva. Toto ma priznaky skor takeho nedostatocneho chladenia. Skusim teda zhodit naraznik a precistit chladic.
23.16, 19. 5. 2009, odpovědětNechte si to zmerit digitalne diagnostikou,taky jsem tu mel nejake alfy ze jim malo hreje ale jen spatne ukazuje rucicka,na diagnostice mela 90C ale na budiku jen 70C.mejte se
8.35, 20. 5. 2009, odpovědětMě se teplota drží stále kolem 87°C. Je jedno jestli jedu po městě nebo po dálnici. Ani na okolní teplotě nezáleží...stále těch 87°C -+ 2°C. Pouze pokud jsou mrazy tak se motor déle dostáva na tuto hodnotu. Mám novej termostat cca 5 měsíců....
9.05, 20. 5. 2009, odpovědětjá mám stalou teplotu 85, když je horko a hońím to + klimatizace stálých 90, v koloně když stojím mám 90, po rozjetí chladí na 85, drží 85. Mám nový termostat asi rok a něco,poslaný přímo s itálie s alfy. Hned při vyskočení na 90 se sepiná ventilátor a dál to nejde
9.14, 20. 5. 2009, odpovědětmne podmeriava asi 3st podla diagnostiky
10.45, 20. 5. 2009, odpovědět