Jak casto vám spíná kompresor klimatizace? Myslim ten co je v motoru a je nahanenej remenici od kliky pres alternator, servo atd. Mě totiš běží pořád, hned jak pustim klimatizaci a nikdy nevipne. U jinych aut sem postreh ze se vypne a kdyz je potreba tak zase zapne. Díky za odpovedi.
11.32, 22. 7. 2006, odpovědětAhoj Štěpe, myslím, že když máš tu klimu zapnutou, tak nevypne nikdy, mě spíná i když ji mám vypnutou, proto jsem ji odpojil, jelikož mě citelně brzdí.. A taky podle mě zálezí na roku výroby, protože mam takovy pocit že u prvních roků to měli trochu hůř odladěné.
13.48, 30. 7. 2006, odpovědětnechte si doplnit klimu a taky vám bude spínat a vypínat
19.57, 30. 7. 2006, odpovědětpokud tam das jinou hodnotu ne 18 stupnu a ovladac na AUTO .. normalne cvaka ...
20.36, 30. 7. 2006, odpovědětMysliš cvaka spojka kompresoru a kontrolka na vypínači porad svítí? Ja mam nastaveno klidně 24 a ovladac na Auto.
23.09, 30. 7. 2006, odpovědětjj presne tak, spojka cvaka .. je to slyset, kdyz trebas stojim na krizovatce.. staci stahnout okynko .. a je slyst jak si cvaka ... kontrolka sviti .. ta svitila, ikdyz jsem mel vyteklou napln, akora kompresor nebezel a to to ma , tusim, podle navodu , signalizovat vyblikavanim ... to nejak nefunguje :-(
8.35, 31. 7. 2006, odpovědětTo ze tam chybi medium to nevyblikava, jenom zavadu v elktronice. Tlakovej spinac (mam ho asi v PR....) je napojenej primo na ridici jednotku a klima o nem asi nevi. Dik za info.
13.24, 31. 7. 2006, odpovědětKompresor klimatizace má spínat a když až se vytvoří dostatečný tlak, tak zase vypnout a opačně pří poklesu a tak se chová pořád do kola. když ho máš sepnutý stále, tak si nech naplnit znova medium v klimatizaci a bude ti to chodit jak má.
19.13, 1. 8. 2006, odpovědětČau,jak to tady čtu,tak o klimatizaci moc nevíte. Jak jeden z Vás píše o nové náplni tak je otázka jestli tam má množství jak udává výrobce. Že kompresor vypíná a zapíná muže být také závada,je třeba měřit tlaky na tlačné i sací straně kompresoru,měřit teplotu výparníku a kondenzatoru a pak vyhodnotit je li závada nebo ne. Vám co kompresor vypíná moc často, tak muže přetlakovávat a to není dobré,trpí tím celý okruh klimatizace. Je třeba se obrátit na někoho kdo rozumí autoklimatizaci do detailu a ne na nějakého ledničkáře.
21.50, 2. 8. 2006, odpovědětMáš sice chytrou pripominku, ale moc nam tim nepomuzes. Kdyz sem mluvil o tlaku tak byl v mem připade meren na nizkem a vysokotlakem potrubi. Mam overeno ze servisniho manualu ze se merit ma. To kolik chladiva mi tam natlaci moc neovlivnim vzdycky me muze precurat a dat ho tam min. Pokud mu z toho nakonci nevyleze kontrolni papir. Akorat vim ze tam ma bejt 650g plynu a 130ml oleje. Vyvakuoval mi to a natlacil tam snad tech 650g. Jak moc velkej odbornik to byl netusim, aspon to neplnil rovnou z flasek, ale tim atomatem co umi vracet stare chladivo, vyvakuovat atd. Teploty nemeril a neznam nikoho komu je v servisu na klimatizace merili. Bohuzel se v autobrnzi vyskytuje spousta diletantu, sam si vsechno delat nemuzu. Nemuzu si na vsechno koupit vybaveni, abych si to moch nastudovat a udelat sám. Nikdo tady netvrdil ze tomu rozumi, tak z nas nedelej blbce. :-)
23.57, 2. 8. 2006, odpovědětNedělám z vás blbce,to si špatně vykládáš,ale spekulovat o správné funkci klimatizace bez vědomostí mi připadá nesmislná. Nikdo z vás tu nepsal,že dělal údržbu klimatizace jak má být. To jest odčerpání starého chladiva,výměna filtrdehydratoru,naplnění správného množství chladiva a doplnění oleje a pak měřit tlaky a teploty. Podle teplot kondenzatoru a výstupu z něj se pozná jestli chladivo správně kondenzuje. Podle chování tlaků na sání a na výtlaku se dá určit závada s velkou přesností. Hodně autoservisů umí klimatizaci naplnit,ale do detailu jak přesně to má fungovat už neví. Neberte to ode mě jako vaši urážku,jen mi vadí ty servisy co si koupí plničku a pak tvrdí,že opravují klimatizace.
22.16, 3. 8. 2006, odpovědětPlne s tebou souhlasim, bohuzel to dela kdejakej tydyt. Bohuzel je to takle sevsim. Kdyz jsem jim rek ze sem si koupil filtrdehidrator a ze ho by ho bylo asi dobry vymenit tak na me koukal jako kdyz nevi o co jde. Stare chladivo odsal, spis tam zadne nebylo mel sem kompresor venku. Naplnil chladivem, olej mi tam skoro nechtel dat, musel sem ho premlouvat. A to moc dobre vedel kolik ho tam ma bejt. Pak zmeril tlaky a byl hotovej. Vic sem z nej nevymacknul. Musim to nekde nechat zkontrolovat. Hlavne aby to nebyl zase nejakej diletant.
1.57, 4. 8. 2006, odpovědětVsechny vas zdravim ahoj chtel bych se zeptat jestli vam nekdy klima v Alfach zlobi,protoze mi ted normalne nekdy topi ikdyz hodnoty stahnu na nizsi teploty.Diky
13.09, 22. 8. 2006, odpovědětAhoj,mám dojem že by bylo dobrý vám dát číslo na pána co se mi stará o tyhle věci.BOSCH,elektrika, klima,dekarbonizace atd,PEČLIVEJ a znalej věci,což je dnes vzácnej případ.Měří i teplotu po zásahu na klimě.Číslo pošlu na požádání,nechci ho zveřejňovat bez jeho vědomí.Dilnu má v Ústí n. Orl.
0.56, 6. 9. 2006, odpovědětMě to dělá taky, ale pouze v auto nastavení a venku musí být zima. Podle mě si auto klima vyhodnotí teplotu uvnitř vozu a i venku a podle toho zvolí režim. Pokud je rozdíl velký, zapne topení . Když to dám jinam než na auto, tak to během pár sekund přestane topit.
18.35, 6. 9. 2006, odpovědětNechal jsem si vyměnit chladivo i olej, aut. klima v pohodě sepne spojku kompresoru, kompresor běží, mám nastaveno minimální teplotu, ale vzduch který by měl být studený je vpodstatě teplý stejně jak okolí. Jak moc má být chladnej? Co může bejt špatně?
5.45, 7. 9. 2006, odpovědět