Chtěl bych se zeptat jak je to vlastně vyřešený s topením?Jde do radiátoru v autě voda pořád a studenej / teplej vzduch má na starosti nějaká vzduchová klapka,nebo je tam nějakej ventil kterej uzavírá přívod teplý vody do radiátoru?Jde mi o to,že se mi zdá,že mi pořád malinko topí-sice ne moc,ale v létě to je dost nepříjemný i když klima to přebije..nesetkal jste se s tím někdo a jakým způsobem to řešil??
19.55, 25. 5. 2009, odpověděttam je to řešený asi jen klapkou ale nevím to jistě.
20.00, 25. 5. 2009, odpovědětVoda jde do topení stále, míchání nastavené teploty řeší klapka která pouští vzduch buď na radiátor nebo na výparník klimy. Jedna z možných závad je v teploměru v pravém zrcátku, jelikož klima se nastavuje tak že se měří teplota venku a uvnitř výsledný odpor je nastaven z výroby (nevím ho), ale pokud se odpory shodují tak je např klapka nastavena na poměr 50:50 pokud je jeden větší než druhý klapka se přiklání tak aby výsledná hodnota byla dosažena právě na idealní poměr. Tudíž pokud nebude fungovat venkovní teploměr jednotka si myslí že je venku zima a snaží se dosáhnout ideálního poměru tudíž nastaví klapku na radiátor topení jelikož je jakoby dáno že do auta vstupuje studený vzduch a ten je potřeba ohřívat. Tudíž pokud odpojíte teploměr v zrcátku auto bude stále topit.
22.02, 25. 5. 2009, odpovědětOk,díky..To jestli funguje teploměr v zrcátku se dá zjistit přes diagnostiku,je to tak? Jinak pokud bude ten teploměr v pořádku,jak se dostanu k tý klapce a kde je umístěná?Předpokládám,že tohle sranda nebude a že bude možná lepší to nechat na pokoji..
0.55, 26. 5. 2009, odpovědětJinak ten teploměr v zrcátku ověřim snadno-na to snad ani není potřeba diagnostika - teplota z něj se zobrazuje na displeji pod tacho..Je to tak?Pokud to tak je,pak mám ten teploměr určitě OK - a myslím,že i když by kecal o 1-2 stupně tak by to nehrálo až takovou roli..Ta klapka je kde?Má nějaký táhlo?Třeba jde jen o to to nějak doseřídit.Nevim,rozdělaný jsem to nikdy neměl.
0.58, 26. 5. 2009, odpovědět