Zdravim všechny Alfisty,měnil jsem znamemu na 156 2.4 jtd komplet spojku včetně setrvaku. Po slozeni jde špatně řadit a ozyva se lozisko už při mirnem sešlapnuti. Spojka špatně vypina a v hydraulice to neni. Poraďte prosim co se tam stalo. Dik
12.32, 31. 5. 2009, odpovědětDej pozor protoze jtd maji 2typy lamel,jedna uplne rovna a druha je prolisovana a pak muze ta rovna drit o srouby setrvaku kdyz je zamenis.
18.02, 31. 5. 2009, odpovědětpodla mna zle poskladana lamela s loziskom
17.32, 1. 6. 2009, odpovědětTak ja nevim,set jsem porovnaval se starym a až na par detajlu v provedeni se zdal byt stejny. To poskladani už mně taky napadlo,ale co se na tom da špatně složit. Ložisko na vidlu nahodim převodovku pakou zatlačim ložisko proti spojce a hotovo. Co se na tomhle da zkazit fakt nevim. Zitra to sundam tak budu chytřejši.
19.23, 1. 6. 2009, odpověděta aky si dal zotrvak??? origo na 2,4??? lebo napr. z fiatov na alfy nepasuje, vyzera skoro rovnako ale je tensi o par milimetrov a potom smika spojka alebo sucha lozisko tak ako mne ked som si to nevsimol. podla mna by vsetky casti mali byt ulňplne rovnake bez ziadnych detailov
19.47, 1. 6. 2009, odpovědětTak vyřešeno,lamela naopak. Da se tam dat tak jako tak. Asi už to měl někdo rozebrane a dal to naopak a ja blbec přesně tak. Jenže nova lamela se vzepřela mezi setrvak a Natrubek v převodovce co po něm chodi ložisko. Tak jsem zas o něco chytřejši. Jinak podle katalogu valeo je tam jen jedna možnost spojky a ne vice typu lamel. Tak Alfam zdar,ale ja bych ji určitě nechtěl.
19.28, 2. 6. 2009, odpovědět