mám 1.6 r.v.99 ked zrýchlujem tak asi do 3500 ot. ide v pohode ale nad spomýnané pásmo motor citelne ťažšie zrýchluje.Nerobí to stále ale teraz už častejšie.inak otáčky na volnobeh nekolíšu.prejavuje sa to ako keby bol obmedzovač ktorý pomali povoluje zrýchlovanie.Dakujem za rady:čaute
20.21, 4. 6. 2009, odpovědětTo bude asi vaha.
20.23, 4. 6. 2009, odpovědětdá sa diagnostikou zistiť či je tá váha KO .nechcel by som kupovať novú a výsledok nulový.ako by som zistil, že je zlá?
9.12, 6. 6. 2009, odpovědětTak ji odpoj a pokud se to zlepší je to váha
9.24, 6. 6. 2009, odpovědětOK idem to vyskúšať a dám vedieť ako to šlo. dík
9.38, 6. 6. 2009, odpovědětTak práve som došiel zo skúšobnej jazdy:nechal som motor zahriať a potom som to skúšal:z váhou-motor nešiel za plynom plynulo bola tam taká pauza . pri uberaný plynu pred zákrutou skubnutie s autom ako keby som mu trochu pridal/táto jazda mi je už známa-nič nové/,bez váhy-motor plynulo zrýchloval, doslova nad 3000ot.ožil ešte viac a pritlačil o sedačku, žiadne skubnutie proste jazda o niečom inom.Aby som nezabudol kontrolka vstriku pri odpojenej váhe svietila.Ešte by som chcel vedieť ,či s odpojenou váhou sa dá jazdiť či to škodí motoru , čo spotreba samozrejme len dočasne kým nebude druhá?Poradte akú značku teraz je tam Bosh. čaute
11.08, 6. 6. 2009, odpovědětto je Alfa, prodej a kup jinou značku a neměj sračku!
11.27, 6. 6. 2009, odpovědětNerob nic z toho, co ti tu radia. Najdi si servis, kde maju dobru diagnostiku. Odporucam mmracing BA. Idem tam v pondelok. Mam presne to iste auto a presne ten isty problem. Uz ma stala oprava 1000 eur. Bol som 2 servisoch, z toho jeden autorizovany- Auto Valusek Italy BA- ten je najhorsi. Chyba moze byt aj niekde v riadiacej jednotke alebo v dalsich 50 veciach.
14.09, 6. 6. 2009, odpovědětešte ma napadlo vyskúšať z druhej alfy , ale neviem či 1,8 alebo 2,0 majú rovnaké s 1,6.Ja mám plastový kryt motora a kamoš s 1,6 má hliníkový a váha je tam iná.
16.28, 6. 6. 2009, odpovědětmám taky podobný problém u 2,4jtd 100kw. motor nad 2500-3000 ot. táhne nepravidelně jako když bych lehce přidával a ubíral plyn 10 vteřin táhne 5 ne a tak se to střídá, když jsem zkusil odpojit váhu vzduchu,tak to nedělalo,tak znatelně,ale auto jelo jako bez turba... nemáte někdo tip,co by to mohlo dělat?? díky za rady
19.43, 6. 6. 2009, odpovědětzakladne elektrikarske rady... v obchode s elektrodielmy kup sprej na kontakty ktory vyzere oxid a bordel, prestrekni s nim vsetky konektory, aj pod relatkami a skontroluj uzemnenie motora. ak to bude pretrvavat skus diagnostiku. ale ak s tym autom cuka pri rovnakom plyne, moze to byt potenciometer plynu...
2.24, 7. 6. 2009, odpovědětpro mě není problém diagnostika a dneska budu dávat uto k e známému do servisu na montáž tažnýho a výměnu okna,tak mu rovnou řeknu at udělá diagnostiku, ten potenciometr plnu je vidět v historii chyb na diagnostice??
9.42, 7. 6. 2009, odpovědětak nerobi uplne haluze tak nie, je to len potenciometer. Pokial by kolisal odpor vela, by vyhodilo nevierohodny signal alebo co. mne to robieva to iste obcas ked idem na 2000 otackach, co je akurat 50 alebo 90, cize najpouzivanejsia ploska na potenciometru aj najviac zodrata. mne to s autom cukalo. uz teraz robi to ze obcas za studena vobec nereaguje na plyn a ked prejdem po hrboch sa mi zmeni reakcia na plyn... takze idem cistit a kontrolovat konektory a ak bude pretrvavat tak diagnstiku, ale vidim to na potenciometer...
9.58, 7. 6. 2009, odpovědětMartin napíš čo zistili v servise v BA ja som z východu .Daj vedieť. ahoj
20.31, 6. 6. 2009, odpovědět