ako somar som kupil elektrony z Alfy 166, len som vobec nevedel, ze ta roztec je 5*108, cize nedam ich na moju 156ku.. co teraz..? vyhodil som za ne 300 ecok + pneu dalsich 300 a su mi na hovno.. Existuje nieco take ako podlozka na zmenu roztece..? proste take ako rozsirovacie podlozky, len s tym, ze by to pasovalo na 5*98 ale s tym, ze rozmer dalsich dier by bol 5*108..? resp. nieje aspon nejaky technicky vykres niecoho takeho, uz by som si to dal vypalit laserom a zavity by som narezal..
18.08, 5. 6. 2009, odpovědětvsak sa pokus alektrony aj s gumamy predat ked si sikovny predas ich este drahsie ako si kupil alebo niektorych pneuservisoch ti aj kolesa vymenia za ine ...ja jedine co viem tak excentricke subky ale to 108 je uz asi privela ja mam 5*98 ale teaz mam 5*100 a je to v pohode ...skus ich predat je to asi jednoduchsie ako nejake hokusi pokusi
18.51, 5. 6. 2009, odpovědětnjn, ved skusim aj tuto moznost.. nasiel som tie podlozky, len jeden malicky problem je a to ze stoja 50eur/kus..
18.58, 5. 6. 2009, odpovědětZkus to tady http://www.autokseft.cz/c-1918_4162/Podlozky-pod-kola/Zmena-roztece.html
19.31, 5. 6. 2009, odpovědětNazdar chcem ti len povedat ze tie podlozky ti mozu pomoc iba ked mas roztec 5x100 a chces dat 5x98 alebo naopak ako ty pises v ziadnom pripade sa to neda takto to cim skor predaj ..cau
20.46, 5. 6. 2009, odpovědětuz to mam.. http://www.autokseft.cz/p-67663/Distrancni-podlozky-pod-kola-se-zmenou-roztece-tl-20mm-1ks.html
21.28, 5. 6. 2009, odpovědětpodložky se změnou rozteče existují a je jedno z jaké rozteče na jakou. vyrábí se většino na zakátku protože se dělá z přesně požadované rozteče na požadovanou rozteč a to samé platí i o středové díře. vždy by měla ta podložka být minimálně 20mm široká (kvuli zalisovaným šteftům nebo závitových vložek. jsou ale docela drahý.
21.36, 5. 6. 2009, odpovědětNo sice je pěkný že mu radite podložky ale taky si zjisti jaký mají ty kola ET a přičti k tomu tloušku podložek.Jestli to pojebeš tak ti kola budou koukat ven jak u traktoru a to pak zase budeš koukat že jsi vyhodil xxx ecok
22.11, 5. 6. 2009, odpovědětkaždopádně ET je třeba vzít v uvahu ale to snad nemusí nikdo nikomu připomínat,ne?to je snad pochopitelný.
22.41, 5. 6. 2009, odpověděttak to zas tak pochopitelný není. to že má 166ka a 156ka jinou rozteč třeba někdo vědět nemusí ale to že pokud chce člověk dát mezi kolo a náboj podložku že musí uvažovat s ET ví snad každej trouba a pokud ne, tak by s alfou radši ani jezdit neměl.
9.37, 6. 6. 2009, odpovědětjj, nechapem preco vsetky alfy maju 5*98, okrem 166 a spider sa mi zda, ze maju 5*108..! to je teda logiga ako pod ma jebat.. akoze nasraty som nato, lebo ani v pate som nemal, merat nejaku roztec, ved alfa je alfa a hotovo a nepasuje.. s podlozkou cca 20mm - 25mm, bude presne zaroven s blatnikom, cize no problem.. premyslam, ze si to necham vypalit laserom, len neviem ako urobim tie naboje na koleso neviem.. musel by som to nechat sustruzit a to sa mi moc nechce.. musi to byt tam, nemoze to drzat len na skrutkach..?
19.50, 6. 6. 2009, odpověděttak si objednaj len 2 ks a dalsie dva si das vypalit len ti bude treba tiez urobyt ukosy pre zapustne imbusove skrutky ja som videl take podlozky ktore sa riadne priskrutkovali na naboj 5 timi skrutkami so zapustnou hlavou a na to isiel disk so standardnymi srubami a ked sa davaju rozsirovacie podlozky tak treba podlozky a aj dlchsie sruby ale uz som videl podlozku z 5* 98 na 5*98 tie dlchsie sruby su fest drahe tak sa oplati zobrat podlozku na zmenu roztece a tie zapustne skrutky az take drahe nie su
22.53, 6. 6. 2009, odpovědětjá osobně bych se do výroby nepouštěl. přece jen je to záležitost bezpečnosti tzn, že firmy co to vyrábějí mají už spočítáno jak to mám být a mají údaje ze zkoušek pevnosti atd. Každopádně centrovací (středová) díra tam být musí protže jen pomocí šroubů to kolo nikdy nevycentruješ. Dělají se podložky které mají zalisované štefty to znamená že jí na náboj normálně přišroubuješ šroubama co máš a kolo na podložku pomocí matic. druhá varianta je že mají podložky zalisované uávitové vložky a to funguje tak že podložku přišroubuješ pomocí šroubů co máš na náboj a kolo na podložku pomocí další sady šroubů. Jinak je samozřejmostí že podložky nejsou schválené pro provoz na pozemních komunikacích.
23.19, 6. 6. 2009, odpověděta hlavně když tam nebudeš mít osazení středové díry a kolo pomocí jí nevycentruješ tak to kolo budou držet jen šrouby a ty budou tedy víc namáhány a mohlo by se stát že se ti utrhnou. jinak jěště jedna věc mimo: pokud někdo plánujete rozšířit auto pomocí podložek tak bych volil variantu podložek se změnou rozteče (buď z jedné rozteče na jinou nebo z jedné rozteče na stejnou rozteč) protože když se použijou průchozí podložky s pomocí dlouhých šroubů tak jsou ty šrouby namáhány víc a na dvou místech a není to bezpečný.
23.23, 6. 6. 2009, odpovědětpřed vouma rokama dával známej na x5 rozšiřovací podložky o 6cm a musí mít ten rantlík na kterým to drží a musí to být hodně přesný jinak ti to bude házet vyšlo ho to i se šroubama na 6000. imbusama se našroubovaly na náboj podložky a do nich se daly šrouby kol. radši kola prodej a kup si co mají bejt na 156když tam budeš dávat podložky,tak budeš muset dát rozšíření o cca3cm a budou ti odcházet čepy a silntbloky na nápravách,budeš mít ojebaný blatníky a dveře od kamenů a když to neuděláš profi tak jednou někde kolo urazíš.
13.31, 7. 6. 2009, odpovědětkupim disky na alfu 166
19.28, 22. 10. 2009, odpovědět