zdravim pomozte odkial mam napojit + a - pol pre napajanie budiku turba tak aby mi to svietilo ked zapnem svetla tak ako svieti pristrojova doska
22.40, 6. 6. 2009, odpovědětZ konektoru autoradia
7.50, 7. 6. 2009, odpovědětno hej nad tym som uz rozmyslal ale t o chcem urobit tak ze ked zapnem svetla nech sa rozsvieti aj budik nechcem to pernamentne napajat
21.46, 7. 6. 2009, odpovědětDIN konektor k autoradiu obsahuje mj. i pin, na kterém se po zapnutí světel objeví 12V. Já pochopil co potřebuješ :o)
18.31, 8. 6. 2009, odpovědětod pojistky na parkovačky nebo od spínací skřínky. jeden kabel teď nevím jakej vede proud po zapnutí klíčku. mám na něm taky připojený budíky a zapnou se po zapnutí klíčku do polohy MAR.
22.00, 7. 6. 2009, odpověděta kam si napojil tu hadicku na tlak turba?
23.07, 7. 6. 2009, odpovědětje nemám auto s turbem,takže nevím.
23.39, 7. 6. 2009, odpovědětTak proč ho tam tedy máš?
18.33, 8. 6. 2009, odpovědětalebo si napatie na osvetlenie natiahni od zapalovaca, ten tiez svieti ked sa zapnu svetla
10.09, 8. 6. 2009, odpovědětTu si pozri ako som to ja napajal, uz som to tu niekomu posielal http://pokec.azet.sk/x-one-x?show=fotoalbumy album "GARRETT tlačí netlačí" a je to napojene na spinac parkovacich svetiel
10.15, 8. 6. 2009, odpovědětOK UZ TO MAM NAPOJIL SOM TO Z KONEKTORU AUTO RADIA KED ZAPNEM SVETLA OBJAVI SA NA KONEKTORE + A - POL MAM TIEZ Z KONEKTORA AUTO RADIA OK VDAKA ALE JA TEN ZAPALOVAč NIE JE šPATNY NAPAD !!! VDAKA HADICKU OD BUDIKA SOM NAPOJIL NA REGULACNU HADICKU TURBA VIDIM KOLKO MI TURBO TLACI CIZE AK ZOBERIEM DO UVAHY STRATY PRUDENIM KED IDE VZDUCH CEZ MEDZICHLADIC PLNIACI TLAK NA SANI MOZE BYT 0,9 - 1 BAR MAX
21.41, 8. 6. 2009, odpověděthm tak to mas fajn, ja mam posratu regulaciu tlaku a ked sa zohreje motor tak turbo uz nereguluje, podla diagnostiky tam zatlaci aj cez 2 bary, potom mi trhne motor pri plnom plyne.
23.01, 8. 6. 2009, odpovědětja mam 1,9 JTD 77 kw - 105 PS /k regulatory skor sa daju zohnat ako jazdene a dobre turbo treba to skratka vymenit ja mam uz aj vymyslený system regulacie cez klasicky vzduchový regulator tlaku na nom nastavim tlak napr 1,5 bar a az pri tomto tlaku mi prepusti vzduch do regulatora a turbo tym padom odfukne len to stoji cca 100 eur
23.39, 8. 6. 2009, odpovědět