nevite jestli tam ty kola nacpu bez toho abych musel delat nejake upravy? Ty kola maj ET35 ale roztec 5x114,3 takze pomoci sroubu je tam nenacpu a potrebuju podlozky na zmenu roztece ktery maji tloustku 20mm, takze vysledny ET bude 15. Nebo vite o jine moznosti jak tam ty kola dostat?
16.36, 26. 2. 2007, odpovědětmyslim ze 5x114 tam nedas, max 5x100, original je 5x98, ET35 problem snad nebude
17.12, 26. 2. 2007, odpovědětja mám možnosť kúpiť funglovky z veľkoskladu ale rozteč je 5x100 :(
17.17, 26. 2. 2007, odpovědětno prave ze 5x100 je uplne v pohode protoze tam das jen srouby s plovouci hlavou, takze se ti nemeni ET zális. Podlozky na zmenu z 5x114 na 5x98 se daji sehnat, ale minimum je prave tloustka podlozky 20mm takze se zmensi ET a kola lezou ven, jen nevim o kolik a jestli by to treba neskrtalo o blatniky
17.27, 26. 2. 2007, odpovědětale nezáleží jaký tam máš kola mužou škrtat aji 15náctky alu kola záleží jaký tam máš pneu já jsem mněl na coupé kola 16nác palcu origo a dal jsem tam 235/50r16 a škrtalo to a pak 225/45r17 neškrtaly.tět mám na alfe 225/40r18 na kolech 8x18 et35 a neškrtá v pohodě možná aji to et 15 pujde možná zalisovat trošku blatníky což je v pohodě
19.13, 27. 2. 2007, odpovědětTrochu si to pleteš. Polohu kola vůči blatníku ti neurčují pneumatiky ale Alu disky .
23.21, 28. 2. 2007, odpovědětmyslim ze si to neplete, kdyz pneu ma nizsi profil tak je mensi sance ze to bude skrtat...
23.28, 28. 2. 2007, odpovědětpolohu kola vuci blatniku hlavne urcuje ET ne, a pak sirka kola uz nehraje roli, protoze se kolo rozsiruje smerem dovnitr pokud se ET nemeni. Takze by me zajimalo jakou nejnizsi ET na 156ku nacpu
2.39, 1. 3. 2007, odpovědětV tomhle případě ne. Tak nízký pneumatiky se tam už nevlezou. Je to tak 3cm od vrchu pneu. Na zadním blatníku se musejí zaválcovat límce, předek jak jsem psal to neohrožuje.
17.38, 1. 3. 2007, odpovědětvojta o takých šróboch som nepočul, daj nejaký link alebo foto ak máš. dik
17.57, 28. 2. 2007, odpovědětŠrouby s "plovoucí hlavou" jsou normální šrouby s pohyblivou dosedací patkou (defakto malej kulovej čep). Používají se právě proto, že když ti plně nesedí rozteče (jako v případě 5x98 a 5x100) pohyblivá dosedací patka ti zaručí plnou dosedací plochu mezi šroubem a kolem. Kdyby jsi použil normální šrouby tak by nedosedly plně do dosedací misky a tím by se zmenšila podstatně plocha na kterou se rozloží působící síly . Nebudu to dál rozvádět ale v nejhorším případě by tě mohlo po nějakém čase předjet vlastní kolo.
23.31, 28. 2. 2007, odpovědětNo zajímavá debata v podstatě je to tak že vzdálenost na střed kola ti dává et tj čím menší tím lezou víc potom si k tomu přičtí šířku disku čím je šírší tim ti to zas poleze ven a pokud máš gumu širší než disk tak to bude ovlivnovat i ta guma suma sumárum 18*8 et 15 tam podle mího názoru nedostaneš a když tak ti to bude škrtat a to je na zcvoknutí.
10.27, 4. 3. 2007, odpovědět