Ahoj pánové, snad i dámy! Nedávno jsem koupil lehce havarovanou alfičku s odlomeným filtrem oleje (na 1,9jtd). Strašili mě s kompletním rozděláním motoru ale s kamarádem jsme vymysleli a realizovali způsob na který stačí šikovný strojař bez rozdělávání motoru do posledního šroubku. Když jsem pak po vrakovištích sháněl ostatní potřebné díly pochopil jsem, že toto místo je velmi zranitelné a že stejný problém bude mít i mnoho z vás. Máte zájem o podrobnosti? Ať se nerozepisuji zbytečně?
9.37, 10. 6. 2009, odpovědětPodrobnosti sem rozhodně dej.Nedovedu si totiž představit nic pod pojmem ulomenej olejovej filtr.několikrát jsem ho měnil a nechápu,co by se tam mohlo ulomit a co je tam tak zranitelnýho.Navíc slyšim prvně,že někdo ulomil filtr.
11.00, 10. 6. 2009, odpovědětškoda že sem nejde dát fotka.. olejovej filtr je přes přírubu, ze které vedou hadice do olejového chladiče přišroubován do masivu olejoveho čerpadla a právě v tomto místě dochází relativně snadno k ulomení.. pokud bych chtěl měnit celé olejové čerpadlo je to velmi zdlouhavé a náročné.. přišli jsme na funkční způsob řešení tohoto problému.. napadlo mě, že by mnozí z vás mohli mít stejný problém, protože při procházení vrakovišť jsem si všiml, že velká většina havarovaných alfiček je v tomhle místě postižená. Zkusím nějak zpracovat návod jak na to..
16.58, 10. 6. 2009, odpovědětTak se zkuste kouknout na fotky.. pokud se vám někomu poštěstilo něco podobnýho rád poradím.. kdyžtak mailujte.. http://leteckaposta.cz/582286645 http://leteckaposta.cz/605867729
17.43, 21. 6. 2009, odpovědět