Zdravím, mam asi velkej problém se servem, protože hned po nastartování mi začne strašně vzrzat (takový drhnoucí zvuk) točení volantem. Je to slyšet na celou ulici a z nádobky servokapaliny mi odzvdušňovasí hadičkou začne stříkat olej ven. I když sem olej dolil, tak se to nezměnilo. Rád bych s tim odjel do servisu, ale nechci to ještě víc pos...! Víte někdo co s tím je a co je v háji? Menší příznaky začaly, když sem trochu dolil jinou kapalinu než DEXRON II. Pak sem ale DEXRON koupil - a dělá to stejně. Předtim pomohlo zatočit kolama na max levo pravo a vrzání přestalo. Teď už si nevim rady. Co s tím mam dělat - co je v háji? Dojedu s tim do servisu? Předem dík za každou radu
14.02, 14. 6. 2009, odpovědětJo - jedná se o AR 156 1,8 TS - rv 98 - 106kW
14.04, 14. 6. 2009, odpovědětdělá mi to taky..je to nejspíš servo pumpa..
14.40, 14. 6. 2009, odpovědětJe to se 100% jistotou vadné servo čerpadlo.Je to jedna z nejčastějších věcí co na alfu prodávám.Když zatáčíš tak to vrže.Do servisu s tím můžeš klidně zajet,tím se nic víc nepokazí
20.21, 14. 6. 2009, odpovědětDíky za tip. A můžu s tim jet i když nevim kolik kapaliny se mi ze serva během jízdy ztratí? Celkem to tou odzdušňovací hadičkou "chčije" a nerad bych třeba zadřel nějaký šroub. A ještě pro orientaci - na kolik tak přijde u tebe servo čerpadlo? Díky
21.39, 14. 6. 2009, odpovědětpřidřený servočerpadlo sem ted řešil na focusovi a a podařilo se ho ještě zachránit bez výměny,takž bych to radši do servisu odvezl na podvalu,nebo aspon kup nějakej obyčejnej olej třeba do automat. převodovek a trochu to tam cestou dolíve,aby se to namazalo a uvidíš.
22.20, 14. 6. 2009, odpovědětZdravim, tak sem to dal do servisu, kde mi vyměnili servočerpadlo za údajně zánovní kousek (cena 3tis za čerpadlo) - na cestě ze servisu to šlo - sice to nebylo jako dřív, měl sem pocit, že při zatočení doprava to mírně vrže - nicméně ujedu tak tři km a pro jistotu zvednu kapotu - kapalina ze serva se opět radostně valila ven hadičkou a pod autem olejová skvrna. Jel sem zpět do servisu. Na cestě už bylo opět znát tužší řízení a drhnoucí zvuk. Do servisu sem dojel s plnou olejovou čárou za autem. Pokud mi vyměnili čerpadlo, napadá někoho čím to může být? Technik začal uvažovat nad sáním vzduchu do soustavy serva. Začíná mi z toho hrabat :) Předem dík za rady
0.32, 24. 6. 2009, odpovědětje možné že to způsobuje něco jiného než čerpadlo? nebo to byl pokus o šméčko ze strany mechanika?
13.05, 24. 6. 2009, odpovědět