Ahoj, chci se zeptat, někdo kdo řešil problémy ze servem. Měnil jste někdo servo pumpu pro posilovač řízení? Jak se vám to projevovalo na řízení, třeba při parkování? Jak jste to řešili? Po výměně pumpy, jak se to chovalo?
20.42, 19. 6. 2009, odpovědětAno, měnil jsem servopumpu. Projevovalo se to tím, že při volnoběžných otáčkách motoru servo prakticky nezabíralo. Zejména to bylo poznat s pneumatikami 215/45/17, v zimě na patnáckách to bylo vcelku ok. Po výměně pumpy ok, ale pro změnu mi zase teče servořízení, takže to vypadá taky na výměnu, to bude porod... :(
10.06, 27. 6. 2009, odpovědětto servořízení mi teče taky,tak ho budu něnit,ale fakt se mi do toho nechce,když jsem to viděl jakej tam je přístup.
11.51, 27. 6. 2009, odpovědětNo právě, ten přístup je příšernej, zespodu tam skoro ani není vidět :) To tak kompletně rozebrat nápravu, aby se tam dalo aspoň trochu dostat. Budeš dávat nové řízení nebo to chceš jen přetěsnit opravnou sadou?
20.11, 27. 6. 2009, odpovědětTakže při volnoběhu šel volant ztuha? A co v plném rejdu? Nekolísaly otáčky motoru, při volnoběhu?
16.33, 27. 6. 2009, odpovědětJa uz som cerpadlo menil spolu aj s riadenim.Zabralo to dost casu.Ale podarilo sa.Cerpadlo nehuci a riadenie netecie.Prajem vela stastia.
19.28, 27. 6. 2009, odpovědětNo při volnoběhu šel ztuha při zahřátým motoru. Při studeným to kupodivu jakž takž chodilo, dokud servoolej nezřídl. Otáčky motoru tuším nijak výrazně nekolísaly. V plném rejdu bylo servo zticha, nebylo slyšet charakteristické ječení serva, když olej teče přes přepouštěcí ventil, pumpa prostě nestíhala a nebyl tlak. Při zvýšení otáček to už bylo ok.
20.15, 27. 6. 2009, odpovědět