Mám problém u 2.4JTD - 100kW, normálně má auto s tímhle motorem mít největší zátah po sepnutí turba a to zhruba asi mezi 1800 - 2200 otáčkami za minutu. Je to tak??? Mě na těchto otáčkách turbo sepne a má i dobrej zvuk ale zátah nikde!!!! Největší zrychlení přijde až nad 3000 otáček!!!! Do 3000 je v podstatě mrtvo!Odhaduji 1/3 optimálního výkonu. Kde je chyba?? Bylo mi řečeno že by to mohlo být nějaký čidlo na turbu!!! Jaký je váš názor????
15.28, 25. 6. 2009, odpovědětvšak si dal dole bmw :-) a vraj to nejde
15.32, 25. 6. 2009, odpovědětneviem či máš zaslepený egr ventil, ak nie tak si ho pozri či je vôbec funkčný. pri cca 1800 otáčkach by sa mal zavrieť. ak sa nezavrie tak trvá dlhšie kým turbo natlačí potrebný tlak vzduchu.
15.40, 25. 6. 2009, odpovědětjá BMW nikam nedával!!! To byl někdo jinej!!!!
15.41, 25. 6. 2009, odpovědětVentil tam normálně je! Jak zjistím jestli je funkční??
15.46, 25. 6. 2009, odpovědětRadku,zjistil jsi uz neco? Mam dost podobny problem. Tahne mi az od nejakych 2200ot/min.
21.00, 18. 7. 2009, odpovědětJsem se zapomel prihlasit...
21.01, 18. 7. 2009, odpovědětskus aj odpojit vahu vzduchu ci to nepojde lepsie.
22.57, 18. 7. 2009, odpovědětchalani skuste si zaslepit egr ventil - navod najdete tu na fore a uvidite ci to pomoze. je to jednoduche.
14.04, 19. 7. 2009, odpovědět